به علت نوسات، قیمت را تلفنی چک کنید

قیمت لوله پلی اتیلن 1402

قیمت لوله پلی اتیلن 1402 - وزین پلاست

قیمت لوله پلی اتیلن در سال 1402 چقدر است؟

قیمت لوله پلی اتیلن به طور کلی در سال 1402 ثابت نخواهد بود و هر روز به علت تغییر قیمت موارد اولیه، دستمزد کارگر و غیره متغیر است. در این مطلب از وزین پلاست به بررسی تمامی نکات لازم در مورد قیمت لوله پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن کابلی، تست لوله پلی اتیلن چگونه است، لوله پلی اتیلن غلاف چیست، دوام و عمر لوله پلی اتیلن چقدر است برای شما عزیزان می‌پردازیم. اگر میخواهید همه چیز را در مورد قیمت لوله پلی اتیلن بدانید، تا انتهای مقاله حتما” همراه ما باشید.

لوله پلی اتیلن کابلی

لوله پلی اتیلن کابلی دارای کاربردهای گوناگونی است که از جمله آنها میتوان به مواردی مانند: پوشش و عبور کابل های برق، مخابراتی، فیبر نوری، کابل دوربین های CCTV و چراغهای راهنمایی و رانندگی اشاره کرد . لوله پلی اتیلن کابلی معمولا” با فشار کاری 4 و 6 اتمسفر و در شکلهای حلقه ای و شاخه ای در بازار موجود هستند. همچنین سایز این لوله ها متفاوت بوده و در کلاس های باری مختلف از 2 تا 40 بار قابل تولید هستند. از ویژگیهای لوله پلی اتیلن کابلی میتوان مواردی چون: انعطاف پذیری بالا، مقاوم در برابر ترک خوردگی و سایش، قیمت ارزان، نصب سریع و راحت و سبکی وزن را نام برد.

تست لوله پلی اتیلن چگونه است؟

تست لوله پلی اتیلن برای بررسی استحکام محصول در برابر فشارهای هیدرواستاتیکی، انجام می شود.

این تست بر روی خطوط لوله پلی اتیلن و نمونه‌های تولیدی لوله‌ها میتواند بصورت آزمایشگاهی انجام شود.

انواع تست هیدرواستاتیک لوله پلی اتلین

آزمون کوتاه مدت هیدرواستاتیک

می‌ شود. وقتی نتیجه این تست قابل قبول باشد رفتار لوله از نوع چقرمه است.

آزمون بلند مدت هیدرواستاتیک

آزمون بلند مدت هیدرواستاتیک طول عمر لوله را در زمان کوتاهتر از طول عمر معمولی آن شبیه سازی می‌نماید .در این آزمون نمونه‌های لوله پلی اتیلن در حوضچه آب در دمای 20 درجه سانتی گراد به مدت 100 ساعت و یا در دمای 80 درجه سانتی گراد به مدت 165 ساعت تحت فشار داخلی ثابت قرار می گیرند و پس از طی زمان تعیین شده لوله‌ها نباید دچار ترکیدگی ، بادکردگی ، نشتی و یا هرگونه نقص دیگری شوند.

لوله پلی اتیلن غلاف چیست؟

لوله پلی اتیلن غلاف یکی از انواع لوله های پلی اتیلن در سایزهای ۱۶ الی ۲۵۰ میلیمتر است. این نوع لوله ها به عنوان غلاف کابلهای برقی و فیبرهای نوری مورد استفاده قرار می گیرند. لوله پلی اتیلن غلاف نه شکسته میشود و نه در برابر سرما و گرما کیفیت خود را از دست میدهد.

دوام و عمر لوله پلی اتیلن چقدر است؟

دوام و عمر لوله پلی اتیلن با توجه به مشخصات فیزیکی و شیمیایی محل قرارگیری آن که شامل آب، فاضلاب، گاز و خاک هستند، تعیین می‌گردد. در واقع شما می توانید با توجه به دوام لوله در این شرایط مشخص شده هزینه و قیمت واقعی آن ‌را محاسبه نمائید. به طور کلی در سیستم های قدیمی از لوله های فلزی استفاده می شد، با توجه به اینکه خوردگی و پوسیدگی لوله های فلزی منجر به مشکلاتی مانند رسوب گذاری و کاهش فشار آب در آبیاری و گرفتگی لوله ها و پایین آمدن ضریب بهداشتی آب شرب در مصارف خانگی می شد در نتیجه خسارات و هزینه های بسیاری را جهت تعمیر لوله ها به همراه داشت.

همچنین پوسیدگی و خوردگی لوله های فلزی هم از داخل و هم از خارج بر عملکرد هیدرو لیکی آنها تاثیر منفی می گذاشت. با توجه به همه این موارد در کشورهای غربی و ایران انتقال آب از طریق لوله های فلزی دیگر انجام نمی شود و منسوخ شده است.

در حال حاضر در اکثر پروژه ها از لوله پلی اتیلن استفاده می شود. این لوله ها برخلاف محصولات قدیمی، زنگ زدگی نداشته و شما می تواند در مدت زمان طولانی از آنها استفاده نمائید.

از دیگر ویژگی های مثبت این لوله ها میتوان به مواردی مانند: کارامد شدن هزینه ها و صرفه جویی در منابع اشاره کرد. همچنین لوله های پلی اتیلن دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی نسبت به لوله های فلزی سنتی بوده و در برابر خمیدگی بسیار مقاوم هستند.

قیمت روز لوله پلی اتیلن 1402

قیمت لوله پلی اتیلن در حال حاضر با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی هر روز متفاوت است. نکته مهمی که در مورد قیمت لوله پلی اتیلن لازم است به آن توجه کنید این است که هزینه این محصول به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن نیز وابسته است. همچنین لوله های لوله پلی اتیلن دارای قطرهای مختلفی هستند که از 20 میلیمتر شروع شده و به 2400 میلیمتر نیز می رسد. ناگفته نماند که قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیمی با فشار کاری لوله داشته و هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله شما نیز بالاتر می رود.

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز شنبه 1403/05/06 را دریافت نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن در تهران

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن از ابتدای فعالیت خود به تولید محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی پرداخته است. شرکت وزین پلاست عرضه کننده تعداد زیادی از محصولات مورد نیاز این صنعت است. مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایند :
02166130280
02166140841
09128753518
و یا برای اطلاع از خدمات و ارتباط با ما می توانید به آدرس اینترنتی vazin-plast.com مراجعه نمایید
و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید
تهران آزادگان غرب به شرق بعد از ورودی فیروز بهرام خ شمس اباد ۲۰۰ متر داخل دست چپ خ قائم ال محمد کوی وحدت پلاک ۹

سوالات کاربران در خرید لوله سال 1402

لوله پلی اتیلن در چه مواردی کاربرد دارد؟

این مزایا آن را به یک ماده لوله‌کشی ایده‌آل برای کاربردهای مختلف مانند خدمات یا خطوط توزیع آب آشامیدنی، توزیع گاز طبیعی، آب پاش‌های چمن، فاضلاب، دفع زباله و خطوط زهکشی تبدیل می‌کند. مواد پلی اتیلن به طور کلی در برابر اکثر مواد شیمیایی معمولی مقاوم هستند.

ارزان ترین لوله چیست؟

ثابت شده است که لوله های پلاستیکی پی وی سی ارزان ترین هستند، اگرچه آنها متفاوت هستند زیرا برخی از لوله های PVC ممکن است گران باشند.

لوله پلی از چه چیزی ساخته شده است؟

پلی اتیلن. پلی اتیلن نام ماده ای است که لوله های پلی و همچنین سایر موارد مانند مخازن پلاستیکی آب را تشکیل می دهد.

نتیجه گیری و جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تمامی نکات ضروری در مورد قیمت لوله پلی اتلین را برای شما عزیزان ارائه کنیم. همچنین در این مقاله در مورد لوله پلی اتیلن کابلی، تست لوله پلی اتیلن ، لوله پلی اتیلن غلاف ، دوام و عمر لوله پلی اتیلن نیز توضیحاتی را ارائه کرده ایم. اگر برای انتخاب محصول موردنظر خود با قیمت مناسب مردد هستید. پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان مراجعه به سایت وزین پلاست به نشانی vazin-plast.com است.

وزین پلاست یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه انواع لوله پلی اتلین و قیمت لوله پلی اتیلن در ایران است که از طریق سایت به معرفی کالا و خدمات خود به صورت آنلاین می پردازد. شما می توانید با مراجعه به سایت وزین پلاست به منظور بهترین انتخاب با توجه به نیازها و اولویتهای خود، ابتدا از نکات تخصصی ارائه شده در این سایت استفاده نمائید و سپس محصول موردنظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انتخاب کرده و با آرامش خاطر سفارشات خود را در این سایت قطعی نمائید.