به علت نوسات، قیمت را تلفنی چک کنید

لیست قیمت لوله پلی اتیلن | قیمت روز لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن

لیست قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ

لوله های 4 اینچ یکی از چندین نوع لوله پلی اتیلن هستند که به خاطر داشتن ویژگی هایی مثل: نصب آسان و سریع، مقاومت بسیار خوب در برابر فشار و کشش و همچنین وزن پایین بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت لوله پلی اتیلن

کارشناسان شرکت تولیدی وزین پلاست در تهران با بیش از 10 سال سابقه، از مرغوب ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه ها برای تولید محصولات پلی اتیلن و لوله پلی اتیلن استفاده می کندد

لیست قیمت لوله پلی اتیلن

برای دریافت لیست قیمت لوله و محصولات پلی اتیلن همین حالا با پشتیبانی سایت به شماره 09128753518 تماس حاصل نمایید

لیست قیمت لوله پلی اتیلن کاربرد لوله پلی اتیلن 4 اینچ:

قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ یکی از اصلی ترین دلایلی است که باعث شده استفاده از این لوله ها روز به روز گسترده تر شود؛ قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ بسیار مناسب است و همین مورد باعث خرید گسترده این نوع لوله ها شده است.

لوله پلی‌اتیلن چیست؟

قطعا همه ی کارفرمایان و پیمانکاران به دنبال استفاده از لوله هایی هستند که علاوه بر کیفیت، طول عمری بالایی داشته باشند و به کارگیری آن ها صرفه اقتصادی داشته باشد.

با ویژگی هایی گفته شد به نظر می آید استفاده از لوله های پلی اتیلنی گزینه مناسبی باشد زیرا این لوله ها بسیار با کیفیت هستند و کاربردهای فراوانی در صنعت دارند و میتوان گفت یکی از کالاهای منتخب در سرتاسر دنیا هستند. در کشور ما نیز به خاطر داشتن ویژگی های مختلف از این لوله ها به صورت گسترده در صنایع استفاده میشود.

برای اینکه درباره لیست قیمت لوله پلی اتیلن شما را همراهی کنیم؛ بهتر است که در ابتدا با این نوع لوله آشنایی بیشتری کسب کنید. حتی در روزگار کنونی نیز در برخی از کارخانه‌ها، لوله‌های فلزی را می‌بینیم.از این نوع لوله‌ها جهت انتقال دادن گاز ، آب و در برخی مواقع فاضلاب استفاده می­شده است.در زمانی که استفاده از لوله‌های فلزی مرسوم بود هر ساله به دلیل خوردگی و نشتی لوله‌ها بر اثر سرما و یا فرسودگی، خسارات بزرگی به کارخانه‌ها وارد می‌شد.در بسیاری از مواقع پیش می‌آمد که لوله‌های فلزی بر اثر زنگ‌زدگی از بین می‌رفتند.به همین دلیل شغل لوله‌کشی در آن روزگاران از پر درآمدترین شغل‌ها محسوب می­شد.

اما پس از مدتی شرایط کاملاً تغییر کرد، لوله‌های پلاستیکی جای لوله‌های فلزی را گرفتند. از همان زمان ابتدایی‌ترین لوله‌های پلاستیکی( پلی‌اتیلن) خصوصیات بسیار ویژه داشتند که لوله‌های فلزی از آن‌ها بی‌بهره بودند. خصوصیاتی چون انعطاف‌پذیری در عین مقاومت بالا. این لوله‌ها با ضمانت‌نامه‌های بیست و سی ساله عرضه می‌شوند و خیال افراد را بابت عدم خرابی و از بین رفتنشان راحت می‌کردند..

لوله‌های پلی‌اتیلن ساخته‌شده از مواد شیمیایی پلی‌اتیلن بودند و به سرعت فراگیر شدند. وزن بسیار سبک و راحتی در حمل‌ونقل آن­ها،ضایعات بسیار کم و از همه مهم‌تر مقاومت بالایشان آن ها را به اولین انتخاب در صنعت لوله‌کشی تبدیل کرد.

از مهم‌ترین ویژگی های دیگر این لوله‌ها مقاومت و نفوذناپذیری‌شان در برابر مواد شیمیایی و بازی است. این نوع لوله‌ها در مقایسه با لوله‌های فلزی از 15 برابر نفوذناپذیری بالاتری برخوردارند.

لوله‌ پلی‌اتیلن یا لوله‌های PE نوعی از لوله است که در اثر فرایند پلیمریزاسیون تولید می­شود.این ماده در گروه ماده های گرمانرم قرار می­گیرد و از خاصیت ترموپلاستیک برخوردار است که به این معناست که با ذوب کردن دوباره آن می­توانید در آن تغییر شکل ایجاد کرده و دوباره وارد چرخه مصرف-اش کنید. برای بررسی لیست قیمت لوله پلی اتیلن با ما همراه باشید.

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز جمعه 1403/01/10 را دریافت نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن 110 میلیمتر

برای دریافت لیست قیمت لوله پلی اتیلن 110 میلیمتر با کارشناسان پشتیبان ما تماس بگیرید

قیمت لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر

برای دریافت لیست قیمت لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر با کارشناسان پشتیبان ما تماس بگیرید

قیمت لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر

برای دریافت لیست قیمت لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر با کارشناسان پشتیبان ما تماس بگیرید

قیمت لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر

برای دریافت لیست قیمت لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر با کارشناسان پشتیبان ما تماس بگیرید

قیمت لوله پلی اتیلن 50 میلیمتر

برای دریافت لیست قیمت لوله پلی اتیلن 50 میلیمتر با کارشناسان پشتیبان ما تماس بگیرید

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

برای دریافت لیست قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر با کارشناسان پشتیبان ما تماس بگیرید

قیمت لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر

برای دریافت لیست قیمت لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر با کارشناسان پشتیبان ما تماس بگیرید

قیمت لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

برای دریافت لیست قیمت لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر با کارشناسان پشتیبان ما تماس بگیرید

قیمت لوله پلی اتیلن 20 میلیمتر

برای دریافت لیست قیمت لوله پلی اتیلن 20 میلیمتر با کارشناسان پشتیبان ما تماس بگیرید

ویژگی های لوله پلی اتیلن

کیفیت قابل قبول، طول عمر بالا، هزینه های اندک تعمیر و نگهداری، داشتن رفتار چکش خوار، سازگاری با محیط زیست و قابلیت بازیافت، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت شیمیایی و همچنین مقاومت در برابر ضربه و فشار، انعطاف پذیری و چقرمگی، وزن پایین، مقاومت در برابر انتشار سریع ترک و سهولت در جابجایی و مهم تر از همه ی این ها قیمت لوله های پلی اتیلن بسیار مناسب و به صرفه است.

کاربرد های لوله های پلی اتیلن

کاربرد های لوله های پلی اتیلن به شرح ذیل می باشند:
  1. لوله کشی و انتقال آب، گاز طبیعی و فاضلاب شهری و فاضلاب صنعتی
  2. کاربرد وسیع در تاسیسات معدنی و دریایی، هوایی، زیر زمینی، سطحی، شناور
  3. قابل استفاده در صنایعی مثل مخابرات و کانال های برق
  4. کاربردی برای لوله های انتقال گرمایش از کف در ساختمان ها
  5. جریان انتقال تولیدات نفتی
  6. ساخت شبکه های استخر پرورش ماهی
  7. انتقال آب سرد در پالایشگاه ها
با در نظر گرفتن کاربردهای ذکر شده در هنگام خرید لوله پلی اتیلن با توجه به نیازی که داریم خرید خود را انجام دهیم.
لیست قیمت لوله پلی اتیلن   - وزین پلاست

مشخصات لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن در انواع نمونه های تک جداره و دو جداره و در گریدهای PE 80, PE 63, PE 100 ساخته میشوند.
لوله های تک جداره پلی اتیلن که با نام لوله های فشار قوی نیز شناخته میشوند برای خطوط آبیاری، لوله کشی آب و همچنین حفاظ کابل برق کاربرد دارند.
لوله های دو جداره که شامل لوله های اسپیرال و کاروگیت هستند برای انتقال سیالات و فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرند زیرا خواص این لوله ها به دلیل دو لایه بودن تقویت شده است.

بهترین انواع لوله های پلی اتیلن آبرسانی

همانطور که گفتیم حالا میدانید که لوله های پلی اتیلن در انتقال آب و تکمیل شبکه های آبرسانی چقدر موثر هستند حال میخواهیم بدانیم لوله های پلی اتیلن آبرسانی چند نوع هستند و بهترین نوع را معرفی کنیم.

لوله های پلی اتیلن از قطر 16 تا 315 میلی متر ساخته میشوند و در رده فشاری با توجه به فشار کاری از 4 تا 25 اتمسفر تولید میشوند؛ اما اگر بخواهیم بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آن ها را تقسیم بندی کنیم به سه دسته میرسیم:

– PE 63: در گذشته از این نوع بیشتر استفاده می شد اما با توجه به وزن و ضخامت بالای آن ها منسوخ شده اند و ساخت آن ها توجیه اقتصادی ندارد.

– PE 80: این لوله ها با توجه به افزایش دانسیته مواد وزن بسیار پایینی دارند، فشار بیشتری را تحمل می کنند، بسیار کاربردی تر و بسیار مقرون به صرفه نیز هستند. با وجود این لوله ها دیگر احتیاجی به لوله پی ای 63 نیست.

– PE 100: یکی از بزرگترین معایب لوله های آبرسانی که در گذشته مورد استفاده بودند این بود که در اثر نور خورشید به سرعت مستهلک می شدند؛ اما لوله های PE 100 به خوبی در برابر اشعه ماورای بنفش مقاوم هستند و نور خورشید تاثیری بر طول عمر و عملکرد آن ها ندارد؛ علاوه بر این، این نوع لوله ها وزن بسیار سبکی دارند بار کاری بیشتری را تحمل می کنند، ضخامت آن ها نسبت به نمونه های قبلی بسیار کمتر است.

بهترین نوع لوله پلی اتیلن آبرسانی

بر اساس توضیحاتی که داده شد تشخیص بهترین نوع لوله آبرسانی سخت نیست؛ لوله های PE 80 , PE 100 بهترین نوع لوله ها هستند که میتوان از آن ها استفاده کرد.
البته باید به فشار آب نیز توجه داشت و بر اساس آن لوله متناسب با فشار کاری را انتخاب کنید. و با توجه به نکات گفته شد قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی نیر متغیر خواهد بود.

در این قسمت از مقاله پیشنهاد داریم نگاهی به مقالات لوله پلی اتیلن کابلی و مشخصات و لوله پلی اتیلن PE 80 و برای اطلاع از قیمت انواع محصولات و لوله های پلی اتیلن در شرکت وزین پلاست به مقاله لوله پلی اتیلن PE 100 بیندازید. البته قیمت لوله پلی اتیلن در قیمت روز لوله پلی اتیلن هم موجود می باشد.

لوله پلی اتیلن کشاورزی

بهتر است این مطلب را با یک سوال آغاز کنیم؛ چرا استفاده از لوله پلی اتیلن در صنعت کشاورزی مهم است؟
زیرا در صنعت کشاورزی آب به صورت بی رویه مصرف میشود به طوری که گفته میشود 90 درصد آب کشور در بخش کشاورزی مصرف میشود.
اگر چه ممکن است اغراق آمیز به نظر برسد اما واقعیت این است؛ بنابراین یافتن راه چاره برای حل این معضل بسیار ضروری است.
یکی از بهترین راه های جلوگیری از اسراف و هدر رفتن آب استفاده از لوله های پلی اتیلن برای آبیاری اصولی زمین های کشاورزی است؛ لوله های پلی اتیلن علاوه بر کنترل منابع آبی از هدر رفتن آب نیز جلوگیری می کنند و با روش های مدرن آبیاری به مصرف بهینه کمک می کنند.
لوله های پلی اتیلن کشاورزی متنوع و بهداشتی هستند، سبک و مقاوم هستند، به راحتی نصب میشوند، در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند، اگر در زیر نور مستقیم آفتاب یا در زیر زمین قرار بگیرند پوسیده نمی شوند و از بین نمی روند. مهم تر از همه ویژگی هایی که گفته شد این لوله ها قیمت بسیار مناسبی دارند.
انواع لوله های پلی اتیلنی که در کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرند شامل لوله های زهکشی و لوله های آبیاری قطره ای هستند که در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید میشوند.

قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی

فروش لوله پلی اتیلن به دلیل کاربرد زیادی که دارد، نسبتا بالاست. همان گونه که اطلاع دارید قیمت فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی ثابت و یکسان نیست و متغییر است و نسبت به وضع بازار تیم شرکت وزین پلاست، تمام تلاش خود را می کند تا فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی را معتدل و نیز قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی و لوازم جانبی آن را در پایین ترین حد ممکن نگه دارد.
لوله های پلی اتیلن کاربرد های بسیاری در صنعت کشاورزی دارند و کمک شایانی به صرفه جویی در آب در این بخش نموده اند بنابر این تعجبی ندارد که فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی نسبتا بالا باشد. این لوله ها برای انتقال آب در مزارع، باغات و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر انتقال آب برای انتقال کود ها و مواد شیمیایی نیز هم از این لوله ها استفاده می شود.
لوله های پلی اتیلن برای آبیاری های بارانی، قطره ای، برای استخرها و حوضچه های آبی نیز مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به تنوع کاربرد آنها قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی متنوع است. لوله های کشاورزی برای آبیاری قطره ای در انواع قطره چکانی و دریپر دار در بازار موجود اند و کمک بسیاری به کاهش مصرف آب کرده اند.
فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی و نیز قیمت آن با توجه به شرایط اقتصادی و ارزی دارای ثبات نیست و به طور تقریبی هر روز متفاوت می باشد و قیمت های درج شده در وب سایت ها فقط برای اطلاع رسانی می باشد؛ بنابراین برای گرفتن دقیق قیمت فروش لوله پلی اتیلن آبرسانی و خرید با ما تماس بگیرید.
قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی به فشار لوله و به قطر و نیز مواد اولیه بکار رفته در آن، بستگی دارد، که این لوله ها قطر های متنوعی دارند که به طور معمول از ۲۰ میلی متر شروع می شود و در نهایت به ۲۴۰۰ میلی متر در طرح های بزرگ منتهی می‌ شود.
در هنگام خرید و فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی باید به نکته ای توجهی کرد: قیمت و وزن لوله با هم ارتباط مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد، هرچه این فشار کاری بالاتر باشد قیمت و وزن لوله بالاتر می رود.

لیست قیمت لوله کاروگیت فاضلابی

قبل از اشاره به لیست قیمت لوله کاروگیت فاضلابی میخواهیم با ویژگی ها و کاربرد این لوله ها آشنا شویم.
لوله کاروگیت فاضلابی به لوله ای دو جداره گفته میشود که لایه ی بیرونی به صورت مارپیچ و شیاردار میسازند و سطح داخلی این لوله ها که برای عبور مایعات و سیالات صنعتی که هیچ فشاری به دیوار وارد نمی کنند طراحی شده است اما سطح خارجی مارپیچ و شیار دار این لوله ها جنبه تزیینی ندارد بلکه باعث میشوند مقاومت و تحمل این لوله ها در برابر فشار داخل زمین بیشتر شود.
نمی توان به راحتی لیست قیمت لوله کاروگیت فاضلابی را نوشت اما میتوانیم بگوییم که اولا لوله کاروگیت فاضلابی بین 200 تا 250 بسیار پرکاربرد و پرفروش هستند؛ ثانیا لیست قیمت لوله کاروگیت فاضلابی به میزان خلوص مواد به کار رفته در ساخت آن ها و استاندارد بودن یا نبودن آن ها بستگی دارد.

لوله پلی اتیلن قطره‌ای و عوامل تعیین ‌کننده قیمت آن

قیمت لوله‌های پلی‌اتیلن آبیاری قطره‌ای بر اساس فاکتور های متعددی لحاظ می­شود. در ادامه این مبحث به برخی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت لوله‌های پلی‌اتیلن آبیاری قطره‌ای و همچینین لیست قیمت لوله پلی اتیلن اشاره می‌کنیم:

نوسانات قیمت ارز
همان طور که می­دانید در کشور ما به دلایل متعدد سیاسی و اقتصادی قیمت ارز از ثبات مشخصی برخوردار نیست و ممکن است در عرض چند ماه نوسانات عجیبی را تجربه کند. همین امر باعث می­شود که اکثر کارخانه‌هایی که مواد اولیه خود را به وسیله ارز تهیه می‌کنند مواد اولیه خود را با قیمت های متفاوتی خریداری کنند و همین امر در قیمت محصولات آن­ها نیز انعکاس می‌یابد.

قیمت مواد اولیه در بورس کالا
همان طور که قیمت ارز و نوسانات آن بر قیمت لوله پلی‌اتیلن تأثیر مستقیم می­گذارد قیمت مواد اولیه‌ای که در بورس خرید و فروش می‌شود نیز بر قیمت تمام‌شده لوله پلی‌اتیلن قطره‌ای تأثیر می‌گذارد. قیمت مواد اولیه بر اساس عرضه و تقاضا در بورس افزایش و کاهش می­یابد و زمانی که تقاضا بالا می­رود قیمت مواد اولیه نیز افزایش می‌یابد. و در واقع افزایش تقاضا زمانی رخ می‌دهد که مواد اولیه دچار نوسانات ارزی، کمبود و سایر عواملی شود که باعث افزایش قیمت آن مواد اولیه شود.

محاسبه قیمت بر اساس متر (طول)
هر چه میزان تقاضای لوله پلی‌اتیلن آبیاری بیشتر باشد بر قیمت آن تأثیر گذاشته و هزینه کمتری را در بر می­گیرد.

هزینه ترانزیت
هزینه ترانزیت بخشی از هزینه حمل‌ونقل است که قسمتی از قیمت تمام‌شده لوله پلی‌اتیلن را در بر می­گیرد.

هزینه تخلیه و بارگیری

هزینه ترخیص و گمرکات داخلی
بنابراین تمامی این موارد بر روی لیست قیمت لوله پلی اتیلن بسیار تاثیر گذار بوده و نمی توان هیچ کدام از این موارد را فاکتور گرفت.

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز جمعه 1403/01/10 را دریافت نمایید.

نحوه محاسبه قیمت پلی‌اتیلن

قیمت‌گذاری لوله‌های پلی‌اتیلن بر اساس وزن (کیلویی) انجام می‌شود.به همین جهت برای محاسبه کردن لیست قیمت لوله پلی ‌اتیلن لازم است تا روش محاسبه وزن لوله پلی‌اتیلن را در اندازه‌های متفاوت آن بدانیم. در ادامه این بخش روش محاسبه قیمت لوله پلی ‌اتیلن را به شما آموزش می­دهیم.

اولین نکته‌ای که در رابطه با محاسبه لیست قیمت لوله پلی‌ اتیلن بایستی بدانید این است که لوله‌های پلی‌اتیلن در اندازه‌های مختلفی تولید می‌گردند.


در واقع سایز این لوله‌ها از 20 میلی­متر آغازشده و تا اندازه 2400 میلی­متر ادامه می­یابد.به دلیل اینکه قیمت لوله پلی‌اتیلن بر اساس وزن آن محاسبه می­گردد و وزن آن نیز به فشار کاری لوله وابسته است پس در نتیجه هر چقدر فشار کاری لوله بیشتر باشد به قیمت آن افزوده می­شود.
برای این محاسبه باید وزن یک متر لوله را در قیمت هر کیلو مواد اولیه آن ضرب کنید ( هزینه‌ها حمل و نقل ، میزان سود تولیدکننده را نیز باید در نظر بگیرید)در اینجا برخی از متغیر های تأثیرگذار در محاسبه لیست قیمت لوله پلی ‌اتیلن را برای شما توضیح می­دهیم:

D: قطر بیرونی لوله که بر اساس واحد میلی­متر تعیین می­شود.

P: فشار کاری که لوله تحمل می­کند.(مثل 4-6-10-و…)

Sf: این واحد ضریب اطمینان است که می­تواند 1 واحد یا 1.25 واحد یا 2 واحد باشد.ولی معمولاً 1.25 واحد در نظر گرفته می­شود.

MRS: این متغیر حداقل استحکام لازم برای مواد PE80 که به میزان 80 مگاپاسکال است و برای PE100 عدد 100 مگاپاسکال است.

با داشتن این اطلاعات می‌توانید SRD لوله را به دست بیاورید و با به دست آوردن SRD می‌توانید ضخامت لوله را به دست آورید که با حرف اختصاری E نمایش داده می­شود. و در نهایت بعد از پیدا کردن عدد ضخامت لوله می‌توانید وزن واحد طول لوله را بر واحد کیلوگرم حساب کنید.

قیمت لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

قبل از توضیح قیمت لوله پلی اتیلن غیر استاندارد ابتدا با لوله پلی اتیلن درجه دو یا با نام دیگر، یعنی لوله پلی اتیلن غیر استاندارد آشنا شویم. به طور معمول این نوع لوله در کابل کشی های تلفن و برق که صرفاً برای نگهداری سیم ها است.

استفاده می شود و به این دلیل که فشار آبی در داخل لوله نیست، پس چندان استفاده از مواد مرغوب و درجه اول در تولید این نوع لوله پلی اتیلن اهمیت زیادی ندارد. از این لوله ها گاهاً در تونل ها و زیر خاک و محیط هایی که بر روی آنها فشار نیست، استفاده می شود.

همانطور که گفته شد لوله پلی‌ اتیلن غیر استاندارد و یا کابلی یکی از انواع لوله های پلی ‌اتیلن است که در صنعت مخابرات و برق از آن استفاده گسترده ای می شود.

از آنجا که جنس محصول در قیمت لوله پلی اتیلن غیر استاندارد بسیار تاثیر گذار است، باید بگوییم که این نوع از لوله درست مثل دیگر لوله های پلی ‌اتیلنی، از مواد اولیه پلی‌ اتیلنی تشکیل‌ شده است.

این نوع از لوله ها، در سایز ها و اندازه های متنوع و مختلفی سخته می شوند. با توجه به اینکه سیستم مخابراتی و برق ‌رسانی یکی از حساس ‌ترین و مهم ترین حوزه های خدمات شهری به حساب می آیند و کوچک ‌ترین اختلال در این سیستم ها، سبب خسارات جبران ‌ناپذیری می شود، باید جهت محافظت از سیم های مخابراتی و برق از پوشش های مطمئن و کاربردی، استفاده کرد تا دچار خرابی و اشکال نشوند.

قیمت لوله پلی اتیلن غیر استاندارد بخاطر استفاده از مواد درجه 2 پایین تر است، اما این دلیل بر این نمی باشد که لوله ها پلی اتیلن غیر استاندارد (درجه 2) مرغوبیت و کیفیت کمی داشته باشند؛ لوله پلی اتیلن درجه 2 هم مانند دیگر لوله پلی اتیلن های استاندارد، توان تحمل فشار باری بین 4 تا 40 بار را دارد. و از نظر سایز و اندازه هم متنوع است و در قطر های 16 تا 2000 نیز تولید و عرضه می شود.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 63 گازی

فروش لوله پلی اتیلن در سایز ها و انواع مختلف بسیار رایج است یکی از این موارد فروش لوله پلی اتیلن 63 گازی است. برای استعلام قیمت لوله پلی اتیلن 63 گازی با وزین پلاست در ارتباط باشید.

قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ گازی به عوامل متفاوت و متنوعی بستگی دارد، عواملی چون: جنس و کیفیت آن، شرکت تولید کننده و برند، ضخامت و ابعاد، روش خرید و فروش لوله پلی اتیلن، نوسانات اقتصادی بازار، هزینه های تولید و ‌‌… که این عوامل بر قیمت فروش لوله پلی اتیلن تأثیر گذارند.

لازم به ذکر است قیمت در خرید و فروش لوله پلی اتیلن به صورت مستقیم و عمده به علت حذف واسطه ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب تر است.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 گازی با توجه به عوامل دیگری مانند صادراتی وارداتی بودن محصول و مواد اولیه آن برآورد می‌ شود، شرایط بازار مانند نوسانات و میزان عرضه و تقاضا بر قیمت ها نیز بسیار تاثیر گذار است.

قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ

همان گونه که می دانید، لوله های پلی اتیلن در اندازه ها و سایز های گوناگونی ساختع و عرضه می شوند که هر کدام برای اهداف خاصی استفاده می شوند.با توجه به اینکه بیشتر کلان شهر های کشورمان گازرسانی شده اند، خرید و فروش لوله پلی اتیلن 2 اینچ بیشتر توسط شرکت گاز و به منظور گازرسانی به مناطق محروم و روستاها انجام می شود.

برای گازرسانی به مناطق استفاده از لوله هایی که دوام و کیفیت بالایی دارند، اهمیت بسیاری دارد، چرا که یکی از اصلی ترین و مهم ترین دغدغه ها و اهداف شرکت گاز، محافظت از لوله های گاز می باشد.

قیمت خرید و فروش لوله پلی اتیلن ۲ اینچ متغیر است به نحوی که روزانه شاهد قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ بصورت متنوع خواهید بود. به طور کلی به توجه به اینکه فاکتورهای بسیاری بر تخمین قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ تاثیر می گذارند، هر گونه تغییر در قیمت یکی از این موارد و فاکتور ها سبب می شود که قیمت این محصول به صورت لحظه ای و روزانه تغییر کند.

مواد اولیه ای که در تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرند متنوع اند؛ از جمله: pe40، pe63، pe80 و pe100 که از بین این مواد اولیه pe100 قیمت پایین تری در مقایسه با دیگر مواد دارد، به همین سبب لوله های پلی اتیلنی که با این ماده ساخته شده اند، قیمت پایین تری دارند.

قیمت لوله پلی اتیلن 3 اینچ

یکی دیگر از پرکاربرد ترین انواع لوله های پلی اتیلن که در لیست لوله پلی اتیلن قرار دارد، لوله پلی اتیلن ۳ است که از ویژگی های بسیار خاص برخوردار هستند. شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود، یکی از مناسب ترین کلاف های لوله های پلی اتیلن ۳ اینچ را انتخاب کنید و آن را از فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.

از جمله مهم ترین کاربرد های لوله های پلی اتیلن ۳ اینچ همانند دیگر لوله های پلی اتیلن می توان به مواردی همچون: استفاده در شبکه ها و سیستم های آبیاری، انتقال مواد شیمیایی و آبرسانی اشاره کرد.

کسانی که در صنایع مختلف به دنبال استفاده و خرید لوله های ۳ اینچ هستند، می توانند قبل از خرید، در مورد قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ که در لیست قیمت لوله پلی اتیلن موجود است، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند. قیمت معقول و مناسب این محصولات از جمله مهم ترین فاکتور هایی می باشد که توجه بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب کرده است.

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز جمعه 1403/01/10 را دریافت نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن 8 اینچ

اگر نگاهی به لیست قیمت لوله پلی اتیلن بیندازیم، به احتمال زیاد با یکی از پر تقضا ترین مورد این لیست، یعنی لوله پلی اتیلن 8 اینچ مواجه می شویم.

یکی از دلایلی که لوله پلی اتیلن 8 اینچ در لیست قیمت لوله پلی اتیلن پر تقاضاست این است که این لوله برای انتقال آب به کار برده می شود. به طور معمول قطر این لوله های آبرسانی در حدود 200 میلی متر می باشد، پس اتصالات این نوع از لوله به همراه شیر فلکه می تواند بسیار پر مصرف باشد.

از طرف دیگر به سبب کاربرد و استفاده از اتصالات چدنی در لوله های PE با اینچ 8 در هر مصارف متنوعی همچون انتقال انشعابات روستایی و شهری، هدایت آب در زمین های کشاورزی و…. مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله هایی که در لیست قیمت لوله پلی اتیلن قرار دارند در سایز ها یا همان اینچ های مختلفی تولید و عرضه می شوند که در این بین لوله پلی اتیلن 8 اینچ یکی از مقاوم ترین لوله ها است که با پیشرفت تکنولوژی، با حفظ خاصیت مقاومت بالای لوله سعی شده است، که از ضخامت لوله کم شود و با قیمت مناسب تری عرضه شود، به همین سبب با توجه به قیمت لوله پلی اتیلن 8 اینچ که مناسب است این لوله می تواند در مسیرهای که شیب دار هستند و نیز زمین هایی که پستی و بلندی فراوانی دارند، گزینه مقاوم و مناسبی برای انتقال آب باشد.

البته اگر به لیست قیمت لوله پلی اتیلن نوع 8 اینچ نگاهی بیاندازیم می بینیم که این لوله با دانسیته های متنوعی جهت جا به جایی مواد شیمیایی، انتقال مایعات مختلف در صنایع و… استفاده می شود. به همین سبب، بنابر کیفیت مواد به کار رفته در آن در نمونه های متنوعی همچون P100_ P80 و همچنین P63 در بازار وجود دارد.

همانطور که توضیح داده شد چون لوله پلی اتیلن در ضخامت های متنوعی (از نفت) تولید می شود، بنابراین قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ روزانه به دلیل بالا و پایین رفتن قیمت نفت جهانی در حال افزایش و کاهش است. پس قیمت عرضه لوله پلی اتیلن در نوسان بوده و ممکن است در بازار لیست قیمت لوله پلی اتیلن مشخص شده ای نداشته باشد.

پس برای داشتن قیمت درست لوله پلی اتیلن باید به صورت روزانه از مراکز معتبر اطلاع بگیرید. البته در این بین وزین پلاست سعی می کند تا با پایین آوردن درصدی از سود خود، بدون واسطه، محصول را از کارخانه، مستقیم به دست مشتری برساند.

قیمت لوله پلی اتیلن 12 اینچ

مورد بعدی که در لیست قیمت لوله پلی اتیلن معرفی می شود، لوله پلی اتیلن با قطر خارجی 315 میلی متر یا به اصطلاح رایج، 12 اینچ است، که با مواد اولیه نو و دست اول تولید می شود. این نوع لوله با عنوان گرید PE100 هم شناخته می شود. این لوله با داشتن ضخامت جداره 28.6 میلی متر می تواند تا فشار 16 اتمسفر را به صورت مدوام و مستقیم جریان دهد.

در حالت تنش (SF) این نوع لوله می تواند فشار تا 20 اتمسفر را تحمل کند و دچار ترکیدگی یا ترک نشود، چرا که مواد بکار رفته در تولید این نوع، دست اول HDPE هستند که باعث افزایش استحکام و دوام لوله در شرایط تنش یا حالت عادی می شوند.

سیستم های کنترل کیفی در خط تولید این محصول مطابق استاندارد های OHSAS هستند. برای گرفتن قیمت لوله پلی اتیلن یا به لیست قیمت لوله پلی اتیلن موجود در وبسایت ها مراجعه کنید، یا با مشاوران وزین پلاست در ارتباط باشید.

لیست قیمت لوله زهکش

قبل از توضیح لیست قیمت لوله زهکش ، ابتدا توضیح مختصری در رابطه با کاربرد و چیستی لوله زهکشی می دهیم. لوله های زهکش یا با نام دیگر لوله های زهکشی، به طور معمول از جنس پلی اتیلن و پی وی سی ساخته می شوند و بصورت نیمه مشبک و یا مشبک هستند.

این محصول، نوعی لوله با سوراخ های ریز است که در زیر زمین و یا سطح نصب می شود و رطوبت اضافی موجود را به خود جذب می کند. از این لوله ها به طور معمول جهت جمع آوری آب های اضافی حاصل آمده از باران در زمین های ورزشی و کشاورزی استفاده می شود.

با نصب این لوله ها اطمینان حاصل می شود که رطوبت به ساختمان و زمین صدمه وارد نخواهد کرد. لوله های زهکشی سی در سایز های متنوعی همچون 110 ، 125 ، 160 ، 200 میلی متر در دو دسته نیمه و تمام مشبک و دو گروه بدون پوشش و پوشش دار بصورت کلاف در محصولات وزین پلاست موجود می باشد.

برای گرفتن لیست قیمت لوله زهکش و نیز قیمت لوله پلی اتیلن غیر استاندارد با وزین پلاست در ارتباط باشید.

مواد اولیه پلی‌اتیلن

مواد اولیه‌ای که در تولید لوله‌ها و اتصالات لوله پلی اتیلن استفاده می­شوند از تنوع زیادی برخوردار هستند و همچنین استانداردهای مختلفی را نیز دارند.در این نوع استانداردها باید حداکثر حساسیت‌ها لحاظ شود. در این مورد محصول نهایی می‌تواند از مزیت های متنوع لوله و اتصالات پلی‌اتیلنی بهره‌مند باشد.در شیمی پلیمری ( ماکرو مولکول‌ها)برای نخستین بار توسط مطالعاتی که در بین دو جنگ جهانی بوجود آمد به طور جدی دنبال شد. این دانش توانسته است به کارشناسان این امکان را بدهد که قادر باشند از طریق کنترل سنتز، مواد پلیمری متنوعی را به دست بیاورند.

در اینجا بالاترین حجم در تولید بسیاری از ترکیبات پتروشیمی، ماده اتیلن با فرمول H2C=HC2 است که به عنوان سبک‌ترین الفین شناخته می‌شود.این ماده گازی بی‌رنگ ، قابل اشتعال با بویی شیرین است. پلی‌اتیلن نوعی از پلیمر است که به واسطه اتیلن ساخته می­شود.ما انواع مختلفی از پلی‌اتیلن را داریم که تفاوت آن­ها به دلیل شاخه‌هایی که طبیعت مواد را تغییر می­دهد ناشی می­شود.در حالت جامد آن نقص های جزیی و شاخه‌های متفاوت درجه کریستالی شدن را کمتر می‌کند. در اینجا رزین های اتیلن که گستره بزرگی از خواص فیزیکی را دارند منجر به تولید انواع محصولات متنوع می‌گردند.

لوله پلی‌اتیلن را از کجا بخریم؟

بسته به اینکه شغل شما چه باشد ( کشاورز باشید یا مهندسی تأمین مواد ، تأسیسات چی و…) در هر صورت می‌توانید در هر شهری یک تولیدکننده لوله پلی‌اتیلن پیدا کنید. توصیه ما این است که در شهر خود به دنبال تولیدکنندگان عمده لوله پلی‌اتیلن (کارخانه‌ها) و یا فروشندگان عمده آن بگردید.

به این خاطر که در این صورت است که هزینه (لیست قیمت لوله پلی اتیلن) شما پایین تر می­آید. مثلاً اگر در شهری مثل کرج کارخانه تولید لوله پلی‌اتیلن و اتصالات آن وجود نداشته باشد می‌توانید به دنبال عرضه‌کنندگان عمده آن در این شهر بگردید. درعین‌حال می‌توانید با جستجو در گوگل از فروشندگان عمده و تولیدکنندگان اطلاع پیدا کنید.

البته با جستجو در فضای اینترنت با نام بسیاری از کارخانه جات تولید لوله پلی‌اتیلن بر می­خورید که می­توانید از آنان به صورت آنلاین محصول خود را سفارش دهید. حتما برای بررسی صحت لیست قیمت لوله پلی اتیلن، از قسمت نحوه محاسبه قیمت، آن را بررسی کنید.

بروز ترین لیست قیمت انواع لوله پلی اتیلن در تهران

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن از ابتدای فعالیت خود به تولید محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی پرداخته است. شرکت وزین پلاست عرضه کننده تعداد زیادی از محصولات مورد نیاز این صنعت است. مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایند :

02166130280
02166140841
09128753518

و یا برای اطلاع از خدمات و ارتباط با ما می توانید به آدرس اینترنتی vazin-plast.com مراجعه نمایید

و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید

تهران آزادگان غرب به شرق بعد از ورودی فیروز بهرام خ شمس اباد ۲۰۰ متر داخل دست چپ خ قائم ال محمد کوی وحدت پلاک ۹

پرسش و پاسخ لیست قیمت لوله پلی اتیلن

کدام لوله پلاستیکی برای آب گرم بهتر است؟

اگرچه CPVC بهترین لوله ترموپلاستیک برای تامین آب گرم است، اما در صورت یخ زدن، شکافته می شود. لوله‌های CPVC بهترین لوله‌های سرد و گرم هستند و تقریباً به دلایل مختلفی جایگزین لوله‌های مسی در همه کاربردها شده‌اند.

آیا پی وی سی برای لوله کشی خوب است؟

لوله های پلی وینیل کلراید (PVC) به مرور زمان زنگ نمی زند، خورده نمی شود، یا تخریب نمی شود، برای خطوط تخلیه سینک، توالت و وان حمام یا پشته های دریچه بسیار عالی هستند، به راحتی می توانند فشار بالای آب را تحمل کنند و ارزان هستند و کار با آنها آسان است. بزرگترین عیب آنها این است که فقط برای آب سرد قابل استفاده هستند.

کدام لوله پی وی سی برای آب آشامیدنی ایمن است؟

بیشتر پی وی سی برنامه 40 که در خانه ها و ادارات یافت می شود، لوله سفید رنگ با رتبه بندی بنیاد ملی بهداشت (NSF) برای آب آشامیدنی است. معایب این نوع لوله پی وی سی این است که در مواجهه با نور ماوراء بنفش موج کوتاه (موجود در نور خورشید) تحلیل می رود و در دماهای بالاتر نرم می شود.

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز جمعه 1403/01/10 را دریافت نمایید.

سوالات متداول لیست قیمت لوله پلی اتیلن

لوله‌ پلی‌اتیلن یا لوله‌های PE چیست؟

لوله‌ پلی‌اتیلن یا لوله‌های PE نوعی از لوله است که در اثر فرایند پلیمریزاسیون تولید می­شود.این ماده در گروه ماده های گرمانرم قرار می­گیرد و از خاصیت ترموپلاستیک برخوردار است که به این معناست که با ذوب کردن دوباره آن می­توانید در آن تغییر شکل ایجاد کرده و دوباره وارد چرخه مصرف-اش کنید.

نحوه محاسبه قیمت پلی‌اتیلن به چه صورت است؟

قیمت‌گذاری لوله‌های پلی‌اتیلن بر اساس وزن (کیلویی) انجام می‌شود.به همین جهت برای محاسبه کردن لیست قیمت لوله پلی ‌اتیلن لازم است تا روش محاسبه وزن لوله پلی‌اتیلن را در اندازه‌های متفاوت آن بدانیم.

لوله پلی‌اتیلن را از کجا بخریم؟

با جستجو در فضای اینترنت با نام بسیاری از کارخانه جات تولید لوله پلی‌اتیلن بر می­خورید که می­توانید از آنان به صورت آنلاین محصول خود را سفارش دهید. حتما برای بررسی صحت لیست قیمت لوله پلی اتیلن، از قسمت نحوه محاسبه قیمت، آن را بررسی کنید.