به علت نوسات، قیمت را تلفنی چک کنید

خرید پلی اتیلن مناسب ترین قیمت

لوله پلی اتیلن - وزین پلاست

نکات خرید لوله پلی اتیلن چیست؟

اینکه پلی اتیلن در زندگی ما چقدر اهمیت دارد را احتمالا همه می دانیم؛ انواع لوازم زندگی، انواع ظرف های پلاستیکی، انواع لوله ها، کیسه های بسته بندی، انواع اتصالات و … همگی از پلی اتیلن ساخته می شوند. قیمت پلی اتیلن برخلاف کاربردهای زیادآن بسیار مناسب است و محصولاتی که از آن ساخته می شوند قیمت خوبی دارند. پلی اتیلن ها مقاومت شیمیایی بالایی دارند و عایق مناسبی برای رطوبت و آب هستند به همین دلیل در صنایع کشاورزی و ساختمان سازی کاربردی هستند. پلی اتیلن ها هیچ بوی نامطبوعی ندارند و به دلیل شفافیت خوبی که دارند برای تولید فیلم های پلیمری به کار برده می شوند.

همچنین پلی اتیلن ها خواص الکتریکی مناسبی نیز دارند. خرید پلی اتیلن با پرداخت آسان و ایمن ما امکان پذیر است. هنگام سفارش، برش های سفارشی یا برش به اندازه را وارد کنید. حداقل ها مورد نیاز نیست، برای خرید پلی اتیلن تجاری بزرگ تخفیف های ویژه در دسترس است. مواد ذخیره شده معمولاً در عرض 2-5 روز کاری ارسال می شوند. ورق ضد میکروبی HDPE از سطح محصول در برابر لکه و بو که باعث ایجاد باکتری، جلبک و قارچ می شود، محافظت می کند. عامل ضد میکروبی در سطح مولکولی متصل شده است، بنابراین بر خلاف پوشش های سطحی، اثربخشی خود را در طول عمر محصول حفظ می کند.

ورق ضد میکروبی HDPE King برای کابینت، اتاق های تمیز، بیمارستان ها، رختکن ها، آزمایشگاه ها، خانه های سالمندان، ایستگاه های پرستاران، اتاق های استراحت، چرخ دستی های پزشکی و امکانات پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی مناسب است. پلی اتیلن در نسخه تراکم بالا (HD) یک پلاستیک بسیار جهانی است.

پلی اتیلن به اندازه کافی قوی برای تقویت کننده عمل می کند، اما هنوز با بسیاری از اشکال سازگار است و همیشه تا حدودی انعطاف پذیر است. علاوه بر این، بسیار مقاوم در برابر سایش و بسیار مقاوم در برابر شکست است. همچنین می تواند بسیار خوب پردازش شود: پلی اتیلن HD را می توان با برش یا قیچی برش داد و مواد ورق را نیز می توان با چرخ خیاطی خانگی دوخت. فقط هنگام چسباندن محدودیت هایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

ورق های پلی اتیلن HD به عنوان سفت کننده پشت برای کوله پشتی بسیار مناسب هستند، که برای شکل ارگونومیک باید تا حدودی انعطاف پذیر باشند. برای کاربردهایی که به پلاستیک سفت و محکم تری نیاز دارید، ورق های پلی آمید مناسب تر هستند. می توانید برای خرید پلی اتیلن از سایت وزین پلاست استفاده کنید چرا که بهترین مواد با بهترین امکانات را در اختیار شما می گذارد.

خرید مواد پلی اتیلن

در صورت خرید پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک امروزی برای شما عرضه می شود؛ پلی اتیلن با چگالی بالا مخفف HDPE که به ویژه برای کاربردهای صنعتی یا مهندسی مناسب است. مانند بسیاری از پلاستیک های دیگر، HDPE اغلب جایگزین مواد سنگین تری می شود که به شرکت ها در دستیابی به اهداف پایداری کمک می کند. ورق های HDPE یکی از پلاستیک های بسیار متنوع و مقرون به صرفه است، مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و اصطکاک کم ایجاد می کند که آن را به یک انتخاب محبوب تبدیل کرده است، اگرچه دلایل زیادی نیز وجود دارد؛

خرید ضایعات پلی اتیلن

از هر محصولی حین تولید حتما ضایعاتی به جا می ماند؛ ضایعات پلی اتیلن نیز در زمان تولید به وجود می آیند و یا یک محصول نامناسب که کاربردی نیست به عنوان ضایعات محسوب می شود. زباله های تولید شده از این محصولات نیز نوعی ضایعات هستند که دیگر به شکل اولیه قابل استفاده نیستند.

در صنایع تولیدی به وجود آمدن ضایعات کاملا طبیعی است اما سعی بر این است که تولید ضایعات به کمترین حد ممکن برسد؛ البته با توجه به اینکه پلی اتیلن قابل بازیافت است میتوان مجددا آن ها را به چرخه تولید بازگرداند. لازم به ذکر است که استفاده از ضایعات پلی اتیلن منوط به این است که برای تولید لوله پلی اتیلن آتش نشانی، لوله پلی اتیلن آب شرب، لوله های فشار قوی از ضایعات استفاده نشود.

خرید ضایعات پلی اتیلن علاوه بر صرفه اقتصادی و پایین آمدن هزینه ها (ضایعات پلی اتیلن با یک پنجم قیمت اولیه قابل خریداری هستند)، برای پاکسازی محیط زیست و جلوگیری از انباشت آن ها نیز راهی مناسب است.

جالب است بدانید ضایعات پلی اتیلن پس از بازیافت از لحاظ خواص مکانیکی مثل استحکام کششی بهبود می یابند.

خرید پلی اتیلن 400

لوله های پلی اتیلن 400 میلی متر که به عنوان محبوب ترین لوله نام گرفته اند یکی از انواع لوله های پلی اتیلن هستند که برای لوله کشی در سیستم آبرسانی در انشعابات اصلی و فرعی مورد استفاده قرار میگیرند.

ویژگی لوله پلی اتیلن 400 این است که وزن بسیار کمی دارند و قابلیت نصب در عمق خاک و همچنین سطح خاک را دارند، هنگام نصب مقاومت کششی بالایی دارند، در برابر مواد شیمیایی و اشعه نور خورشید بسیار مقاوم هستند و مهم تر از همه این که قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

کاربرد لوله های پلی اتین 400 خیلی از بیشتر از این دو موردی است که گفتیم؛ هدف از خرید لوله پلی اتیلن 400 معمولا برای به کار بردن در تاسیسات شهری، انتقال سیالات مجاز تحت فشار، انتقال آب دریا، اتصال لوله ها، انشعابات اصلی و فرعی لوله کشی های آب شهری و روستایی و همچنین برای انواع اتصالات آتش نشانی است.

توجه داشته باشید خرید لوله پلی اتیلن 400 را از کارخانه های تولیدی معتبر خریداری کنید.

خرید بطری پلی اتیلن

ارسال عمده بطری های PET یک گزینه مقرون به صرفه است زیرا پلی اتیلن یک ماده قوی و سبک است که در برابر خرد شدن مقاوم است. دوام پلی اتیلن، کیفیت بالا و قیمت مناسب به محصول می دهد. ظروف PET کاربر پسند و پایدار هستند و بیشتر برای بازی مناسب هستند.

چرا از بطری های PET استفاده می کنیم؟

مجموعه بطری های PET یا پلی اتیلن به آن استحکام و سطوح انحراف حرارت بالایی می دهد و آن را برای بسته بندی و نگهداری انواع محصولات از غذا و نوشیدنی تا مایعات قابل اشتعال مناسب می کند. بطری های PET ممکن است از شفافیت بالایی موجود باشند و به خوبی امکان مشاهده محصول را داشته باشند که می توان آن ها را به راحتی تزئین کرده و به شکل متمایز در آورد.

این محصولات ممکن است رنگی باشند تا یک نام تجاری و برچسب را تکمیل کنند و باعث محبوبیت آن ها در تولید کنندگان لوازم آرایشی شوند.

وقتی به دنبال حمایت از محصولات، مانند سس ها و نوشیدنی ها هستید، بطری های پلی اتیلن در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت نشان می دهند.

خرید گرانول پلی اتیلن

گرانول های پلی اتیلن یک کالای همه کاره و ترموپلاستیک است که به طور گسترده در محصولات مصرفی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. گرانول های پلی اتیلن از طریق پلیمریزاسیون اتن ایجاد می شوند. گرانول ها HDPE ، گرانول های LDPE و گرانول های LLDPE در این محدوده در دسترس هستند.

ترموپلاستیک است که به طور گسترده در محصولات مصرفی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. گرانول های پلی اتیلن از طریق پلیمریزاسیون اتن ایجاد می شوند. گرانول ها HDPE ، گرانول های LDPE و گرانول های LLDPE در این محدوده در دسترس هستند. استفاده از بهترین مواد اولیه و فناوری پیشرفته در ساخت گرانول های پلی اتیلن بهترین کیفیت را در تمام جنبه ها و در نتیجه بهترین نتایج را در زمان خرید پلی اتیلن تضمین می کند. ما می توانیم طیف وسیعی از گرانول های پلی اتیلن را به صورت عمده در هر زمان و آن هم با مقرون به صرفه ترین قیمت به مشتریان سایت وزین پلاست ارائه دهیم.

گرانول های LDPE بسیار نرم و انعطاف پذیر برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، LDPE که ترموپلاستیک نیز نامیده می شوند، یک پلیمر خطی (پلی اتیلن) ​​است که از نفت ساخته شده است. علاوه بر این در زمان خرید پلی اتیلن تصمیم گیری درست لازم است.

خرید پلی اتیلن بازیافتی

از دیرباز، راکتورهای LIST Kneader در بسیاری از فرآیندهای بازیافت صنعتی که محصولات ارزشمندی در آن ها بازیابی شده و پسماندهای واقعی به گونه ای آماده می شوند که آماده دفع یا سوزاندن هستند، موفق عمل می کنند.

بیشتر این فرآیندهای حرارتی دارای ویژگی مشترک در خرید پلی اتیلن هستند، این است که در طول زمان، محصول از حالت مایع به صورت خمیری تا خشک تحت شرایط مختلفی قرار می گیرد. توانایی منحصر به فرد قوی LIST KneaderReactors در رسیدگی به حالت های مختلف محصول و تغییرات فاز در یک دسته یا دستگاه مداوم، افراد را قادر می سازد تا هزینه های سرمایه گذاری و عملیاتی خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده و سودآوری تولید صنعتی خود را افزایش دهند.

خرید پلی اتیلن با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در تهران

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن از ابتدای فعالیت خود به تولید محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی پرداخته است. شرکت وزین پلاست عرضه کننده تعداد زیادی از محصولات مورد نیاز این صنعت است. مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایند :
02166130280
02166140841
09128753518
و یا برای اطلاع از خدمات و ارتباط با ما می توانید به آدرس اینترنتی vazin-plast.com مراجعه نمایید
و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید
تهران آزادگان غرب به شرق بعد از ورودی فیروز بهرام خ شمس اباد ۲۰۰ متر داخل دست چپ خ قائم ال محمد کوی وحدت پلاک ۹

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز چهارشنبه 1403/02/05 را دریافت نمایید.

بیشترین سوالات پرسیده شده توسط کاربران

آیا پلی اتیلن همان PEX است؟

پلی اتیلن متقاطع که معمولاً به اختصار PEX، XPE یا XLPE نامیده می شود، نوعی پلی اتیلن با اتصالات عرضی است. عمدتاً در سیستم‌های لوله‌کشی خدمات ساختمان، سیستم‌های گرمایش و سرمایش تابشی هیدرونیک، لوله‌کشی آب خانگی، و عایق برای کابل‌های برق با تنش بالا (ولتاژ بالا) استفاده می‌شود.

پی وی سی یا پلی پروپیلن کدام قوی تر است؟

PVC دارای استحکام کششی و مدول الاستیسیته نسبتاً بالایی است (شرح تمایل یک جسم به شکل گیری الاستیک). … لوله های پلی پروپیلن را می توان در دمای بالا استفاده کرد، در حالی که سایر ترموپلاستیک ها مانند PVC نمی توانند گرما را تحمل کنند.

لوله های پلی پروپیلن چه زمانی مورد استفاده قرار گرفت؟

پلی بوتیلن (PB) پلاستیکی بود که بین سال های 1978 تا اواسط سال 1995 برای استفاده به عنوان لوله در سیستم های لوله کشی خانه تولید شد. ارزان بود و مزایای زیادی نسبت به سایر مواد داشت، مانند انعطاف پذیری، سهولت نصب، مقاومت در برابر یخ زدگی.