به علت نوسات، قیمت را تلفنی چک کنید

لوله پلی اتیلن PE 100 و لوله PE100

لوله پلی اتیلن PE 100

لوله پلی اتیلن PE100 و PE 100



قیمت لوله PE 100

در جدول زیر، قیمت لوله پلی اتیلن PE 100 درج شده است. این قیمت ها توسط کارشناسان ما بصورت روزانه آپدیت شده و در صورتی که نیاز به مشاوره داریدبا شماره های پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن PE 100
قیمت لوله pe 100 سایز 20 16 اتمسفر 483000 تومان
قیمت لوله pe 100 سایز 20 10 اتمسفر 424000 تومان
قیمت لوله pe 100 سایز 25 16 اتمسفر 436000 تومان
قیمت لوله pe 100 سایز 32 16 اتمسفر 669000 تومان
قیمت لوله pe 100 سایز 40 16 اتمسفر 759000 تومان
قیمت پلی اتیلن pe 100 سایز 40 10 اتمسفر 847000 تومان
جدول قیمت لوله PE 100

لوله pe 100 چیست؟

لوله‌های پلی‌اتیلن در زمره پرکاربردترین لوله‌ها در تمامی صنایع هستند. این نوع لوله‌های دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که سفارش‌دهندگان با توجه به نیاز خود، نوع مشخصی از آن را سفارش می ­دهند. لوله پلی اتیلن pe100 جزو جدیدترین انواع لوله‌های پل اتیلن است که برخوردار از دانسیته بالا و وزن سبک تری، در مقایسه با انواع دیگر لوله‌ها در بازار است. این مدل از لوله‌های پلی‌اتیلن علاوه بر دانسیته بالا از مقاومت و استحکام بالاتری نیز برخوردار است.

چنانچه قصد دارید برای انواع سیالات لوله‌کشی کنید، یا لوله‌ای برای انتقال گاز انتخاب کرده و یا کابل های برق و مخابراتی را عایق‌بندی کنید، توصیه می‌کنیم که از لوله های پلی اتیلن pe100 استفاده کنید.این نوع لوله‌ها همان طور که گفته شد در زمره جدیدترین و باکیفیت‌ترین نوع لوله‌هایی هستند که از مواد پلی‌اتیلن ساخته‌شده‌اند،این نوع لوله‌ها دارای مشخصات فیزیکی مثل: دانسیته بالا، وزن سبک تر، مقاومت و استحکام بالا، ضخامت و قطر کمتر، هستند.

به دلیل این خصوصیات است که از لوله100 PE برای مصارف مختلف در صنایع استفاده می­شود. علاوه بر این لوله‌های PE100 در برابر اشعه ماورا بنفش که از خورشید ساطع می‌شود مقاومت بالایی دارد و می­توان گفت که این اشعه بر روی این مدل لوله تأثیری ندارد. در نهایت بایستی گفت که قیمت لوله‌های100 PE به نسبت انواع دیگر لوله‌ها از قیمت بسیار پایین تری برخوردار بوده و خرید آن­ها مقرون به صرفه‌تر است.

لوله‌های پلی اتیلن PE 100 با توجه به مقاومت و مقاومت به فشار بالا، برای انتقال آب و فاضلاب در مناطقی با خاک و زمین با قابلیت تغییرات جابجایی زیاد، و همچنین برای انتقال گازهای طبیعی، گازهای فرآوری شده، نفت خام، شیمیایی‌ها و سایر مواد صنعتی مناسب هستند.

لوله‌های پلی اتیلن PE 100 دارای خصوصیاتی مانند مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی، ترکیدگی و اثرات آب و هوایی هستند و برای محیط‌هایی با شرایط سخت و آب و هوایی نامساعد نیز مناسب هستند. همچنین، نصب و راه اندازی آسان و سریع، نیاز کمتر به تعمیر و تعویض مقداری لوله‌های پلی اتیلن PE100 را در مقایسه با لوله‌های فلزی دارند. با توجه به خصوصیات بالای لوله‌های پلی اتیلن PE100، این لوله‌ها به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتقال مواد در صنایع مختلف و شبکه‌های توزیعی استفاده می‌شوند.

خرید عمده پلی اتیلن PE 100

لوله pe100 پوشش دارد چیست؟

لوله PE100 به لوله‌ای اشاره دارد که از مواد پلی‌اتیلن با چگالی بالا ساخته شده است و دارای خصوصیات فیزیکی و مکانیکی بسیار عالی است. PE100 یکی از نوع‌های پلی‌اتیلن با چگالی بالا (High-Density Polyethylene یا HDPE) است و معمولاً در صنعت لوله‌سازی برای انتقال فشار قوی و سیالاتی با خواص خاص استفاده می‌شود.

پوششی که بر روی لوله PE100 استفاده می‌شود، ممکن است شامل یک لایه اضافه از موادی مانند PVC (پلی‌وینیل کلرید) یا PP (پلی‌پروپیلن) باشد. این پوشش هدف‌مند بر روی لوله‌ها قرار می‌گیرد تا ویژگی‌های خاصی را به لوله اضافه کند یا آن را در مقابل عوامل خارجی محافظت کند.

پوشش لوله PE100 می‌تواند به دلایل مختلفی استفاده شود، از جمله:

با توجه به اینکه نوع پوشپوششی که بر روی لوله PE100 استفاده می‌شود، ممکن است شامل لایه‌های مختلفی باشد که به منظور افزایش خواص و عملکرد لوله مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پوشش‌ها عبارتند از:

لطفاً توجه داشته باشید که نوع و ویژگی‌های پوشش ممکن است بسته به نیازهای خاص و کاربردهای مختلف متفاوت باشد. همچنین، تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان ممکن است پوشش‌های سفارشی و خاصی را برای لوله‌های PE100 ارائه کنند.

آیا لوله‌های پلی اتیلن PE 100 برای انتقال مواد خطرناک مناسب هستند؟

با توجه به خصوصیات مثبتی که لوله‌های پلی اتیلن PE100 دارند، مانند مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی، ترکیدگی و اثرات آب و هوایی، این لوله‌ها ممکن است در برخی موارد برای انتقال مواد خطرناک مناسب باشند. برای این منظور، می‌توان از لوله‌های پلی اتیلن PE100 با خصوصیات و ویژگی‌های خاص، مانند مقاومت بیشتر در برابر حرارت، خصوصیات ضد استاتیک و خصوصیات ضد اکسیداسیون و ... استفاده کرد.

به هر حال، برای انتقال مواد خطرناک، باید با توجه به ویژگی‌ها و خصوصیات مورد نیاز برای مواد خطرناک، لوله‌هایی با خصوصیات خاص و مناسب را انتخاب کرد و همچنین استانداردهای مربوطه را در نظر گرفت. همچنین، برای مشاوره بیشتر و انتخاب بهترین راه حل، بهتر است با کارشناسان مربوطه مشورت کرد.

معرفی لوله پلی‌اتیلن PE 100

از ابتدای استفاده از لوله‌های پلاستیکی فشرده که از سال 1950 آغاز شد، کاربرد این لوله‌های بیشتر در جاهایی مثل انتقال سیالات (آب، مواد شیمیایی، سیالات خنک‌کننده،سیالات گرم‌کننده،مواد غذایی، دوغاب‌ها،گازها، هوای فشرده ، سیستم های خلأ) هم در روی زمین و هم در زیرزمین بوده است.

لوله‌های پلی‌اتیلنی تک جداره اولین نمونه‌های این لوله‌ها بودند که می‌توانستند از آن­ها در فشارهای باری 2 تا 40 بار و با قطرهای متفاوت استفاده کنند.

خصوصیات منحصربه‌فرد این نوع لوله‌ها در مقایسه با انواع دیگر باعث شد که استفاده از آن‌ها با سرعت بالایی رشد پیدا کند. بعد از ابداع و تولید انبوه لوله‌های پلی‌اتیلنی نمونه جدید این لوله با نام PE100 ساخته و روانه بازار شد.

این نوع لوله از نظر مشخصات فیزیکی و عملکرد از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بود. دانسیته بالاتر و وزن و ضخامت کمتر آن باعث می‌شد که بتواند فشار بیشتری را تحمل کند. این نوع لوله علاوه بر مقاومت و استحکام بالا در برابر اشعه ماوراءبنفش کاملاً مقاوم بود و برای اولین بار مشکل لوله‌های پلی‌اتیلنی را حل کرده بود. لوله پلی‌اتیلن گرید 100 به مراتب از استحکام بالاتر و وزن کمتری در مقایسه با گریدهای دیگر لوله‌های پلی‌اتیلنی برخوردار بوده و از همین رو است که به لحاظ اقتصادی از قیمت مناسب تری برخوردار است.

تفاوت لوله پلی اتیلن pe 100 و pe80

لوله ‌های پلی‌اتیلنی به طور کل در سه گرید PE63 و لوله پلی اتیلن PE80 و لوله PE100 عرضه می­شوند که نوع 63PE به دلیل دانسیته پایین در حال حاضر از رده خارج‌شده و دیگر تولید نمی­شود اما نمونه 80PE در مقایسه با مدل100 PEضعف‌هایی دارد که در زیر به آن­ها اشاره می­کنیم:

  1. استحکام80 PE 8 مگا پاسکال است درحالی‌که 100PE دارای 10 مگا پاسکال قدرت و استحکام است.
  2. مدل 100 PE در برابر اشعه ماوراءبنفش مقاوم است درحالی‌که نمونه80 PEاین قابلیت را ندارد.
  3. دانسیته PE100 در مقایسه با PE80 بالاتر و ضخامت کمتری دارد و همین طور وزن آن نیز از مدل PE80 کمتر است.
خرید پلی اتیلن PE 100 - وزین پلاست

در این قسمت از مقاله پیشنهاد داریم نگاهی به مقالات لوله کابلی پلی اتیلن و قیمت لوله زهکش و قیمت لوله کاروگیت و لوله پلی اتیلن قطره ای و لوله پلی اتیلن آبرسانی و لوله پلی اتیلن PE 80 و برای اطلاع از قیمت انواع محصولات و لوله های پلی اتیلن در شرکت وزین پلاست به مقاله قیمت لوله پلی اتیلن بیندازید.

کاربردهای لوله های پلی اتیلن pe100

لوله‌های پلی‌اتیلن 100 PE به دلایل زیادی چون قابلیت انعطاف‌پذیری بالا،مقاومت در برابر خوردگی و فرسودگی و پوسیدگی و طول عمر بالا، مقاومت در برابر اشعه ماوراءبنفش، سبکی و وزن کمتر، سهولت در جابجایی و نصب و راه‌اندازی و… به نسبت سایر لوله‌ها مورد استفاده بسیار بیشتری قرار می‌گیرند. ما در اینجا می‌خواهیم به اختصار کاربردهای این نوع لوله را برای شما شرح دهیم:

کاربرد لوله pe 100 در انتقال آب شرب

این روزها دیگر در همه جا برای انتقال دادن آب به نقطه دیگر ، چه در صنعت کشاورزی و برای زمین های زیر کشت و چه در مناطق شهری برای انتقال آب آشامیدنی از لوله‌های پلی‌اتیلن استفاده می­شود. اما این روزها استفاده کردن از لوله100 PE بسیار متداول تر است.

کاربرد لوله pe 100 در انتقال فاضلاب

تمام کلان‌شهرهایی که ما در آن­ها زندگی می­کنیم نیازمند لوله‌های بزرگ انتقال فاضلاب به خارج از شهر را دارند.در شهرهای کهن­تر اروپایی کانال­های انتقال فاضلاب عموماً در زیرزمین وجود داشت و وظیفه انتقال فاضلاب به بیرون از شهر را داشت. اما در بسیاری از کشورها از جمله کشور خودمان این نوع کانال‌ها از گذشته وجود نداشته است. به همین جهت در زمان کنونی از لوله‌های انتقال فاضلاب استفاده می­شود. جنس این لوله‌ها کاروگیت است که از آن­ها برای انتقال فاضلاب شهری ، جمع‌آوری آب‌های سطحی و شبکه‌های زهکشی استفاده می­شود. عموماً سایز و اندازه این لوله‌ها بسیار بزرگ و در اندازه‌هایی بین 160 تا 240 میلی متر می­باشد.

شبکه انتقال گاز

یکی از مهم‌ترین سیالات صنعتی در زندگی امروزی ما گاز است. امروزه با توجه به ضریب اطمینان بالای لوله‌های پلی‌اتیلن از آن­ها برای انتقال گاز استفاده می­شود. این نوع لوله‌های بایستی از استاندارد های بین‌المللی برخوردار باشند. برای نمونه یکی از استاندارد­های مهم 014-1IGS-M-PL-است که بسیاری از لوله‌ای پلی‌اتیلن برای شبکه انتقال گاز این نوع استاندارد را دارند.نحوه اتصال لوله‌های پلی‌اتیلن گازرسانی از طریق جوش الکتروفیوژن انجام می­شود، این نوع از جوش به دلیل استحکام و ماندگاری بالا همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که از جوش الکتروفیوژن استفاده کنیم دیگر امکان جداسازی لوله‌های وجود نخواهد داشت.

کاربرد لوله pe 100 در صنعت ساختمان

اگر چه در بحث از کارکردهای لوله پلی‌اتیلن تمایزی میان صنعت و صنعت ساختمانی وجود ندارد اما به علت نوع اتصالات و ساختار هندسی لوله‌های پلی‌اتیلن کاربرد آن­ها در صنعت ساختمانی متفاوت با نوع کاربردشان در صنایع دیگر است در صنعت ساختمانی از لوله‌های پلی‌اتیلنی با قطر کمتر استفاده می­شود و لوله هایی که جهت انتقال آب سیستم گرمایشی که در کف ساختمان کار گذاشته می­شود، لوله‌های انتقال فاضلاب، همه از جنس پلی‌اتیلن هستند.نوع اتصالاتی هم که برای این نوع لوله‌های بکار می­رود از جنس مس است که آن­ها نیز استانداردهای مخصوص به خود را دارند..

سایر کاربردهای لوله پلی اتیلن pe100

برخی از کاربردهای دیگر لوله pe100 پلی اتیلن موارد زیر می باشند:

  1. جهت انتقال فراورده‌های نفتی
  2. شبکه‌بندی نقل و انتقال مایعات در کارخانه‌ها
  3. کانال­های لایروبی
  4. جهت استفاده در استخر های پرورش ماهی
  5. برای سیستم توزیع آب شرب
  6. جهت انتقال فاضلاب های صنعتی
  7. برای جابجای آب سرد در پالایشگاه‌ها
شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز جمعه 1403/01/31 را دریافت نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن 100 pe

در تصویر زیر، قیمت لوله pe100 یا همان pe 100 پلی اتیلن درج شده است که می توانید قیمت لحظه ای را از کارشناسان فروش وزین پلاست استعلام نمایید.

قیمت پلی اتیلن PE 100 - وزین پلاست
جدول قیمت لوله pe 100

مزایای لوله پلی اتیلن pe100

در زمانی که لوله‌های پلی‌اتیلن ابداع شدند به دلیل خصوصیات و مزایای منحصر به فردشان با استقبال بالایی مواجه شدند. اما بعدها که انواع مدرن تر لوله‌های پلی‌اتیلن بوجود آمد بسیاری از اشکالات اولیه آن­ها نیز رفع شد. لوله پلی‌اتیلن 100PE به عنوان یکی از جدیدترین و کم نقص­ترین لوله‌های پلی‌اتیلن شناخته می­شود که از مزایای زیر برخوردار است:

  1. قابلیت انعطاف‌پذیری بسیار خوب
  2. مقاومت بالا در برابر خوردگی گالوانیکی
  3. قابلیت جمع شوندگی
  4. وزن بسیار کم و سبک
  5. مقاومت عالی در برابر انواع فشار، ضربه، و ارتعاشاتی چون زمین‌لرزه
  6. خصوصیت اتصال پذیری بسیار قوی ، بدون نشتی که در عین مقاومت بالا بسیار انعطاف‌پذیر نیز هست.
  7. مقاومت در برابر اشعه ماوراءبنفش خورشید
  8. قابلیت­های هیدرولیکی بسیار عالی
  9. سهولت در نقل و انتقال و کارگذاری و بهره‌برداری
  10. سطح درونی صاف و صیقلی

لوله پلی اتیلن 100pe در تهران

شرکت «وزین پلاست» با داشتن بیش از 20 سال سابقه در تولید و عرضه لوله و اتصالات پلی‌اتیلن یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت های این حوزه محسوب می­شود. وب سایت این شرکت با ارائه اطلاعات و دانش به‌روز در زمینه تولید لوله‌های پلی‌اتیلن برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند پیش از اقدام به خرید محصولات اطلاعات کامل و کافی در این زمینه به دست بیاورند. این شرکت از همان ابتدای کار با تولید محصولات بسیار باکیفیت و برخورداری از بالاترین سطح استاندارد جهانی و داخلی در میان رقبا به عنوان یکی از برترین و موفق‌ترین شرکت‌ها شناخته می­شود. علاوه بر تولیدات بسیار باکیفیت و استاندارد، این شرکت بر آن است تا با استفاده از دانش و تخصص روزآمد بهای محصولات خود را نیز به حداقل برساند. برای آگاهی از محصولات این شرکت ، شیوه کار و تولید و شناخت نیروی تخصصی که در پشت این شرکت مشغول به فعالیت می­باشند کافی است تا با مراجعه به وب سایت این شرکت به نشانی vazin-plast.com از کلیه اطلاعات مربوطه آگاهی یابید.

سوالات کاربران در خصوص لوله پلی اتیلن PE 100

منظور از PE 100 چیست؟

PE100 سومین نسل از PE درجه لوله است. دارای تعادل بهینه از سه ویژگی کلیدی است: حداقل مقاومت مورد نیاز (MRS) – این استحکام طولانی مدت و مقاومت در برابر خزش را فراهم می کند. مقاومت در برابر تنش ترک (گاهی اوقات به عنوان مقاومت در برابر رشد کند ترک نامیده می شود). مقاومت در برابر انتشار سریع تر.

PE در لوله HDPE به چه معناست؟

در زیر مواد مختلفی را که لوله‌ها وارد می‌شوند توضیح داده‌ایم. قبل از تصویب استانداردهای بین‌المللی، مواد پلی اتیلن (PE) معمولاً با چگالی آنها – LDPE (چگالی کم)، MDPE (چگالی متوسط) و HDPE (چگالی بالا) – نام‌گذاری می‌شدند. نشانه ای در مورد استحکام خود ماده.

پلی اتیلن از چه چیزی ساخته شده است؟

پلاستیک پلی اتیلن: یک مولکول کربن-هیدروژن. پلی اتیلن از مولکول های اتیلن با 2 اتم کربن و 4 اتم هیدروژن ساخته شده است.

کاربرد لوله پلی اتیلن PE 100 - وزین پلاست

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز جمعه 1403/01/31 را دریافت نمایید.

معایب لوله PE100

لوله‌های پلی‌اتیلن PE100 دارای مزایا و موارد استفاده گسترده‌ای هستند، اما همچنین برخی معایب نیز دارند. به طور کلی، معایب مرتبط با لوله PE100 عبارتند از:

  1. قابلیت اشتعال: لوله‌های PE100 از مواد پلی‌اتیلن ساخته شده‌اند و در صورت قرار گرفتن در معرض شعله مستقیم می‌توانند آتش بگیرند. بنابراین، در صورت نیاز به استفاده از این لوله‌ها در محیط‌های با خطر اشتعال بالا، باید اقدامات ایمنی مناسب انجام شود.
  2. حساسیت به UV: لوله‌های PE100 حساسیت قابل توجهی نسبت به تابش مستقیم نور خورشید (UV) دارند. اگر این لوله‌ها برای استفاده در فضای باز و بدون پوشش مناسب در نظر گرفته شوند، ممکن است تحت تأثیر نور خورشید تغییر رنگ کنند و خواص مکانیکی آنها کاهش یابد. برای جلوگیری از این مشکل، معمولاً لوله‌های PE100 با پوشش‌های مقاوم در برابر UV تولید می‌شوند یا باید تحت پوشش قرار گیرند.
  3. حساسیت به دما: لوله‌های PE100 حساسیت نسبتاً بالایی به دماهای بسیار پایین یا بسیار بالا دارند. در دماهای بسیار سرد، ممکن است شکنندگی و آسیب به لوله رخ دهد، در حالی که در دماهای بسیار گرم، ممکن است مقاومت مکانیکی و خواص فیزیکی آن کاهش یابد. بنابراین، برای استفاده از لوله‌های PE100 در شرایط دمایی خاص، باید دقت کافی به عمل آورده شود.
  4. حساسیت به شیمیایی‌ها: این نوع لوله‌ها در برابر برخی مواد شیمیایی قابل حل نیستند و ممکن است در تماس با آنها دچار خرابی شوند. بنابراین، در صورت استفاده از لوله‌های PE100 در محیط‌هایی که شیمیایی‌های خاصی وجود دارند، باید تطبیق مناسب انجام شود و لوله‌ها برای مقاومت به سموم شیمیایی واقعی آزمایش شوند.

توجه داشته باشید که معایب فوق برای برخی شرایط خاص و با قید و شرط هستند و در کل، لوله‌های PE100 به دلیل مزایای فراوانی که دارند، در بستوجه داشته باشید که معایب فوق برای برخی شرایط خاص و با قید و شرط هستند و در کل، لوله‌های PE100 به دلیل مزایای فراوانی که دارند، در بسیاری از برنامه‌ها و صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. قبل از استفاده از هر نوع لوله، بهتر است با تولیدکننده مربوطه مشورت کنید و دستورالعمل‌های مربوط به نصب، استفاده، و محدودیت‌های مرتبط با محصول را به دقت رعایت کنید.

خرید لوله پلی اتیلن pe100

رنگ بندی لوله PE100

لوله‌های پلی‌اتیلن PE100 معمولاً در رنگ‌های مشخصی تولید می‌شوند تا بتوان آن‌ها را از سایر لوله‌ها تشخیص داد. رنگ بندی معمولی لوله‌های PE100 به صورت زیر است:

  1. سیاه: رنگ سیاه برای لوله‌های PE100 بسیار رایج است. این رنگ به عنوان رنگ استاندارد برای لوله‌های پلی‌اتیلن در بسیاری از کاربردها استفاده می‌شود، از جمله سیستم‌های آبیاری، فاضلاب، گاز و صنایع مختلف.
  2. زرد: برخی از لوله‌های PE100 در رنگ زرد تولید می‌شوند. این رنگ معمولاً برای استفاده در سیستم‌های گاز طبیعی و گاز شهری استفاده می‌شود. رنگ زرد به عنوان شناسه برای لوله‌های گاز استفاده می‌شود تا تمایز آن‌ها از سایر لوله‌ها آسانتر باشد.
  3. سفید: در برخی موارد، لوله‌های PE100 در رنگ سفید نیز تولید می‌شوند. این رنگ معمولاً برای کاربردهای خاصی مانند صنایع شیمیایی، آب‌شیرین‌کن و کشاورزی استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید که رنگ بندی لوله‌های PE100 می‌تواند در برخی مناطق و استانداردها متفاوت باشد و رنگ‌های دیگری نیز به کار رود. همچنین، برخی لوله‌های PE100 بدون رنگ خاصی تولید می‌شوند و تنها با استفاده از علامت‌ها و برچسب‌های روی لوله تشخیص داده می‌شوند. برای اطلاعات دقیقتر درباره رنگ بندی لوله‌های PE100، به استانداردها و مقررات مربوطه در منطقه خود مراجعه کنید.

قیمت لوله پلی اتیلن pe100

آزمایشات قابل انجام روی لوله PE 100

بر روی لوله‌های پلی‌اتیلن PE100 می‌توان مجموعه‌ای از آزمایشات را انجام داد تا خواص و عملکرد آنها ارزیابی شود. به برخی از مهم‌ترین آزمایشات مربوط به لوله PE100 در زیر در سایت وزین پلاست اشاره کرده ایم:

  1. آزمایش فشاری: این آزمایش برای بررسی تحمل لوله‌ها در برابر فشار آب یا سایر سیالات استفاده می‌شود. لوله PE100 تحت فشار قرار می‌گیرد و میزان فشاری که می‌تواند تحمل کند مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
  2. آزمایش خمشی: این آزمایش برای بررسی مقاومت لوله‌ها در برابر خمش و انعطاف‌پذیری آنها استفاده می‌شود. لوله PE100 تحت نیروهای خمشی قرار می‌گیرد و عملکرد آن در مقابل خمش و تغییر شکل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
  3. آزمایش ضربه: این آزمایش برای بررسی مقاومت لوله‌ها در برابر ضربه و شکستگی استفاده می‌شود. لوله PE100 تحت ضربه قرار می‌گیرد و میزان انرژی لازم برای شکستن آن مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
  4. آزمایش مقاومت شیمیایی: این آزمایش برای بررسی مقاومت لوله‌ها در برابر تماس با مواد شیمیایی مختلف استفاده می‌شود. لوله PE100 به مواد شیمیایی مختلف تحت نظر قرار می‌گیرد و تغییرات در خواص و ساختار ماده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
  5. آزمایش مقاومت در برابر UV: این آزمایش برای بررسی مقاومت لوله‌ها در برابر تابش مستقیم نور خورشید (UV) استفاده می‌شود. لوله PE100 به تابش UV معرض می‌شود و تغییرات رنگ، خواص مکانیکی و دیگر ویژگی‌های آن مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

این تنها چند مثال از آزمایشاتی هستند که می‌توان روی لوله‌های PE100 انجام داد. نوع و تعداد آزمایشات مورد نیاز بستگی به کاربردهای خاص و استانداردهای مربوطه دارد. برای اطلاعات دقیقتر، به استانداردها و دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.

فروش لوله پلی اتیلن pe100

مزایای لوله دست دوم PE100

استفاده از لوله‌های دست دوم PE100 (لوله‌های مورد استفاده قبلی و بازیافت شده) می‌تواند برخی مزایا و فواید زیر را داشته باشد:

  1. پایداری محیطی: استفاده از لوله‌های دست دوم PE100 به معنای بازیافت و استفاده مجدد منابع طبیعی است. این کار به کاهش مصرف مواد اولیه و انرژی مورد نیاز برای تولید لوله‌های جدید و در نتیجه کاهش آلودگی و اثرات مخرب بر محیط زیست کمک می‌کند.
  2. صرفه‌جویی در هزینه: خرید و استفاده از لوله‌های دست دوم PE100 معمولاً ارزان‌تر از لوله‌های جدید است. این امر می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت و نصب شبکه‌های لوله‌برداری و سیستم‌های آبیاری، فاضلابی، گاز و غیره کمک کند.
  3. کیفیت و عمر مفید: لوله‌های PE100 به عنوان یکی از مواد پلیمری با کیفیت بالا شناخته می‌شوند. در صورتی که لوله‌ها به درستی بازیافت شده و تحت شرایط نگهداری و بازسازی مناسب قرار گیرند، می‌توانند عمر مفید قابل توجهی داشته باشند و عملکرد مطلوبی در سیستم‌های لوله‌برداری ارائه دهند.
  4. مقاومت و انعطاف‌پذیری: لوله‌های PE100 به دلیل ویژگی‌های فیزیکی خود، مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار، خمش و تغییرات دما دارند. این خصوصیت‌ها باعث می‌شود لوله‌های دست دوم PE100 نیز بتوانند در شرایط مختلف به صورت موثر عمل کنند.
  5. تنوع در اندازه‌ها و اتصالات: لوله‌های PE100 در اندازه‌ها و اتصالات مختلفی در دسترس هستند. این امر به کاربران امکان می‌دهد تا لوله‌های دست دوم را با توجه به نیازهای خود به راحتی انتخاب کنند و در سیستم‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند.

مهم است برای استفاده از لوله‌های دست دوم PE100، به منابع قابل اعتماد و مطمئن مراجعه کنید و لوله‌ها را از نظر کیفیت و استانداردهای مربوطه بررسی کنید.

لوله pe 100 سایز 20 میلیمتر 16 اتمسفر

قیمت لوله pe 100 سایز 16 میلیمتر فشار 16 اتمسفر معادل 482000 تومان اتیلن pe 100 سایز 20 16 اتمسفر

لوله pe 100 سایز 20 میلیمتر 10 اتمسفر

قیمت لوله pe 100 سایز 20 میلیمتر فشار 10 اتمسفر معادل 423000 تومان اتیلن pe 100 سایز 20 16 اتمسفر

لوله pe 100 سایز 25 میلیمتر 16 اتمسفر

قیمت لوله pe 100 سایز 25 میلیمتر فشار 16 اتمسفر معادل 435000 تومان اتیلن pe 100 سایز 20 16 اتمسفر

لوله pe 100 سایز 32 میلیمتر 16 اتمسفر

قیمت لوله pe 100 سایز 32 میلیمتر فشار 16 اتمسفر معادل 659000 تومان اتیلن pe 100 سایز 20 16 اتمسفر

لوله pe 100 سایز 40 میلیمتر 16 اتمسفر

قیمت لوله pe 100 سایز 40 میلیمتر فشار 16 اتمسفر معادل 758000 تومان اتیلن pe 100 سایز 20 16 اتمسفر

لوله pe 100 سایز 40 میلیمتر 10 اتمسفر

قیمت لوله pe 100 سایز 40 میلیمتر فشار 10 اتمسفر معادل 857000 تومان اتیلن pe 100 سایز 20 16 اتمسفر

پرسش و پاسخ در خرید لوله PE100

لوله پلی اتیلن pe100 چیست؟

بعد از ابداع و تولید انبوه لوله‌های پلی‌اتیلنی نمونه جدید این لوله با نام PE100 ساخته و روانه بازار شد. این نوع لوله از نظر مشخصات فیزیکی و عملکرد از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بود. دانسیته بالاتر و وزن و ضخامت کمتر آن باعث می‌شد که بتواند فشار بیشتری را تحمل کند. این نوع لوله…

تفاوت لوله‌های پلی‌اتیلن 80 PE و 100 PE چیست؟

لوله‌های پلی‌اتیلنی به طور کل در سه گرید 63PE و80 PE و100 PE عرضه می­شوند که نوع 63PE به دلیل دانسیته پایین در حال حاضر از رده خارج‌شده و دیگر تولید نمی­شود اما نمونه 80PE در مقایسه با مدل100 PEضعف‌هایی دارد که در این صفحه به آن­ها اشاره کردیم.

مزایای لوله پلی اتیلن pe100 چیست؟

لوله پلی‌اتیلن 100PE به عنوان یکی از جدیدترین و کم نقص­ترین لوله‌های پلی‌اتیلن شناخته می­شود که از مزایای زیر برخوردار است:

  1. مقاومت بالا در برابر خوردگی گالوانیکی
  2. قابلیت انعطاف‌پذیری بسیار خوب
  3. قابلیت جمع شوندگی