به علت نوسات، قیمت را تلفنی چک کنید

لوله پلی اتیلن PE 80 - لوله پلی اتیلن PE80

لوله پلی اتیلن PE 80
لوله پلی اتیلن PE 80

لوله پلی اتیلن PE80 لوله پلی اتیلن PE 80

لوله پلی اتیلن PE 80 چیست؟

لوله پلی اتیلن PE 80 یکی از انواع لوله‌های پلی اتیلن است که کاربردهای زیادی دارد. این نوع از پلی اتیلن یک پلی اتیلن سنگین و بی رنگ است و ساختار ساده ای متشکل از پلیمرهای کربنی و هیدروژنی دارد. پلی اتیلن‌های سنگین به طور کلی ساختار فشرده‌تر و منسجم‌تری داشته و استحکام کششی بیشتری دارند. لوله‌های پلی اتیلن به دلیل دارا بودن ویژگی‌های خاص و استانداردهای بین المللی، مورد استفاده بسیاری از صنایع قرار می‌گیرند. پلی اتیلن pe 80 در حال حاضر به دلیل تولید انبوه لوله‌های pe 100 نسبت به گذشته کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ با این حال هنوز هم در بسیاری از صنایع کاربرد دارد.

پلی اتیلن PE 80 طی یک پروسه به نام اکستروژن تولید می‌شود. در این فرآیند مواد خام وارد قالب شده و تحت فشار قرار می‌گیرند و پس از رسیدن به ضخامت و قطر مطلوب از دستگاه تولیدکننده، خارج می‌گردند.

لوله‌های پلی اتیلن PE80 یک نوع لوله پلیمری هستند که از پلی اتیلن با فشار پایین (LDPE) تولید می‌شوند. در واقع، PE80 به معنای پلی اتیلن با چگالی 0.95 g/cm3 است که در برابر فشار و حرارت مقاومت کافی را دارد و برای انتقال آب، گاز و فاضلاب در شبکه‌های توزیعی و ساختمان‌ها استفاده می‌شود. لوله‌های پلی اتیلن PE80 به دلیل مقاومت خوب در برابر خوردگی، زنگ زدگی و ترکیدن، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتقال آب و فاضلاب در مناطقی با خاک و زمین با قابلیت تغییرات جابجایی زیاد در دسترس است. همچنین، لوله‌های پلی اتیلن PE80 دارای نصب و راه اندازی آسان و سریع هستند و نیاز به تعویض و تعمیر کمتری نسبت به لوله‌های فلزی دارند. با توجه به هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر روش‌های انتقال آب و فاضلاب، استفاده از لوله‌های پلی اتیلن PE80 یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتقال آب و فاضلاب در ساختمان‌ها و شبکه‌های توزیعی است.

 پلی اتیلن PE 80
نمونه تصویر لوله پلی اتیلن PE 80

قیمت لوله پلی اتیلن 80 PE

در ادامه، قیمت لوله پلی اتیلن PE80 و قیمت لوله پلی اتیلن PE 80 را که از کواد با کیفیت و مرغوب در شرکت وزین پلاست تولید شده است، را مشاهده نموده و در صورت نیاز به هرگونه مشاورزه و راهنمایی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

لوله پلی اتیلن PE 80
جدول لیست قیمت پلی اتیلن PE 80

لیست قیمت لوله pe 80

در جدول زیر، قیمت لوله pe80 را مشاهده نموده و در صورت بروز سوال، با ما تماس حاصل نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن PE 80
قیمت پلی اتیلن pe 80 سایز 20 16 اتمسفر 472000 تومان
قیمت پلی اتیلن pe 80 سایز 20 10 اتمسفر 452000 تومان
قیمت پلی اتیلن pe 16 سایز 25 16 اتمسفر 436000 تومان
قیمت پلی اتیلن pe 80 سایز 32 16 اتمسفر 675000 تومان
قیمت پلی اتیلن pe 80 سایز 40 16 اتمسفر 757000 تومان
قیمت پلی اتیلن pe 80 سایز 40 10 اتمسفر 873000 تومان
جدول قیمت لوله پلی اتیلن PE 80

آیا لوله‌های پلی اتیلن PE80 برای انتقال گاز هم مناسب هستند؟

لوله‌های پلی اتیلن PE80 در برخی کاربردها مانند انتقال گاز نیز می‌تواند مناسب باشند، اما باید توجه داشت که برای انتقال گازها، لوله‌ها باید علاوه بر مقاومت به فشار، مقاومتی نیز در برابر نفوذ گازها داشته باشند. در این راستا، لوله‌های پلی اتیلن PE80 با مقاومتی در برابر نفوذ گاز محدود، برای انتقال گازها در فشار کمتر می‌توانند مناسب باشند.

همچنین، لوله‌های پلی اتیلن PE80 برای انتقال گازهایی مانند متان، باید از نکاتی مانند انجام تست‌های سازگاری گاز با لوله‌ها، مطابقت با استانداردهای مربوطه و استفاده از لوله‌هایی با ضخامت بالاتر و مقاومت بیشتر در برابر نفوذ گازها رعایت شود. در هر صورت، برای استفاده از لوله‌های پلی اتیلن PE80 برای انتقال گاز، بهتر است با توجه به شرایط کاربردی و نیازهای خاص پروژه، مشاوره کارشناسان مربوطه گرفته شود.

قیمت لوله پلی اتیلن pe 80

قیمت لوله پلی اتیلن pe 80

مشخصات پلی اتیلن PE 80

لوله پلی اتیلن PE 80 به طور کلی دارای ویژگی های خاصی است که این ویژگی‌ها به مواد اولیه مورد استفاده در لوله‌های پلی اتیلنی باز می‌گردند.
برخی از این مشخصات به شرح زیر هستند:

تفاوت لوله پلی اتیلن PE 100 و PE 80

  1. مهم‌ترین واساسی‌ترین تفاوت بین لوله‌های pe100 و پلی اتیلن pe 80 به دانسیته آنها باز می‌گردد. لوله‌های pe80 نسبت به pe100 دانسیته کمتری دارند و همین امر سبب می‌شود که لوله‌های pe80 برای عملکرد مناسب، به جداره ضخیم‌تری نیاز داشته باشند. این مسئله باعث می‌شود وزن محصول نهایی افزایش یافته و به همان نسبت قیمت آن نیز افزایش یابد.
  2. از دیگر تفاوت‌های آین دو مورد، مقاومت کمتر لوله پلی اتیلن pe 80 است. مقاومت کمتر به معنای آسیب دیدگی و ترک‌های بیشتر در لوله است که متعاقبا صرف هزینه و زمان بیشتری را برای تعمیر یا نگهداری در پی خواهد داشت. همچنین در پلی اتیلن pe 80 حجم کمتری از سیالات قابل انتقال خواهند بود و لوله pe100‌ از این نظر نیز دارای اولویت است.

انواع لوله pe80 و pe 80

انواع لوله pe 80

استاندارد پلی اتیلن PE 80

در فرآیند تولید پلی اتیلن pe 80 برای داشتن کیفیت و کارایی مطلوب لازم است استانداردهای بین المللی رعایت شود. این استانداردها عبارتند از استاندارد ملی که با شماره ۱۴۴۲۷ معرفی می‌شود، استاندارد DIN8074 آلمان و استاندارد جهانی ISO 9001. این استانداردها به شاخص‌های جزئی‌تری نیز تقسیم می‌شوند و برای کسب آنها انجام یک سری از تست‌ها لازم است. برخی از این تست‌ها عبارتند از تست جریان مذاب، تست کربن، تعیین چگالی، کشش و فشارهای هیدرو استاتیک، بازگشت حرارتی، بررسی ابعاد و ظاهر لوله و نصب دفنی.
به طور کلی مواردی نظیر کیفیت ماشین اکستروژن، میزان خلوص مواد اولیه، پیشگیری از اکسایش مواد و کمتر بودن میزان دوده از جمله مواردی هستند که در کیفیت پلی اتیلن pe 80 تأثیر خواهند داشت.

کاربرد پلی اتیلن PE 80

در این قسمت از مقاله پیشنهاد داریم نگاهی به مقالات لوله پلی اتیلن کابلی و قیمت لوله زهکش و قیمت لوله کاروگیت و لوله پلی اتیلن قطره ای و لوله پلی اتیلن آبرسانی و لوله پلی اتیلن PE 100 و برای اطلاع از قیمت انواع محصولات و لوله های پلی اتیلن در شرکت وزین پلاست به مقاله قیمت لوله پلی اتیلن بیندازید.

آیا لوله‌های پلی اتیلن PE80 برای انتقال گازهای دیگری مانند هیدروژن مناسب هستند؟

بسته به شرایط کاربردی و خواص مورد نیاز برای انتقال گاز، لوله‌های پلی اتیلن PE80 ممکن است برای انتقال برخی از گازهای دیگر مانند هیدروژن مناسب نباشند. به طور کلی، انتقال گازهایی که دارای خصوصیات خطرناکی مانند سمیت، قابل اشتعال بودن و یا پرفشار بودن هستند، نیاز به لوله‌هایی با خصوصیات خاص دارند که می‌توانند مقاومت کافی در برابر این خصوصیات را داشته باشند.

در مورد انتقال هیدروژن، باید توجه داشت که هیدروژن یک گاز سبک و قابل اشتعال است که در فشار بالا می‌تواند خطرناک باشد. برای انتقال هیدروژن، لوله‌های فولادی یا لوله‌های پلیمری با خصوصیات خاص مانند مقاومت به فشار بالا و مقاومت به اشتعال مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل، برای انتقال هیدروژن، استفاده از لوله‌های پلی اتیلن PE80 ممکن است مناسب نباشد و برای این منظور باید از لوله‌هایی با خصوصیات مورد نیاز بهره گرفت.


شرکت وزین پلاست و ارائه پلی اتیلن PE 80

شرکت وزین پلاست یکی از فعال‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید انواع لوله از جمله پلی اتیلن pe 80 است. این شرکت با رعایت قوانین بین المللی و استانداردهای جهانی در تولید لوله توانسته است با کیفیت‌ترین محصولات را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

وزین پلاست با دارا بودن تجربه ای طولانی مدت در تولید انواع محصولات پلی اتیلن، با استفاده از جدیدترین روش‌ها به فعالیت می پردازد. افزایش رضایت مشتریان و تولید به موقع محصول بر اساس نیاز مشتری از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت است. وزین پلاست همچنین قیمت مناسبی برای محصولات خود در نظر گرفته است که می تواند نقطه عطفی برای فعالیت چندین ساله این شرکت محسوب شود. در حال حاضر این شرکت از طریق وبسایت نیز به ارائه خدمات می‌پردازد و شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده در سایت شرکت، اطلاعات بیشتری کسب کرده، از مشاوره رایگان برخوردار شوید و سفارشات خود را ثبت کنید. این شرکت محصولات بسیار متنوعی را تولید و ارائه می‌کند و تولیدات وزین پلاست تنها به لوله پلی اتیلن pe 80 محدود نمی‌شود. شما می‌توانید از طریق این لینک به وبسایت شرکت دسترسی داشته باشید.

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز شنبه 1403/02/01 را دریافت نمایید.

لوله پلی اتیلن PE 80 در تهران

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن از ابتدای فعالیت خود به تولید محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی پرداخته است. شرکت وزین پلاست عرضه کننده تعداد زیادی از محصولات مورد نیاز این صنعت است. مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تماس های پشتیبانی ارتباط بگیرند.

بیشترین سوالات پرسش شده توسط کاربران

PE 80 به چه معناست؟

PE80 سالهاست که به طور گسترده برای کاربردهای گاز، آب و صنعتی استفاده می شود و معمولاً MDPE (پلی اتیلن با چگالی متوسط) نامیده می شود. با این حال، PE80 همچنین می تواند HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) باشد. لوله های PE80 اغلب دارای رتبه بندی SDR11 PN12 هستند و حداقل مقاومت مورد نیاز (MRS) 8.0MPa (مگاپاسکال) دارند.

تفاوت بین PE 80 و PE 100 چیست؟

لوله پلی اتیلن PE100 استحکام و عملکرد طولانی‌مدت بیشتری را نسبت به PE80 ارائه می‌کند و در عین حال دیواره‌های لوله نازک‌تر را برای فشار کاری یکسان می‌دهد. PE100 از پلیمر کمتری استفاده می کند و حفره بزرگتر و ظرفیت جریان را افزایش می دهد.

خرید لوله pe80 و pe 80

خرید لوله pe 80

تفاوت بین PE و PVC چیست؟

پارچه PVC از پلی استر (به عنوان مثال پلی استر یا HDPE) قوی تر است و بنابراین در برابر اثرات آب و هوایی مقاوم تر است. PVC طول عمر بیشتری دارد.

معرفی کابردهای لوله پلی اتیلن 315 میلیمتر PE 80

با توجه به خاصیت کشسانی این نوع پلی اتیلن می توان  به صورت جوش خورده  درون ترانشه های  حفره شده برای انتقال آب از سد ها و دریاچه ها، بجای  خطوط چدنی یا بتنی هم مورد استفاده قرار گیردد.

از نمونه کاربردهای آن شامل تولید قفس پرورش ماهی خوراکی در دریا و همچنین ساخت قایق ماهیگیری کوچک و غیره می باشد.

این نوع لوله با میزان تحمل فشار 16 اتمسفر وابعاد 315mm با داشتن تاییدیه سازمان غذا و دارو برای احداث خطوط اصلی در سیستم  آب شهری و شبکه های آبیاری های تحت فشار مانند نشتی و موضعی استفاده می شود.

توان 16 اتمسفری فوق  موجب شده تا جا به جایی اب حتی در بالاترین نقاطی از ناهمواری سطح زمین مثل نواحی کوهستانی و یا دره ها نیز بسادگی امکان پذیر باشد. لوله پلی اتیلن 315 میلیمتر PE80 فشار 16 اتمسفر طبق جدول استاندارد جهانی INSO14427-2  دارای ضخامت جداره 35.2 میلیمتر الی 38.9 میلیمتری و با وزنی برابر یک متر 31.1 کیلوگرم بوده که به صورت شاخه های 6 یا 12 متری به مقصد مورد نظر مشتری ارسال می گردد.

در پروژه های آبرسانی نیازمند تحمل فاشر بالا که مثلا در دره ها و کوهستان ها چون امکان حفاری نیست ، نیازمند خطوط فشار قوی هستیم که میزان دبی آب بیشتر بوده و از طرفی صرفه اقتصادی بهتری نیز داشته باشد ، لذا لوله پلی اتیلن 315 میلیمتر PE80 با نرخ تحمل فشار 16 اتمسفر انتخاب مناسب و اقتصادی مقرون به صرفه ای است.

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز شنبه 1403/02/01 را دریافت نمایید.

لوله دست دوم پلی‌ اتیلن PE 80

لوله‌های پلی‌اتیلن دست دوم در واقع همان لوله‌هایی هستند که در پروژه‌های قبلی استفاده‌نشده و از این پروژه‌ها باقی مانده است. در واقع این لوله‌ها مقدار مازاد یک پروژه است و دلیل اینکه چرا این لوله‌ها به عنوان لوله‌های دست دوم وارد بازار شده به فروش می­رسد این است که :

  1. این لوله‌های از استانداردهای مورد نظر برخوردار نبوده و به نحوی بخواهند به فروش برسانند.
  2. این نوع لوله‌ها که تحت عنوان لوله دست دوم عرضه‌شده‌اند از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند و نیا نیازمندی های پروژه را رفع نکنند.
  3. لوله‌های پلی‌اتیلنی که در محل پروژه آسیب‌دیده باشند و برای کاربری مناسب نباشند.
  4. وجود لوله‌های پلی‌اتیلن در یک پروژه بیش از حد نیاز بوده باشد و در جایی بدون استفاده شدن در آن پروژه دپو شده باشند.
  5. مواد اولیه تولید لوله پلی‌اتیلن دست دوم از مواد مرغوب و استانداردی تشکیل نشده باشد.
  6. لوله‌های پلی‌اتیلن دست دوم در واقع جزو ضایعات محسوب می­شوند و برای هیچ‌گونه کاربری مناسب نیستند، به دلیل اینکه از استانداردهای لازم ، کارخانه تولیدکننده، تاریخ انقضا و… آن‌ها هیچ‌گونه اطلاعاتی در دسترس نیست. ممکن است این لوله‌ها سال‌ها در معرض نور مستقیم خورشید قرارگرفته و فرسوده شده باشند و با در دمای بسیار پایین و فضای باز نگهداری شده باشند. مشکل کار اینجاست که نمی‌توان به وسیله هیچ‌گونه آزمایشی مواد سازنده و یا کیفیت آن­ها را سنجید. این‌گونه لوله‌ها به هیچ عنوان نمی‌توانند در پروژه دیگری مورد استفاده قرا گیرند و باید از آن­ها به عنوان ضایعات برگشت‌پذیر در ساخت وسایل دیگری استفاده کرد. برای آگاهی بیشتر درباره فروش لوله پلی اتیلن به سایت وزین پلاست مراجعه نمایید.
 قیمت لوله پلی اتیلن PE 80
نمونه تصویر لوله پلی اتیلن PE 80

انواع لوله PE80

لوله‌های پلی‌اتیلن PE80 در انواع مختلفی برای استفاده در برنامه‌ها و صنایع مختلف تولید می‌شوند. هر نوع لوله PE80 ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارد. در زیر، به برخی از انواع معروف لوله PE80 اشاره می‌کنم:

  1. لوله آب و فاضلاب: لوله پلی‌اتیلن PE80 در سیستم‌های آبیاری، سیستم‌های آب و فاضلاب شهری و فاضلاب صنعتی استفاده می‌شود. این لوله‌ها معمولاً دارای قطرهای مختلف بوده و برای انتقال آب و فاضلاب با فشار متوسط استفاده می‌شوند.
  2. لوله گاز: لوله پلی‌اتیلن PE80 در شبکه‌های انتقال گاز طبیعی، گاز شهری و گاز صنعتی استفاده می‌شود. این لوله‌ها برای انتقال گاز با فشار متوسط استفاده می‌شوند و قادر به تحمل فشارهای بالا و خصوصیات عایقی مناسبی دارند.
  3. لوله کابلی: لوله پلی‌اتیلن PE80 به عنوان لوله کابلی استفاده می‌شود تا کابل‌های برقی را محافظت کرده و به آنها حفاظت مکانیکی و عایقی فراهم کند. این لوله‌ها در برنامه‌هایی مانند انتقال کابل‌های برقی تحت زمین، سیستم‌های توزیع برق و پروژه‌های ساختمانی استفاده می‌شوند.
  4. لوله بهداشتی: لوله پلی‌اتیلن PE80 در سیستم‌های تأمین آب بهداشتی و سیستم‌های گرمایش و سرمایش استفاده می‌شود. این لوله‌ها دارای خاصیت ضد باکتریال و ضد رسوب بوده و مناسب برای استفاده در برنامه‌های بهداشتی و آبگرمکن‌ها هستند.

لطفاً توجه داشته باشید که این فقط چند نمونه از انواع مختلف لوله پلی‌اتیلن PE80 است و هنوز انواع دیگری نیز وجود دارند. هر نوع لوله PE80 برای کاربردهای خاص و با توجه به نیازهای مشخص صنعتی یا عمومی طراحی و تولید می‌شود.

معایب لوله PE80

معایب لوله پلی‌اتیلن PE80 عبارتند از:

  1. مقاومت به حرارت پایین‌تر: پلی‌اتیلن PE80 در مقایسه با نسخه‌های بهتری از پلی‌اتیلن مانند PE100، مقاومت به حرارت کمتری دارد. این به معنای این است که در برخی برنامه‌ها و شرایط با دماهای بالا، عمر مفید لوله ممکن است کاهش یابد.
  2. مقاومت به ضربه پایین‌تر: PE80 نسبت به نسخه‌های با کیفیت بالاتری از پلی‌اتیلن مانند PE100، مقاومت کمتری در برابر ضربه و ضربه‌های مکانیکی دارد. این ممکن است در شرایطی که لوله ممکن است به ضربه‌ها و خراش‌ها از جمله ساختارهای خاکی مستقر شود، مشکلاتی را ایجاد کند.
  3. قابلیت انطباق کمتر با شرایط آبیاری: PE80 نسبت به نسخه‌های پیشرفته‌تری از پلی‌اتیلن، قابلیت انطباق کمتری با شرایط آبیاری مانند نیاز به انعطاف‌پذیری بیشتر و مقاومت به تغییرات ابعادی در شرایط مختلف دارد. این ممکن است در برخی سیستم‌های آبیاری و استفاده‌های مشابه محدودیت‌هایی را ایجاد کند.
  4. قدرت تحمل فشار کمتر: در مقایسه با لوله‌های پلی‌اتیلن با کلاس فشار بالاتر مانند PE100، PE80 قدرت تحمل فشار کمتری دارد. این ممکن است در برخی برنامه‌ها و استفاده‌هایی که نیاز به مقاومت بیشتر در برابر فشار دارند، محدودیت‌ها ایجاد کند.

لطفاً توجه داشته باشید که این معایب مربوط به PE80 نسبت به نسخه‌های پیشرفته‌تری از پلی‌اتیلن است و ممکن است در برخی برنامه‌ها و شرایط مورد استفاده خاص تأثیر کمتری داشته باشند. همچنین، عوامل دیگری مانند طراحی سیستم، نحوه نصب و شرایط عملکرد نیز نقش مهمی در عملکرد لوله‌ها دارند.

مزایای لوله pe80 و pe 80

مزایای لوله pe 80

قیمت روز لوله پلی اتیلن PE 80

همه ی ما از افزایش قیمت اکثر محصولات در سال 1402 خبر داریم که می توانید در لیست قیمت لوله پلی اتیلن مشاهده نموده و میدانیم که قیمت لوله پلی اتیلن کابلی نیز در سال جاری بالاتر رفته است. لوله های پلی اتیلن با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی قیمت مشخصی ندارند و هر روز در حال تغییر هستند.
قیمت لوله های پلی اتیلن به مواد به کار رفته برای ساخت آن ها، قطر و فشار کاری که میتواند تحمل کند بستگی دارد.
هرچقدر فشار کاری که لوله میتواند تحمل کند بالاتر باشد در نهایت باعث بالاتر رفتن وزن و قیمت آن ها میشود.
همچنین قیمت لوله های پلی اتیلن کابلی که با مواد خالص و مرغوب ساخته شده اند در مقایسه با لوله هایی که با مواد ناخالص تولید شده اند بسیار متفاوت است.
برای مثال اگر وزن لوله های پلی اتیلن کابلی یکی باشد اما مواد به کار رفته برای ساخت آن ها از لحاظ کیفی متفاوت باشد روی قیمت نهایی اثر گذار است.
برای اطلاع از قیمت های جدید سال 1402 به شما توصیه میکنیم از مجموعه های معتبر قیمت های به روز را دریافت کنید.
یکی از مجموعه هایی که قیمت های به روز انواع لوله های پلی اتیلن کابلی را در سایت این مجموعه منتشر می کند مجموعه وزین پلاست و آبراه پایپ و صنعت غرب هستند، این مجموعه ها سال هاست در زمینه تولید انواع محصولات پلیمری و لوله های پلی اتیلن مشغول فعالیت هستند.

رنگ بندی لوله pe80

لوله‌های پلی‌اتیلن PE80 معمولاً در رنگ‌های مشخصی تولید می‌شوند تا بتوان آن‌ها را از سایر لوله‌ها تشخیص داد. رنگ بندی معمولی لوله‌های PE80 به صورت زیر است:

  1. آبی: لوله‌های PE80 در رنگ آبی معمولاً برای انتقال آب در سیستم‌های آبیاری، آب و فاضلاب استفاده می‌شوند. این رنگ معمولاً با رنگ آب ترکیب می‌شود تا تشخیص آسانتری در میان سایر لوله‌ها برای کاربران فراهم شود.
  2. زرد: لوله‌های پلی‌اتیلن PE80 در رنگ زرد برای استفاده در شبکه‌های گاز طبیعی و گاز شهری استفاده می‌شوند. این رنگ نیز با رنگ کاراکتریستیکی برای لوله‌های گاز ترکیب می‌شود تا تمایز آن‌ها به راحتی امکان‌پذیر باشد.
  3. سبز: برخی از لوله‌های PE80 در رنگ سبز تولید می‌شوند و عموماً برای سیستم‌های آبیاری و کشاورزی به کار می‌روند. این رنگ نشان‌دهنده استفاده این لوله‌ها در زمینه‌های مرتبط با فعالیت‌های کشاورزی است.

توجه داشته باشید که رنگ بندی لوله‌های PE80 ممکن است در برخی مناطق یا استانداردها متفاوت باشد و ممکن است رنگ‌های دیگری نیز برای تشخیص استفاده شود. همچنین، برخی لوله‌های PE80 بدون رنگ خاصی تولید می‌شوند و تنها با استفاده از علامت‌ها و برچسب‌های روی لوله تشخیص داده می‌شوند. برای اطلاعات دقیقتر درباره رنگ بندی لوله‌های PE80، به استانداردها و مقررات مربوطه در منطقه خود مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی لوله پلی اتیلن

با توجه به گسترده شدن اینترنت در سال های خرید اغلب خرید و فروش ها به صورت اینترنتی انجام میشودو فروش لوله پلی اتیلن نیز از این قاعده جدا نیست. خرید و فروش لوله پلی اتیلن به صورت اینترنتی چندین مزیت دارد که آن ها را عنوان خواهیم کرد:

قیمت روز لوله pe80 و pe 80

قیمت روز لوله pe 80

مزایای خرید اینترنتی لوله پلی اتیلن PE 80

لوله pe 80 سایز 20 میلیمتر 16 اتمسفر

قیمت لوله pe 80 سایز 20 میلیمتر 16 اتمسفر معادل 482000 تومان است

لوله pe 80 سایز 20 میلیمتر 10 اتمسفر

قیمت لوله pe 80 سایز 20 میلیمتر 10 اتمسفر معادل 432000 تومان است

لوله pe 80 سایز 32 میلیمتر 16 اتمسفر

قیمت لوله pe 80 سایز 32 میلیمتر 10 اتمسفر معادل 655000 تومان است

لوله pe 80 سایز 40 میلیمتر 16 اتمسفر

قیمت لوله pe 80 سایز 40 میلیمتر 16 اتمسفر معادل 756000 تومان است

لوله pe 80 سایز 40 میلیمتر 10 اتمسفر

قیمت لوله pe 80 سایز 40 میلیمتر 10 اتمسفر معادل 782000 تومان است

آزمایشات قابل انجام روی لوله پلی اتیلن PE 80

برخی از آزمایش های قابل انجام در لابراتورهای تخصصی بر روی لوله های پلی اتیلن PE 80 شامل آزمایش فشار هیدرواستاتیک (EN 921)، ، ندازه‌گیری ابعاد و بررسی ظاهری لوله (ISO 11922)، آزمایش کشش (ASTM D 2412)، آزمایش تعیین چگالی (ISO 1183)، آزمایش تعیین تست کربن (ASTM D 1603)، آزمایش فشار ترکیدگی (ASTM D 1599)، آزمایش برگشت حرارتی (ISO 2505)، ا، آزمایش O.I.T و آزمایش فشردگی (ISO 4437) می باشند.