به علت نوسات، قیمت را تلفنی چک کنید

تولید لوله پلی اتیلن

تولید  لوله پلی اتیلن
تولیدی لوله پلی اتیلن - ورین پلاست

تولید لوله پلی اتیلن

هر خط تولید لوله پلی اتیلن در دست کلید DRTS دارای تمام ماشین آلات لازم برای شروع تولید لوله PE با کیفیت بالا است. از اکسترودرهای تک پیچ متشکل از اجزای با کیفیت گرفته تا دستگاه های کشنده سروو با سرعت بالا، ما هر آن چه را که برای تبدیل شدن به یک تولید کننده لوله پلی اتیلن موفق لوله نیاز دارید در سایت وزین پلاست به شما ارائه می دهیم.

این نوع لوله اغلب به عنوان اولین انتخاب برای مهندسی شهرداری مورد استفاده قرار می گیرد که عمدتا در صنعت تصفیه فاضلاب استفاده می شود. به دلیل مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر اسید، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا، مقاومت در برابر فشار بالا و سایر ویژگی ها، به تدریج جای لوله های سنتی مانند لوله های فولادی و سیمان را در بازار گرفت. به ویژه به دلیل نور آن، وزن و نصب و جابجایی مناسب، که اولین انتخاب مواد جدید است..

کاربردهای عمده پلی اتیلن

اگر کمی به اطراف خود نگاه کنید حتما میتوانید تعدادی از لوله های پلی اتیلن را ببینید اما آیا میدانید وجود لوله های پلی اتیلن چه تاثیری بر کیفیت زندگی ما دارد؟ لوله های پلی اتیلن مزیت های بسیاری برای انسان و محیط زیست دارد؛

  1. به کمک لوله های پلی اتیلن میتوان سیستم آبیاری هوشمند و تامین آب شرب و مناسب راه اندازی کرد.
  2. انتقال بهداشتی فاضلاب بدون ایجاد آلودگی در محیط زیست و ایجاد خطر برای انسان ها و حیوانات انجام میشود.
  3. این لوله ها از هدر رفتن بی رویه آب جلوگیری می کنند و امکان آبیاری محصولات باغی و زراعی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.
  4. امکان بازیافت لوله های پلی اتیلن حتی تا آخرین ذره وجود دارد.
  5. به طور کلی استفاده از مواد پلی اتیلنی میتوان در مصرف انرژی و هزینه ها صرفه جویی کرد، همچنین استفاده از مواد پلی اتیلنی گازهای گلخانه ای را نیز کاهش می دهد پس میتوان گفت این مواد طبیعت دوست هستند.

ویژگی های لوله پلی اتیلن:

  1. لوله های پلی اتیلن طول عمر بالایی دارند و دوام و استحکام بالای آن ها باعث شده که بیش از پیش از آن ها استفاده شود.
  2. این لوله ها بسیار سبک و انعطاف پذیر هستند به همین دلیل استفاده و نصب آن ها به راحتی انجام میشود.
  3. لوله های پلی اتیلن در سایزهای مختلف ساخته میشوند.
  4. این لوله ها در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند.
  5. اشعه نور خورشید آسیبی به لوله های پلی اتیلن وارد نمی کند بنابراین برای استفاده در فضای باز و آبیاری زمین های کشاورزی مناسب هستند.
  6. این لوله ها همچنین بسیار بهداشتی هستند و سمی نیستند.
شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز سه شنبه 1403/01/28 را دریافت نمایید.

خط تولید پلی اتیلن

در حال حاضر از لوله های پلیمری برای انتقال مایعات و گازهای مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال؛ لوله های پلی اتیلن، PVC ، پلی پروپیلن و این خانواده پلیمر به طور گسترده ای در سیستم های تامین آب مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله های پایه پلیمری به دلیل خواص، استحکام بالا و سهولت تولید در حال حاضر بهترین انتخاب برای استفاده در سیستم آب هستند.

لوله های صنعت گاز در حال حاضر تقریباً منحصراً از MDPE و HDPE ساخته می شوند، در حالی که منطقه لوله های فاضلاب تحت سلطه PVC و PP است. تولید لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین لوله ها برای انتقال آب و گاز طبیعی هستند. محدوده تولید از 16 تا 2400 میلی متر است.

مراحل تولید لوله پلی‌اتیلن (PE) عموماً شامل مراحل زیر است:

  1. تهیه مواد اولیه: در این مرحله، مواد اولیه برای تولید پلی‌اتیلن به دست می‌آیند. مواد اولیه شامل اتیلن با کیفیت بالا است که می‌تواند از منابع نفتی یا گازی استخراج شود.
  2. پیش‌تهیه مواد: مواد اولیه اتیلن به صورت پودر یا دانه‌بندی شده به مرحله پیش‌تهیه می‌روند. در این مرحله، می‌توان افزودنی‌ها و رنگ‌دهنده‌ها را به مواد اولیه اضافه کرد تا ویژگی‌های خاصی مانند مقاومت به UV، مقاومت در برابر خوردگی و رنگ دلخواه را به لوله PE اضافه کند.
  3. اکستروژن: اکستروژن یکی از مراحل اصلی در تولید لوله پلی‌اتیلن است. در این مرحله، مواد پلی‌اتیلن قابلیت پذیرش شکل خاصی را از طریق فرآیند اکستروژن دارند. مواد پلی‌اتیلن به صورت گرم و ذوب شده به داخل اکستروژر (extruder) وارد می‌شوند. در داخل اکستروژر، مواد ذوب شده تحت فشار و دمای بالا به سمت قالب اکستروژن (extrusion die) حرکت می‌کنند. قالب اکستروژن شکل و قطر نهایی لوله را تعیین می‌کند. مواد پلی‌اتیلن از سوراخ‌های قالب خارج شده و به صورت یک لوله آهسته پیش می‌روند.
  4. خنک‌کاری و جمع‌آوری: پس از خروج از قالب اکستروژن، لوله پلی‌اتیلن به صورت گرم و نیمه ذوب است. در این مرحله، لوله با استفاده از سیستم‌های خنک‌کننده سریعاً خنک می‌شود تا به درجه حرارت مناسب برسد. سپس لوله‌ها از دستگاه برش خارج شده و به طول مورد نیاز بریده می‌شوند. در این مرحله، ممکن است لوله‌ها به صورت بسته‌بندی شده جهت حمل و نقل مناسب آماده شوند.
  5. کنترل کیفیت و آزمایش: لوله‌های تولید شده به طی مراحل تولید مورد کنترل کیفیت دقیق قرار می‌گیرند. آزمایش‌هایی مانند بررسی ضخامت دیواره و مقاومت فشاری
تولید کننده لوله پلی اتیلن - ورین پلاست

دستگاه تولید این لوله

اکسترودر اولین و مهمترین دستگاهی است که در خطوط تولید لوله پلی اتیلن و سایر صنایع پلاستیک استفاده می شود. دارای موتور الکتریکی، گیربکس، پیچ و لوله درایور موتور برقی است. عملکرد اکسترودر گرم کردن، ذوب کردن، مخلوط کردن و انتقال مواد به قالب است، جایی که به شکل لوله در می آید.

به زبان ساده، اکسترودرها مانند چرخ گوشت عمل می کنند، مواد اولیه به صورت دانه ای هستند و به این شکل به اکسترودر می رسند، و هنگام مخلوط کردن، مواد مطابق استاندارد گرم می شوند، در بخش خروجی اکسترودر، مواد به شکل خمیر هستند و برای قالب گیری آماده می شوند.

در خطوط تولید ، از دستگاه های اکسترودر برای شکل دهی اولیه پلیمرها برای عملیات بعدی و همچنین شکل دهی به محصولات نهایی استفاده می شود. به همین دلیل، الزامات عملی هر برنامه خاص در اکسترودر طراحی شده است، و طیف گسترده ای از ماشین های اکسترودر وجود دارد.

تولید کننده پلی اتیلن

تولید لوله پلی اتیلن به تجهیزات و زیرساخت های لازم، دقیق و مناسب نیاز دارد که باید در مدت کوتاهی (قبل از تولید) ​​مورد استفاده قرار گیرد تا نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کرده و محصولات با دوام و سازگار با استانداردها را تولید کند.

شرکت تولید کننده لوله های پلی اتیلن در طول فرآیند تولید به سیستم کنترل 100٪ و مقیاس Gravimetric & Ultrasonic مجهز است تا ماشین های خود را نوسازی کند. آزمایشگاه کارخانه تولید وظیفه بررسی مواد اولیه، فرآیند تولید و بررسی محصول نهایی را بر عهده دارد. این سه فرایند به طور مستقیم بر کیفیت محصول نهایی و عملکرد لوله های پلی اتیلن تأثیر می گذارد.

سود تولید پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن بسیار محبوب و پرکاربرد هستند پس تولید این لوله ها به شرط کیفیت بالا بسیار میتواند سودآور باشد.
اگر هزینه های حاشیه سود تولید این لوله ها مثل مالیات و آب و برق را در نظر نگیریم میتوان گفت به ازای تولید هر متر لوله پلی اتیلن 30 درصد سود به دست خواهید آورد.
البته امروزه با توجه به نوسانات مواد اولیه نمی توان میزان سوددهی را به طور دقیق مشخص کرد.

سود فروش لوله پلی اتیلن

قبل از اینکه در مورد سود فروش لوله پلی اتیلن و تولید لوله های پلی اتیلن بگوییم میخواهیم دلایل محبوبیت این لوله ها را بیان کنیم آن وقت خودتان متوجه می شوید راه اندازی خط تولید لوله پلی اتیلن سودمند است یا نه؟

اگر کمی به اطراف خود نگاه کنید میتوانید لوله های پلی اتیلن به کار رفته در سیستم لوله کشی ساختمان و یا آبیاری زمین های کشاورزی را می بینید؛ البته کاربرد لوله های پلی اتیلن تنها این دو مورد نیست بلکه این لوله ها در سیستم شبکه های فاضلاب، گازرسانی، آبرسانی، پوشش کابل های برق و مخابراتی نیز کاربرد دارند.

کاربردهای لوله های پلی اتیلن بی شمار است و دلایل زیادی وجود دارد که با دانستن آن ها متوجه خواهیم شد چرا این لوله ها تا این اندازه محبوب هستند؟

  1. اولین و مهم ترین دلیل قیمت بسیار مناسب آن ها نسبت به کاربردهای زیاد آن هاست.
  2. سبک بودن و در عین حال مقاومت بالای آن ها باعث شده که این لوله ها در صنعت کاربرد زیادی داشته باشند.
  3. این لوله ها ویژگی های مثبت مکانیکی، شیمیایی و الکتریکی زیادی دارند.
  4. لوله های پلی اتیلن در برابر سایش و خوردگی مقاومت بالایی دارند.
  5. این لوله ها به دلیل مقاومت بالایی در شرایط دمایی مختلف دارند، این لوله ها شرایط دمایی بسیار سرد و یا بسیار گرم را تحمل می کنند و در برابر اشعه نور خورشید مقاومت می کنند به همین دلیل این لوله ها را میتوان روی زمین به کار گرفت.
  6. لوله های پلی اتیلن انعطاف پذیری بالایی دارند و به راحتی نصب میشوند.
  7. بسیار بهداشتی هستند و رسوب درون این لوله ها ایجاد نمی شود.
  8. درون این لوله افت فشار وجود ندارد.
  9. این لوله ها طول عمر بالایی دارند.

مواد اولیه برای تولید این لوله

شرکت تولید لوله پلی اتیلن از اکسترودرهای Battenfeld و Battenfeld Cincinati برای تولید لوله پلی اتیلن استفاده می کند. در قسمت مارپیچ، مناطقی برای هدایت خوراک (مواد اولیه) به داخل سیلندر برای فشرده سازی و آماده سازی مذاب یکنواخت و پمپاژ مواد مذاب به سر حد وجود دارد. انرژی حرارتی برای ذوب مواد از طریق چرخش مارپیچ (کشش از مارپیچ به مواد اولیه) و عناصر حرارتی در اطراف سیلندر تأمین می شود و برای کنترل انرژی حرارتی از فن های مخصوص در اطراف عناصر استفاده می کند.

منبع اصلی PE -اتیلن -از نفت خام یا گاز طبیعی مشتق شده است. با این حال، مانند سایر مواد اولیه شیمیایی، اتیلن نیز ممکن است از منابع کربنی غیر فسیلی و گیاهی تولید شود. در برزیل نیز تولید لوله پلی اتیلن، مبتنی بر نیشکر (GreenPE) توزیع می شود، که از نظر ترکیب شیمیایی و خواص فرآوری آن با PE معمولی تفاوتی ندارد..

سیستم های مانیتورینگ خط تولید لوله پلی اتیلن

سیستم مانیتورینگ و کنترل عملکرد دستگاه‌ها بر روی خود تجهیزات وجود دارد ولی این امکان وجود دارد که همگی بوسیله سیستم کنترلی اکسترودر به صورت واحد و هماهنگ مورد کنترل قرار گیرند.

دای یا همان قالب ارتباط دهنده بین قالب و اکسترودر می‌باشد که باعث بالا رفتن فشار پشت دای (انتهای سیلندر)، فشرده شدن مواد مذاب و توزیع یکنواخت آن در ابتدای ورودی قالب به منظور ثبات وضعیت کیفی آن است.

تولید انواع  پلی اتیلن - ورین پلاست

سایز لوله‌های پلی اتیلن چقدر است؟

لوله ‌های پلی ‌اتیلن بر حسب سایز به ۲۵ نوع تقسیم می‌ شوند که هر کدام در مکان های خاصی استفاده می ‌شوند. سایز لوله های پلی اتیلن به طور معمول به صورت میلی متری تعریف می شود. اما بعضی ها، سایز لوله ها را به صورت اینچی به کار می برند.

در مورد اندازه انواع لوله پلی اتیلن، باید به فاکتورهای وزن، ضخامت و طول توجه داشت. به شکل جهانی و کلی، به طور معمول، همانطور که گفته شد ضخامت داخل لوله ها را بر حسب معیار میلی متر ثبت می شود و در بعضی از کارخانجات و شرکت ها از واحد اینچ هم استفاده می شود.

البته باید توجه کرد که سایز لوله‌های پلی اتیلن در انواع متنوع به جنس مواد اولیه آن بستگی دارد و برخی از اندازه ها، تنها برای یک نوع خاص از لوله ها قابل استفاده است.

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز سه شنبه 1403/01/28 را دریافت نمایید.

لوله پلی اتیلن تک جداره

لوله پلی اتیلن تک جداره، با نام لوله های پلی اتیلن فشار قوی هم شناخته می شوند. این لوله ها برای انتقال و جابه جایی سیالات تحت فشار استفاده می شوند. لوله پلی اتیلن تک جداره از یک لایه تشکیل شده و با توجه به کاربردشان و مواد اولیه سازنده آن، به انواع مختلفی همچون PE80 و PE100 دسته بندی می شوند.

این لوله ها معمولا طبق استاندارد های جهانی و بین المللی و با کیفیت بالا در قطر ها و فشارهای کاری متنوع تولید می شوند. به عنوان مثال در کشاورزی و برای آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره ای در باغات از نوار تیپ آبیاری و یا لوله ‌هایی با قطر کم استفاده می‌ شود؛ این لوله ها می توانند از مواد PE80 و یا مواد PE100 به همراه مستربچ تولید و ساخته شوند. لوله پلی اتیلن تک جداره واجد معتبر ترین استاندارد ها مثل استاندارد DIN 8074، DIN 16963 و Isiri 1331 است.

هزینه راه اندازی خط تولید لوله پلی اتیلن

برای برآورد هزینه های راه اندازی خط تولید لوله پلی اتیلن باید دید چه دستگاهی مورد نیاز است. خط تولید لوله های پلی اتیلن شامل دستگاه های پیشرفته و قطعات مختلفی است که به دو دسته ی “ابتدای خط تولید” و “انتهای خط تولید” تقسیم میشوند و همه ی آن ها در خط تولید به یک اندازه اهمیت دارند و نمی توان وجود هرکدام را نادیده گرفت.

تولید اتصالات پلی اتیلن

کارخانه تولید اتصالات پلی اتیلن می تواند بر اساس انواع اتصالات تولید شده در شرایط مختلف باشد. اما صرف نظر از اتصالات در حال تولید، محیط کارخانه باید تمیز، مرتب و کاملاً بهینه باشد و نکات ایمنی باید مورد استفاده قرار گیرد تا ایمنی اپراتور ماشین آلات تضمین شود. در کارخانه تولید اتصالات پلی اتیلن، جایی برای ذخیره مواد اولیه باید پیش بینی شود که مواد اولیه با خیال راحت و به ترتیب در آن جا ذخیره شود. خطوط تولید اتصالات پلی اتیلن از موادی ساخته شده اند که مواد گرانول پلی اتیلن باید به عنوان مواد اولیه در آن ها وارد شوند، باید سیلوهایی در کنار خطوط تولید و ماشین آلات برای ذخیره مواد اولیه مورد نیاز برای تغذیه ماشین آلات وجود داشته باشد.

شرکت های تولید کننده لوله پلی اتیلن

همانطور که گفتیم لوله های پلی اتیلن کاربرد زیادی در زندگی ما دارند و به خاطر تقاضای زیاد این نوع لوله ها کارخانه های تولید کننده لوله پلی اتیلن در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند و بر سر تولید لوله های با کیفیت و کاربردی تر با یکدیگر در حال رقابت هستند.

خریداران لوله های پلی اتیلن هنگام خرید با یک چالش روبرو هستند که کدام کارخانه تولید کننده لوله پلی اتیلن برتر است و با توجه به اینکه مجموعه های زیادی وجود دارد به کدام یک میتوان اعتماد کرد.

شاید اگر ویژگی های یک مجموعه برتر تولید کننده لوله پلی اتیلن را عنوان کنیم تصمیم گیری برای خریداران نیز آسان تر باشد. در پایان نیز قصد داریم یکی از برترین مجموعه هایی که در زمینه ی تولید انواع لوله پلی اتیلن فعالیت می کند را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین تولید کننده لوله پلی اتیلن

وقتی در مورد بهترین تولید کننده لوله پلی اتیلن میگوییم باید ویژگی های آن را نیز بیان کنیم تا ببینیم وجه تمایز این مجموعه ها که آن ها را به بهترین تبدیل کرده چه مواردی است؟

بهترین تولید کننده لوله پلی اتیلن باید چنین ویژگی هایی داشته باشد:
  1. یکی از مهم ترین ویژگی های تولید کننده برتر استفاده از نیروهای انسانی متخص و متعهد است.
  2. تولید کننده باید مشتری مداری و تکریم آن ها را در اولویت قرار دهد و در سریع ترین زمان ممکن به نیازهای آن ها پاسخ دهد.
  3. کیفیت بالای محصولات تولیدی ویژگی مجموعه های تولید کننده برتر است، تولید کننده لوله پلی اتیلن باید محصولات را با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه کند.
  4. ارتقا محصولات تولیدی باید بر اساس تکنولوژی روز دنیا و با توجه به نیازهای مشتری انجام شود.
  5. تولید کننده لوله پلی اتیلن باید تلاش خود را برای محافظت از محیط زیست به کار گیرد زیرا موفقیت در گرو توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست است.
  6. کار گروهی و همکاری همه ی اعضا از ویژگی های مجموعه تولید کننده است.

تولید لوله پلی اتیلن در تهران

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن از ابتدای فعالیت خود به تولید محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی پرداخته است. شرکت وزین پلاست عرضه کننده تعداد زیادی از محصولات مورد نیاز این صنعت است. مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایند :

02166130280
02166140841
09128753518

و یا برای اطلاع از خدمات و ارتباط با ما می توانید به آدرس اینترنتی vazin-plast.com مراجعه نمایید

و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید

تهران آزادگان غرب به شرق بعد از ورودی فیروز بهرام خ شمس اباد ۲۰۰ متر داخل دست چپ خ قائم ال محمد کوی وحدت پلاک ۹

بیشترین سوالات پرسیده شده توسط کاربران

لوله های پلی اتیلن چگونه تولید می شوند؟

فرآیند ساخت لوله های پلی اتیلن را می توان به روش اکستروژن انجام داد و اتصالات آن اغلب به صورت تزریقی تولید می شود. … در انتهای دستگاه اکسترودر کالیبره شده و در مخزن خلاء با فرم از قبل سخت شده سرد می شود.

لوله HDPE چگونه تولید می شود؟

تولید لوله های HDPE معمولی شامل اکستروژن، خنک کننده، برجسته سازی داغ و برش است. ماده اولیه مورد استفاده گلوله های HDPE ساخته شده از گرانول های پلی اتیلن بکر و HDPE بازیافت شده است.

چگونه لوله پلی اتیلن تولید می کنید؟

آنها با دو روش مجزا تولید می شوند که منجر به یک لوله جوشی یا بدون درز می شود. در هر دو روش، ابتدا فولاد خام به شکل اولیه کارآمدتر ریخته می شود. سپس با کشش فولاد به داخل لوله بدون درز یا فشار دادن لبه ها به هم و مهر و موم کردن آنها با جوش، به لوله تبدیل می شود.

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز سه شنبه 1403/01/28 را دریافت نمایید.

مزایای خرید لوله پلی اتیلن از تولید کننده

خرید لوله پلی‌اتیلن مستقیماً از تولیدکننده دارای مزایای زیادی است، از جمله:

  1. اعتماد به نسبت بیشتر: با خرید مستقیماً از تولید کننده، شما توانایی بررسی و ارزیابی مستقیم را در مورد کیفیت، استانداردها و مشخصات لوله‌های پلی‌اتیلن خواهید داشت. این امر می‌تواند به شما اطمینان بیشتری در مورد خرید و استفاده از محصولات داده و احتمال مشکلات کیفیتی را کاهش دهد.
  2. قیمت رقابتی: با خرید مستقیم از تولیدکننده، شما می‌توانید از قیمت‌های رقابتی و معاملات مستقیم بهره‌برداری کنید. این امر می‌تواند به شما امکان مقایسه قیمت و دریافت بهترین قیمت ممکن را بدهد.
  3. سفارش سفارشی: با خرید مستقیم، شما می‌توانید نیازها و مشخصات خاص خود را به تولیدکننده ارائه دهید و درخواست لوله‌های پلی‌اتیلن با ابعاد، ضخامت دیواره، رنگ یا ویژگی‌های دیگر خاص را داشته باشید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا لوله‌هایی را که به طور دقیق با نیازهای شما هماهنگ شده‌اند، دریافت کنید.
  4. پشتیبانی فنی: تولیدکنندگان لوله پلی‌اتیلن معمولاً دارای تیم‌های پشتیبانی فنی قوی هستند که می‌توانند به شما در خصوص مشاوره فنی، انتخاب مواد، طراحی سیستم و رفع مشکلات کمک کنند. با خرید مستقیم، شما می‌توانید از این پشتیبانی‌ها بهره‌برداری کنید و بهترین راه‌حل‌های ممکن را برای نیازهای خاص خود دریافت کنید.
  5. امکانات سفارشی و تولید به موقع: با خرید مستقیم از تولیدکننده، شما می‌توانید از توانایی‌ها و ظرفیت تولید آنها بهره‌برداری کنید و اطمینان حاصل کنید که محصولات به موقع تولید و تحویل خواهند شد. همچنین، در صورت نیاز به سفارشات سفارشی و بزرگتر، تولیدکننده ممکن است امکانات خاصی را برای شما فراهم کند.

سوالات متداول تولید لوله پلی اتیلن

دستگاه تولید لوله پلی اتیلن به چه صورت است؟

اکسترودر اولین و مهمترین دستگاهی است که در خطوط تولید لوله پلی اتیلن و سایر صنایع پلاستیک استفاده می شود. دارای موتور الکتریکی، گیربکس، پیچ و لوله درایور موتور برقی است. عملکرد اکسترودر گرم کردن، ذوب کردن، مخلوط کردن و انتقال مواد به قالب است، جایی که به شکل لوله در می آید.

مواد اولیه برای تولید لوله پلی اتیلن چیست؟

شرکت تولید لوله پلی اتیلن از اکسترودرهای Battenfeld و Battenfeld Cincinati برای تولید لوله پلی اتیلن استفاده می کند. در قسمت مارپیچ، مناطقی برای هدایت خوراک (مواد اولیه) به داخل سیلندر برای فشرده سازی و آماده سازی مذاب یکنواخت و پمپاژ مواد مذاب به سر حد وجود دارد.

از لوله های پلیمری چه استفاده ای میشود؟

از لوله های پلیمری برای انتقال مایعات و گازهای مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال؛ لوله های پلی اتیلن، PVC ، پلی پروپیلن و این خانواده پلیمر به طور گسترده ای در سیستم های تامین آب مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های پایه پلیمری به دلیل خواص، استحکام بالا و سهولت تولید در حال حاضر بهترین انتخاب برای استفاده در سیستم آب هستند.