به علت نوسات، قیمت را تلفنی چک کنید

اتصالات لوله پلی اتیلن

اتصالات لوله پلی اتیلن - وزین پلاست

اتصالات لوله های پلی اتیلن

در این مطلب میخواهیم درمورد اتصالات پلی اتیلن و قیمت آن ها اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم؛ لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید سیستم لوله کشی و بخش فاضلاب یکی از مهم ترین بخش های صنعت ساختمان سازی است و بسیار مهم است که لوله کشی با لوله های باکیفیت و به طور صحیح انجام شود تا از خسارت های مالی احتمالی در آینده جلوگیری شود.

یکی از بهترین گزینه ها برای لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان استفاده از لوله های پلی اتیلن است؛ این لوله ها بسیار با کیفیت هستند و در برابر حرارت و خوردگی مقاوم هستند و همچنین طول عمر بالایی نیز دارند.

لیست اتصالات لوله پلی اتیلن

اگر بخواهیم لیستی از اتصالات لوله پلی اتیلن ارائه دهیم،یک لیست طویل و طولانی خواهد شد. البته در صورتی که بخواهیم در این لیست تمامی سایزها و فشارها را که اتصالات لوله پلی اتیلن را در بر می­گیرد بیاوریم باید چیزی حدود 200 فایل PDF را به معرفی آن­ها اختصاص دهیم.

آشنایی با انواع اتصالات لوله پلی‌ اتیلنی از این جهت نیز سودمند است که از طریق آن می­توانید لیستی از قیمت های اتصالات لوله پلی اتیلن را به دست آورید. اما در اینجا به ارائه پر مصرف‌ترین و کاربردی‌ترین نوع اتصالات می‌پردازیم و آن­ها را در اینجا برای شما لیست می‌کنیم:

انواع اتصالات لوله پلی اتیلن در مقایسه با انواع لوله پلی‌ اتیلن از تنوع بیشتری برخوردار است. در زمان خرید این اتصالات، باید به جنبه‌های مختلف آن توجه کامل کرد. در زمان ­خرید اتصالات لوله پلی اتیلن باید بدانیم که این موارد شامل انواعی چون مایتری،تزریقی،جوشی،پیچی،الکتروفیوژن و… می­شود.

اتصالات مایتری پلی‌ اتیلن

لیست اتصالات لوله پلی اتیلن مایتری در تمامی سایزها و تمامی فشارهایی که در لوله پلی‌ اتیلن قابل ساختن است ، امکان تولید دارد.

اتصالات پلی‌ اتیلن تزریقی

تنوع این نوع از اتصال بسیار بالا است و فشار مورد نظر آن بین 355 تا 400 می­باشد. از اتصالات تزریقی برای پروژه‌هایی با کاربری استراتژیک و با اهمیت استفاده می­شود و برای فشارهای بالا، استفاده نمی­شود. این نوع اتصال از طریق دستگاه جوش بات فیوژن به همدیگر متصل می­شوند.

اتصالات پیچی

از آنجایی که کاربرد این نوع از اتصالات محدود است، لیست آن نیز کوتاه می­باشد. از این نوع اتصالات بیشتر برای کار آبیاری استفاده می‌شود. بالاترین سایزهایی که در این نوع اتصالات استفاده می­شود 200 و حداکثر 250 است و فشار آن نیز تا 10 بار قابل‌اعمال است.

اتصالات الکتروفیوژن

با توجه به کاربرد این نوع اتصالات، لیست آن نیز از تنوع بالایی برخوردار نیست. اما این نوع اتصالات از محبوبیت زیادی برخوردار است. از این نوع اتصالات در شبکه گاز رسانی شهری و روستایی استفاده می­شود. و نهایت سایزی که استفاده می‌شود 560 است که بیشترین استفاده را نیز دارد. از پرفروش‌ترین انواع اتصالات الکتروفیوژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

اتصالات مایتری پلی‌اتیلن

لیست اتصالات لوله پلی اتیلن مایتری در تمامی سایزها و تمامی فشارهایی که در لوله پلی‌ اتیلن قابل ساختن است ، امکان تولید دارد.

انواع اتصالات جوشی

این نوع از اتصالات چیزی حدود 80 درصد اتصالات پلی‌اتیلنی را در بر می­گیرد.اتصالات جوشی پلی‌اتیلن نوعی از اتصالات است که به واسطه جوش و با یکی از دو روش الکتروفیوژن و یا بات فیوژن به همدیگر متصل می­شوند و در این صورت می‌توان گفت که از میان انواع اتصالات پلی‌اتیلن، تنها اتصالات پیچی پلی‌اتیلن در زمره اتصالات جوشی قرار نمی­گیرد.

اتصالات آبیاری

در این نوع از اتصالات از کلیه انواع اتصالات پیچی و تزریقی و برخی از انواع اتصالات کوچک و متوسط مایتری استفاده می­شود.

نام اتصالات لوله پلی اتیلن

قبل از اینکه با انواع اتصالات پلی اتیلن آشنا شویم بهتر است با کاربرد آن ها آشنا شویم؛ این اتصالات در خطوط لوله کشی و تاسیسات برای تغییر میزان دبی جریان، تغییر قطر خط لوله کشی، تغییر زاویه مسیر جریان سیال و اتصال لوله ها با یکدیگر بسیار کاربردی هستند.

حالا میخواهیم با نام و کاربرد انواع اتصالات لوله پلی اتیلن آشنا شویم.

اتصالات لوله پلی اتیلن کشاورزی

یکی از بزرگترین ویژگی های مثبت اتصالات کشاورزی، نصب سریع و آسان آن است. هر قسمت اتصالات از سه بخش تشکیل است. هر کدام از این قسمت ها در محکم شدن اتصال و نیز جلوگیری از نشت آب در لوله های انتقال، نقش مهمی را ایفا می کنند.

اتصال های پلی اتیلن بدون شک از پر کاربرد ترین لوازم و محصولات مورد نیاز برای آبرسانی و آبیاری هستند. بنابر این از اتصالات لوله پلی اتیلن کشاورزی برای مصارف کشاورزی استفاده می شود. اگر شما می خواهید یک سیستم آبرسانی برای مسائل کشاورزی، راه اندازی کنید حتما به اتصالات نیاز پیدا می کنید.

این اتصالات کشاورزی در سایز ها و انواع مختلف و متنوعی برای مصرف کشاورزی طراحی می شوند؛ بگونه ای که برای هر کاری، اتصال مورد نیاز آن ساخته شده است. از طرفی جنس سازنده این اتصالات، یعنی پلی اتیلن، مزیت ها و ویژگی های زیادی نسبت دیگر جنس های موجود در بازار دارد و این ویژگی ها و مزیت ها باعث شده است تا اتصالات پلی اتیلن کشاورزی بین استفاده کنندگان بسیار محبوب شوند و مورد استفاده قرار بگیرند.

اتصالات لوله پلی اتیلن فاضلابی

اتصالات لوله پلی اتیلن فاضلابی در انواع مختلفی همچون : برای مصرف کنندگان تولید و عرضه می شوند.

اتصالات لوله پلی اتیلن فاضلابی به طور معمول در موارد زیر:

استفاده می شوند و کاربرد زیادی دارند و بیشتر از نوع اتصالات، به خصوص اتصالات حرارتی یا جوشی لب به لب می باشند.

از ویژگی های اتصالات فاضلابی پلی اتیلن سبک، مقاوم و ارزان بودن است.

امروزه استفاده از اتصالات فاضلابی لوله پلی اتیلن ، برای سیستم های فاضلاب خانگی بسیار رایج شده است. این اتصالات فاضلابی، با اندازه های متنوع با توجه به نیاز مشتریان تولید می شوند. این نوع از اتصالات برای مواردی چون:

استفاده می شوند.

این اتصالات دارای مزیت هایی نسبت به انواع دیگر اتصالات می باشند. از جمله این می توان به مواردی همچون: نصب راحت، استحکام بالا، مقاومت در برابر لرزش های زلزله و ساختمان، مقاومت در برابر نیروهای خارجی و داخلی، قیمت ارزان، مقاومت در برابر انواع پوسیدگی و خوردگی، مقاومت در برابر بازها و اسیدها، مقاومت در برابر سابیدگی اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، این اتصالات به وسیله ی جوش لب به لب به یکدیگر متصل می شوند، پس در نتیجه آب بندی این اتصالات به وسیله واشر و یا دیگر ابزار آلات صورت نمی گیرد، پس یکی از مطمئن ترین روش های آب بندی در این نوع اتصالات وجود دارد.

این نوع اتصالات در زیر اجسام بسیار سخت و بتن و سنگین دارای مقاومت بسیار بالای مکانیکی می باشند. این نوع اتصالات فاضلابی در انواع متنوع سایز ها تا 2000 میلی متر نیز تولید می شوند و توانایی فشار های مختلف و زیاد تا 32 اتمسفر و بالاتر را نیز دارا می باشند.

اتصالات لوله پلی اتیلن فشار قوی

لوله پلی اتیلن فشار قوی گونه ای از لوله های پلی اتیلن است که در فشارهای کاری ۶ تا ۳۲ اتمسفر به کار می رود. پلی اتیلن فشار قوی لوله های پلی اتیلن با گرید PE80 و PE100 هستند که تحمل فشار بالا را دارند. لوله‌ های PE100 از نظر قیمت به صرفه تر و از نظر ضخامت نیز مناسب تر هستند.

معنای فشار قوی بودن، جنس ماده ی این لوله هاست و نه ضخامت بالای آن ها. به عنوان مثال گرید PE100 که بالاترین استحکام و مقاومت را دارد، وزن کمتری نسبت به گرید PE80 با وزن و ضخامت بیشتر دارد.

این نوع از لوله ها اکثر اوقات تحت فشار مستقیم پمپ و در معرض مستقیم اشعه آفتاب قرار می گیرند. پس برای حفظ استحکام و نیز افزایش طول عمر مفید آن باید از مواد دارای ترکیبات ضد اشعه آفتاب برای تولید آن استفاده کرد.

اتصالات لوله پلی اتیلن فشار قوی برای شیرآلات، لوله‌ها و خطوط پرفشار آب، گاز و سیالات دیگر استفاده می شود. اتصالات لوله پلی اتیلن فشار قوی بر روی لوله ‌های فشار قوی پلی اتیلن نصب می‌ شود، این تجهیزات بیشتر به صورت مایتری تولید می ‌شود.

تمام اتصالات لوله پلی اتیلن فشار قوی، از نوع تک جداره می‌ باشند، که قاعدتا روی خطوط لوله پلی اتیلن تک جداره نصب می ‌شوند. این اتصالات شامل انواع زانو، سه‌راهی، فلنج و تبدیل در اندازه ‌های مختلف و در فشارهای بالا می ‌باشد.

آموزش اتصالات پلی اتیلن

نصب اتصالات پلی اتیلن طی چند مرحله انجام میشود و تمامی مراحل را باید با دقت انجام داد؛ در ادامه در مورد نصب اتصالات آموزش خواهیم داد.

  1. در مرحله اول لوله های پلی اتیلن باید توسط اره آهن بر یا اره دندانه ریز یا دستگاه فرز لوله بر به صورت کاملا صاف و بدون پلیسه و عمود بر محور لوله بریده شوند. هنگام برش لوله ها باید کاملا صاف و بدون لغزش نگه داشته شوند.
  2. بعد از برش باید محل های برش خورده را به خوبی تمیز کرد و اگر نیاز به از بین بردن پلیسه ها بود باید از سوهان نرم استفاده کرد و در پایان با کمک پارچه خشک و تمیز محل اتصال را گردگیری کرد.
  3. محل قرار گرفتن لوله ها باید یکدست باشد و برای کاهش فشار هنگام دفن شدن باید زیر آن ها خاک نرم ریخته شود و آن را به خوبی صاف کرد.

اتصالات لوله پلی اتیلن جوشی

اتصالات لوله پلی اتیلن جوشی فشارقوی نقش تعیین‌کننده‌ای در پروسه لوله‌کشی و اتصالات دارند. این نوع از اتصالات جزو معمول‌ترین و متداول‌ترین انواع اتصالات محسوب می شوند. اتصالات جوشی در سایز و اندازه متنوعی تولید شده و در پروژه‌های مختلف مثل پروژه‌های آب رسانی و انتقال فاضلاب بکار برده می¬شوند.

در هر پروژه‌ای، استانداردهای مشخصی مورد تأیید قرار می‌گیرد و از این طریق اتصالات مورد نظر آن پروژه تعیین می‌گردد. البته این نوع اتصالات از لحاظ شکل ظاهری و نوع کاربری به انواع مختلفی چون سه راهی، چهارراهی، فلنج، زانویی، تبدیل های مختلف و… تقسیم می شوند. اتصالات پلی‌اتیلن جوشی در قسمت های مختلف یک شبکه لوله‌کشی بکار برده می شوند و با آگاهی از شرایط کاری مثل دما و فشار که در طول کار بر روی یک خط لوله به طور دائم تغییر می‌کند

این نوع اتصالات باید به اندازه کافی مقاوم و مستحکم باشند. لوله‌ها و اتصالات پلی‌اتیلن باید در مقابل هر نوع فشار و تنشی از جانب محیط مقاومت داشته باشند. ناگفته نماند که کیفیت و کارایی استفاده از اتصالات پلی‌اتیلن جوشی به دستگاه جوش و تجهیزات آن بستگی تام دارد.

اتصالات لوله پلی اتیلن جوشی دارای انواع مختلفی است که به برخی از آن­ها در اینجا اشاره می‌کنیم. ناگفته پیداست که این نوع اتصالات طیف گسترده‌تری را در بر می‌گیرد اما برای متول نشدن کلام به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می­کنیم:

تبدیل

این نوع اتصال برای متصل کردن دو لوله و تغییر دادن قطر لوله به یک لوله بزرگ‌تر یا کوچک‌تر کاربرد دارد.

فلنج

بر روی «سر» لوله جوش داده شده است. این نوع اتصال به همراه رینگ و پیچ مهره متصل می­شود که در این صورت به آسانی باز و بسته می­شود.

اتصال TF

از این نوع اتصال برای متصل کردن لوله پلی‌ اتیلنی به یک لوله فلزی استفاده می­شود.

GAPP

از اتصال گپ برای درپوشی استفاده می­شود و در انتهای پیچی که برای تمام مسیر لوله جوش داده می­شود. این نمونه از اتصال را بعدها برش داده و مابقی مسیر لوله‌کشی را ادامه می­دهند.

موفه

این نوع اتصال در اندازه‌های بلند و کوتاه موجود است، اتصالات موفه با جلوگیری کردن از کش آمدن اتصالات، باعث افزایش عمر و استحکام و دوام سیستم فاضلابی ساختمان می­شود.

سیفون یا سیفون تبدیل

از این نوع اتصال در تمام بخش های فاضلاب خانگی استفاده می­شود. این نوع اتصال برای ممانعت از پس زدن فاضلاب و جلوگیری از ورود جانوران موذی استفاده می­شود.

زانویی 45 درجه

تغییر دادن مسیر مستقیم لوله با زاویه 45 درجه کار این نوع اتصال است، که کاربرد زیادی در سیستم های لوله‌کشی دارد.

زانویی 90 درجه

اگر بخواهیم مسیر مستقیم خط لوله را با زاویه 90 درجه به صورت افقی یا عمودی در بیاوریم از این نوع زانویی استفاده می‌کنیم. کاربرد این نوع از اتصال نیز در سیستم های لوله‌کشی بسیار زیاد است.

سه راه مساوی

برای اضافه کردن انشعاب بیشتر به خط لوله از این نوع اتصال بهره می‌بریم.

سه راه تبدیل

از این نوع اتصال برای افزودن یک مسیر اضافی از خطوط آب با اندازه کوچک‌تر یا بزرگ‌تر،استفاده می­شود.

رابط پلی ­اتیلن

متصل کردن لوله‌های پلی‌اتیلن به شیوه‌های مختلفی صورت می­گیرد، و این اتصال از طریق جوش سر به سر ( بات فیوژن) ، الکتروفیوژن و یا اتصالات پیچی (در سایز های 20 تا 125) استفاده می‌شود.از روش جوشی در سایزهای بالا استفاده می‌شود که از این طریق قطرهای مختلف لوله پلی‌ اتیلن را به وسیله رابط تبدیلی می‌توان به هم وصل کرد. اتصال رابط های پلی‌اتیلن به یکدیگر کار بسیار ساده­ای است.

به این شکل که دو طرف لوله را بعد از اینکه تراش دادیم و صاف کردیم در داخل همدیگر قرار می­دهیم و بعد از آن به وسیله یک واشر میانی و پیچاندن دو طرف رابط ( به صورت مهره ماسوره­ای هستند) به یکدیگر وصل شده و محکم می‌گردند.مشخصات فنی این رابط های پلی‌اتیلن به شرح زیر می‌باشد:

  1. سایز و اندازه: بین 20 تا 110 میلی­متر
  2. جنس بدنه: پلی‌پروپیلن کوپلیمر (UV مقاوم)
  3. جنس اورینگ: از لاستیک EPDM ساخته شده است که مورد مصرف آن لوله های آب آشامیدنی است
  4. جنس بوشینگ:پلی پروپیلن EP
  5. جنس سرپیچ: پلی‌پروپیلن کوپلیمر
  6. جنس اسپلیت رینگ: پلی استال

این نوع تبدیل جهت متصل کردن انواع لوله‌های پلی‌اتیلن که سایز های متفاوتی دارند ، به یکدیگر، مورد استفاده قرار می­گیرد. نوع تبدیل پیچی پلی‌اتیلن در برابر حرارت و گرما مقاوم بوده و در مقابل انواع فرسودگی، خوردگی،ساییدگی،رسوب و… نیز مقاومت دارد. این مدل از تبدیل‌ها منجر به استحکام و مقاومت بالاتر لوله‌های پلی‌اتیلن می­شود و مانع نشتی این لوله‌ها می­شود.

تبدیل پلی‌اتیلن تشکیل‌شده از دو سر خروجی است که یک سر آن بزرگ‌تر از خروجی دیگر است و باعث می­شود که تغییر سایز ممکن شود. تبدیل های پلی‌اتیلن در انواع و اقسام سایزها موجود می­باشد که با استانداردهای بین‌المللی و داخلی معتبر تولید شده است. این نوع تبدیل‌ها بی‌نیاز از جوشکاری هستند و به سرعت و به آسانی به یکدیگر متصل می­شوند و به راحتی نیز قابل تعمیر و تعویض هستند.

سه راهی لوله پلی‌ اتیلن

انواع اتصالات پلی‌اتیلن بسیار گسترده است و هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی­های منحصر به خودش است. این نوع اتصالات در طیف های مختلفی تولید می‌شوند. سه راهی پلی‌اتیلن هم یکی از این نوع اتصالات می‌باشد.این نوع اتصالات در انواع مختلفی تولید می‌شود و بسته نیاز پروژه در انواعی چون الکتروفیوژن، پیچی و جوشی ساخته می­شود. هر کدام از این انواع اتصالات سه راهی برخوردار از فشار و شیوه اتصال جدا از یکدیگر می­باشد. به عنوان مثال سه راهی پیچی پلی‌اتیلن به شکل رزوه‌ای به واسطه 2 عدد ماسوره که ابتدا و انتهای سه راهی قرار دارند و به وسیله یک واشر میانی آب بندی می‌گردند.

این ساختار به دلیل اینکه بتواند فشار را تا 10 اتمسفر تحمل کند و مقاومتی در برابر فشاری که نتیجه جریان داخل این نوع از اتصالات پلی‌اتیلنی است، ایجاد کند، به این شکل ساخته شده است. دمای کاری یا TEMP در درون لوله‌هایی از جنس پلی‌اتیلن، عموماً تا دمای 70 درجه سانتی­گراد بالاتر نمی رود به این دلیل که خصوصیت ذاتی پلی‌اتیلن ( از دسته گرمانرم هاست) امکان استفاده از آن را در دمای بالاتر نمی‌دهد.

اگر چه ممکن است در کوتاه مدت اشکالی پیش نیاید اما با گذشت زمان،امکان ترکیدن و یا خارج شدن آن از آب بندی ممکن است پیش بیاید. این نوع اتصال سه راهی از 3 نوع مختلف تشکیل شده است که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

سایز و اندازه سه راهی پلی‌اتیلن: سه راهی پلی‌اتیلن انواع مختلفی دارد. نوع معمولی و یا تبدیلی آن که در انواع اشاره‌شده در بالا و در سایز های گوناگون تولید می‌گردد، وجود دارد. این مدل از اتصالات پلی‌اتیلن در هر مدلی (جوشی، الکتروفیوژن، پیچی)مشکل محدودیت در تولید را دارند.

برای نمونه‌های پیچی آن از سایز 20 میلی‌متری تا 125 میلی‌متری موجود می­باشد و در نوع الکتروفیوژن از سایز 20 تا 250 میلی‌متری و در نوع جوشی آن از سایز 20 تا 1000 میلی‌متری قابل تولید است. دانستن این نکته ضرورت دارد که ابعاد 500 میلی متر به بالای سه راهی‌ها باید به صورت دست‌ساز ساخته شود و دیگر امکان تولید دقیق آن به شکل ماشینی وجود ندارد..

اتصالات لوله پلی‌اتیلن پیچی

از این نوع اتصالات بیشتر در حوزه آب رسانی و سیستم های آبیاری تحت فشار قطره‌ای و بارانی بهره‌برداری می­شود. اتصالات پیچی در یک نگاه دقیق شامل اجزای زیر می‌باشند:

اتصالات پلی‌اتیلن پیچی دارای سه مدل کلی است:

  1. پیچی
  2. جوشی
  3. فشاری

حال باید ببینیم که از اتصالات پیچی بیشتر در چه حوزه‌هایی استفاده می­شود. این نوع اتصال بیشتر در پروژه‌های کوچک و سبک که از خطوط لوله سایز کوچک استفاده می­کنند، کاربرد دارد. اگر چه مدل اتصالات جوشی در مقایسه با مدل پیچی مقرون به صرفه‌تر است اما استفاده از آن در پروژه‌های کوچک هزینه‌های جانبی از قبیل هزینه حمل‌ونقل دستگاه جوش پلی‌اتیلن ، استخدام کردن نیروی کار متخصص برای کار کردن با دستگاه جوش پلی‌اتیلن و… را در بر خواهد داشت و به همین دلیل در پروژه‌های کوچک ترجیح بر این است که از نوع اتصال پیچی استفاده شود.

علاوه بر این استفاده کردن از این نوع اتصالات به دلیل شکل بستن آن­ها به لوله‌های پلی‌اتیلن در اندازه‌های بزرگ ممکن نیست نگهداری لوله و ممانعت از حرکت کردن آن در اتصالات پلی‌اتیلن پیچی کار اسپبلت است.

اتصالات پلی‌اتیلن پیچی شامل موارد زیر می­باشد:

قیمت اتصالات لوله پلی اتیلن

همانطور که در صفحات دیگر مربوط به لوله پلی اتیلن سایت وزین پلاست هم اشاره شده، قیمت اتصالات لوله پلی اتیلن رابطه مستقیمی با سایز و فشار لوله دارد، به این معنا که هرچه سایز بالاتر باشد قیمت این اتصالات بالاتر می رود.

این نوع از اتصالات با توجه به پارامتر هی مختلف همچون، نشان استاندارد و کیفیت کالا، تاییدیه های مختلف مراکز سنجش کیفی مربوط، استانداردهای تعریف شده ی بین المللی و ملی، درجه خلوص مواد و کیفیت متریال، قطر و سایز لوله، کلاس و همچین بار قابل تحمل، برای خرید قیمت گذاری می شوند.

محصولاتی که برند آن ها معتبر تر است و شناسنامه دار هستند قاعدتا دارای بهترین و مناسب ترین قیمت و کیفیت می باشند.

اتصالات لوله پلی اتیلن در تهران

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن از ابتدای فعالیت خود به تولید محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی پرداخته است. شرکت وزین پلاست عرضه کننده تعداد زیادی از محصولات مورد نیاز این صنعت است. مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایند :
02166130280
02166140841
09128753518
و یا برای اطلاع از خدمات و ارتباط با ما می توانید به آدرس اینترنتی vazin-plast.com مراجعه نمایید
و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید
تهران آزادگان غرب به شرق بعد از ورودی فیروز بهرام خ شمس اباد ۲۰۰ متر داخل دست چپ خ قائم ال محمد کوی وحدت پلاک ۹

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز چهارشنبه 1403/02/05 را دریافت نمایید.

سوالات متداول اتصالات لوله پلی اتیلن

برای لوله پلی اتیلن چه نوع اتصالاتی باید استفاده شود؟

اتصالات PVC اتصالات پلاستیکی هستند که معمولاً با لوله های پلی اتیلن استفاده می شوند. اتصالات فولادی گالوانیزه خورنده نیستند و در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند که به خوبی با کاربردهای آب کار می کنند.

آیا می توان لوله پلی اتیلن را چسباند؟

لوله پلی اتیلن که برای خطوط آبرسانی، لوله های زهکشی گاز و قلاب فاضلاب استفاده می شود، جایگزین انعطاف پذیر بادوام برای لوله های فلزی و پلاستیکی سخت است. پلی اتیلن که به شکل اتصالات، دریچه ها و لوله ها شکل میگیرد، برای اتصال محکم قطعات به یکدیگر نیاز به یک عامل چسبنده خاص دارد.

آیا می توانید از لوله پلی مشکی برای آب آشامیدنی استفاده کنید؟

مطالعات نشان می دهد که لوله های HDPE برای کاربردهای آب آشامیدنی ایمن هستند و محصولات WL Plastics به صورت سالانه توسط NSF تایید می شوند. مواد ضد عفونی کننده مانند کلر و کلرامین برای استفاده در لوله HDPE تایید شده اند.