به علت نوسات، قیمت را تلفنی چک کنید

لوله پلی اتیلن کابلی

لوله کابلی - قیمت لوله کابلی پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن کابلی
قیمت و خرید لوله پلی اتیلن کابلی

لوله پلی ‌اتیلن کابلی

لوله پلی‌ اتیلن کابلی یکی از انواع لوله­ های پلی‌اتیلن است که در صنعت برق و مخابرات استفاده گسترده ­ای دارد این نوع از لوله ­ها درست مثل انواع دیگر لوله­ های پلی‌اتیلن تشکیل‌شده از مواد اولیه پلی‌اتیلنی می­ باشد. از این لوله معمولاً جهت استفاده در صنایع برق و مخابرات استفاده می­ شود و از آن­ها به عنوان غلاف یا پوشش مقاوم جهت حفاظت کردن از انواع کابل­ها وسیم های برق، فیبر نوری و یا کابل­های مخابراتی استفاده می ­شود.

این لوله ­ها در سایز­های مختلفی کاربرد دارند.از آنجایی که سیستم برق‌رسانی و مخابراتی یکی از حساس‌ترین حوزه ­های خدمات شهری محسوب می­ شود و کوچک‌ترین اختلال در آن‌ها باعث ایجاد خسارات جبران‌ناپذیری می ­شود بایستی برای محافظت از سیم­ های برق و مخابراتی از پوشش­ های مطمئنی استفاده کرد که دچار اشکال و خرابی نشوند. لوله‌های پلی‌اتیلن کابلی یکی از این پوشش ­ها است که به دلیل کیفیات منحصر به فردش خیال کارگزاران برق را از هر گونه مشکل احتمالی راحت می­ کند.این نوع لوله ­ها جزو آن دسته از لوله­ های پلی‌اتیلنی هستند که دارای فشار کاری معمولی هستند، فشار استانداردی که برای این‌گونه از لوله‌های ثبت شده است بین 10.6 تا 16 اتمسفر می ­باشد که این عدد با توجه به استانداردهای خط تولید کارخانه­ای که سازنده لوله است تعیین می­ گردد. نکته مهمی که باید در رابطه با لوله­ پلی ‌اتیلن کابلی گفته شود این است که تمامی لوله­ هایی که برای فشارهای بالا مورد استفاده قرار می­گیرند بایستی ساخته‌شده از مواد اولیه بسیار مرغوب باشند و از دیواره (جداره) مقاومی برخوردار باشند.

از آنجایی که این‌گونه لوله­ ها برای فشارهای معمولی استفاده می­شوند، گاها پیش می­آید که کارخانه تولیدی از مقداری ضایعات پلیمری در مواد اصلی تشکیل‌دهنده لوله کابلی استفاده کنند. افزودن این ناخالصی­ها و ضایعات باعث پایین آمدن شدید کیفیت لوله کابلی می­ شود ولی این موضوع به معنای ناکارآمدی این نوع لوله­ ها در صنعت برق نیست. به این صورت لوله‌ پلی‌ اتیلن کابلی به درجات مختلف( درجه 2- درجه3 – درجه4) دسته‌بندی می­ شوند که هر کدامشان از ویژگی های مخصوص به خود برخوردارند و در صنعت مورد نظر کاربردهای متفاوتی دارند.

این لوله‌ها از جنس پلیمری با خواص فیزیکی و شیمیایی بسیار عالی ساخته شده‌اند. لوله‌های پلی اتیلن کابلی، به عنوان راه حلی پرطرفدار در صنعت کابل کشی و ارتباطات شبکه های آبی/آبرسانی، استفاده می‌شوند. به دلیل ویژیگی ضد آب بودن و ضد عفونی کننده بودن و مقاوم بودن در برابر خوردگی و اشعه UV نور خورشید و همچنین قابلیت اتصال به شبکه‌های ارتباطی آبرسانی و زیرساخت، لوله‌های پلی اتیلن کابلی برای کابل کشی به طور گسترده استفاده می‌شوند. همچنین، این لوله‌ها با توجه به قیمت مناسبشان، یکی از گزینه‌های محبوب در این صنعت محسوب می‌شوند.


سایز لوله کابلی(میلیمتر) لوله کابلی 4 بار لوله کابلی 6 بار لوله کابلی 10 بار  لوله کابلی 16 بار  قیمت لوله کابلی
لوله کابلی 20 میلیمتر **** **** ۶۰,۰۰۰ ریال ۶۵,۰۰۰ ریال ۲۶,۰۰۰ ریال
لوله کابلی 25 میلیمتر **** **** ۵۶,۵۰۰ ریال ۵۶,۰۰۰ ریال ۳۶,۵۰۰ریال
لوله کابلی 32 میلیمتر **** **** ۸۵,۵۰۰ ریال ۱۲۳,۰۰۰ ریال ۶۰,۰۰۰ ریال
لوله کابلی 40 میلیمتر **** ۱۰۵,۰۰۰ ریال ۱۲۸,۰۰۰ ریال ۱۸۷,۰۰۰ ریال ۸۰,۰۰۰ ریال
لوله کابلی 50 میلیمتر ۱۵۸,۰۰۰ ریال ۱۶۳,۰۰۰ ریال ۱۵۸,۰۰۰ ریال ۲۹۳,۰۰۰ ریال ۱۳۰,۰۰۰ریال
لوله کابلی 63 میلیمتر ۲۳۵,۰۰۰ ریال ۲۹۲,۰۰۰ ریال ۳۱۳,۰۰۰ ریال ۴۶۰,۰۰۰ ریال ۱۷۳,۰۰۰ ریال
لوله کابلی 75 میلیمتر ۲۹۳,۰۰۰ ریال ۳۳۰,۰۰۰ ریال ۴۴۹,۰۰۰ ریال ۶۲۹,۰۰۰ ریال ۲۲۰,۰۰۰ ریال
لوله کابلی 90 میلیمتر ۴۲۶,۰۰۰ ریال ۶۱۳,۰۰۰ ریال ۹۲۶,۰۰۰ ریال ۹۲۳,۰۰۰ریال ۳۵۰,۰۰۰ ریال
لوله کابلی 110 میلیمتر ۶۲۲,۰۰۰ ریال ۹۲۹,۰۰۰ ریال ۹۴۴,۰۰۰ ریال ۱,۳۸۰,۰۰۰ ریال ۵۲۰,۰۰۰ ریال
لوله کابلی 125 میلیمتر ۸۱۲,۰۰۰ ریال ۹۶۰,۰۰۰ریال ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال ۱,۷۹۶,۰۰۰ریال ۷۲۰,۰۰۰ ریال
لوله کابلی 160 میلیمتر ۱,۰۶۰,۰۰۰ ریال ۱,۳۲۲,۰۰۰ ریال ۱,۹۲۶,۰۰۰ ریال ۲,۹۲۰,۰۰۰ ریال ****
لوله کابلی 200 میلیمتر ۱,۶۸۹,۰۰۰ ریال ۲,۰۲۳,۰۰۰ ریال ۳,۱۰۰,۰۰۰ ریال ۴,۲۸۰,۰۰۰ ریال ****
لوله کابلی 250 میلیمتر ۲,۲۰۰,۰۰۰ ریال ۳,۲۱۰,۰۰۰ ریال ۴,۲۴۰,۰۰۰ ریال ۶,۳۸۰,۰۰۰ ریال ****
لوله کابلی 315 میلیمتر ۴,۱۲۰,۰۰۰ ریال ۵,۲۲۰,۰۰۰ ریال ۶,۸۲۰,۰۰۰ ریال ۱۲,۷۰۰,۰۰۰ریال ****
قیمت لوله پلی اتیلن کابلی

لوله پلی اتیلن کابلی
قیمت لوله پلی اتیلن کابلی

انواع لوله پلی ‌اتیلن کابلی

لوله‌ پلی ‌اتیلن کابلی به صورت کلی شاخه‌ای و کلاف تولیدشده و به بازار عرضه می‌گردد.لوله‌ پلی ‌اتیلن کابلی به هر دو صورت دارای سایزها و اندازه­ های متفاوتی می ­باشند و هر کدام گرید­های مختلفی دارند.این نوع لوله‌ها در گریدهایی بین 2 تا 40 بار تولید می ­شوند. سایز و اندازه این لوله ­ها نیز متفاوت است و از 16 میلی ­متر شروع می­شود. لوله­ های کلافی دارای متراژ و اندازه بسیار بلند است و بنا به درخواست مشتری تولید و عرضه می­ شود و یکی از دلایلی که باعث صرفه قیمت لوله پلی اتیلن کابلی می­ شود به همین دلیل است.

مهمترین کاربرد لوله پلی اتیلن کابلی

لوله پلی اتیلن کابلی یک نوع لوله پلیمری است که برای حفاظت و انتقال کابل‌های برقی استفاده می‌شود. این لوله‌ها از پلی اتیلن با فشار بالا (HDPE) ساخته می‌شوند و با توجه به خصوصیات فیزیکی و مکانیکی بالایی که دارند، برای حفاظت از کابل‌های برقی در شرایط سخت و پرخطر مانند تحت زمین قرار گرفتن، مناسب هستند.

لوله پلی اتیلن کابلی دارای خصوصیاتی مانند مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی، ضربه، ترکیدگی و اثرات آب و هوایی است که باعث می‌شود تا کابل‌های برقی در داخل آن در مقابل خطرات زیادی مانند رطوبت، آب، شوک الکتریکی و خراشیدگی محافظت شوند. همچنین، لوله پلی اتیلن کابلی دارای خصوصیات ضد جلبک و ضد باکتری است که باعث می‌شود تا در مقابل رشد میکروب‌ها و جلبک‌ها درون لوله ایمن باشد.

در این بخش پیشنهاد می کنیم نگاهی به مقالات لوله پلی اتیلن PE 80 و قیمت لوله زهکش و قیمت لوله کاروگیت و لوله پلی اتیلن PE 100 و برای اطلاع از قیمت انواع محصولات و لوله های پلی اتیلن در شرکت وزین پلاست به مقاله قیمت لوله پلی اتیلن نگاهی بیندازید.

مزایای لوله پلی‌ اتیلن کابلی

لوله‌ پلی ‌اتیلن کابلی در صنایع مختلفی بکار برده می­ شود و از نمونه لوله‌هایی است که بسیار مورد استفاده قرار می­ گیرد. لوله پلی اتیلن کابلی دارای مزایای بسیار زیادی است که از جمله آن­ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس لوله پلی ‌اتیلن کابلی

لوله‌ پلی ‌اتیلن کابلی عموماً از مواد درجه دوم پلی‌اتیلنی ساخته می­ شوند و به خاطر اینکه از این لوله‌ها تنها برای ساپرت و کاربرد محافظتی در برابر انواع ضربات و فشار های وارده در پروژه‌های مختلفی چون حفاری، ابرسانی ، کابل‌کشی برق و… استفاده می­ شود، موادی که تشکیل‌دهنده این نوع لوله‌های هستند چندان مواد عالی نیستند و بیشتر از زائده‌ها و مواد بازیافتی لوله‌های پلی‌اتیلن ساخته می شوند. لوله‌ پلی ‌اتیلن کابلی از نظر نوع مواد تشکیل‌دهنده دارای انواع مختلفی هستند و به همین دلیل قیمت آن­ها نیز گاهی بسیار متفاوت از یکدیگر است. در واقع لوله‌ پلی ‌اتیلن کابلی اقسام متنوعی دارند که از نظر قیمت با یکدیگر فرق می­ کنند. به این معنا که در عین اینکه این لوله‌ها در ردیف لوله‌های درجه دوم قرار می ­گیرند، قابلیت آن را دارند که از لحاظ کیفیت در درجه‌های 3 و یا 4 هم قرار بگیرند.. به این شکل که در ترکیبات مواد تولیدکننده لوله‌های کابلی مقدار «گرانول» یا همان ضایعات پلیمری که معمولاً از جنس پلاستیکی هستند، بیشتر از مواد پلی‌اتیلنی است و همین امر کیفیت لوله را از نظر مقاومت و استحکام در برابر فشار و ضربه‌پذیری به حداقل می ­رساند. لوله‌های که جزو لوله‌های درجه سوم و درجه چهارم پلی‌اتیلنی قرار می ­گیرند بعد از آنکه بارگیری می­شوند دچار شکستگی شده و به اندازه کوچک در می ­آیند، حال پرسش این است که آیا این لوله­ ها به درد می­خورند یا خیر؟ در واقع لوله‌های پلی‌اتیلنی کابلی ای که در ردیف درجات سوم و چهارم قرار می‌گیرند از ترکیبات پلیمری بیشتر و ترکیبات پلی‌اتیلنی کمتری برخوردار هستند و کاربرد آن­ها نیز در بیشتر صنایع به عنوان ساپورت و محافظ می ­باشد.

چرا لوله پلی اتیلن کابلی درجه 2 است؟

با توجه به نوع استفاده از لوله‌ پلی‌ اتیلن کابلی می­توان از جنس درجه دوم برای پروژه­های خود استفاده کرد.ممکن است که لوله­های درجه دوم کابلی از کیفیت و مرغوبیت لوله‌های پلی‌اتیلنی آبرسانی برخوردار نباشند،اما این امر به هیچ‌وجه نشانگر بی‌کیفیت بودن و خارج از استاندارد بودن این لوله‌ها نیست. این تفاوت و این نوع نام­گذاری بیشتر به دلیل کارکرد ویژه­ای است که لوله­ های درجه دوم دارند، کاربردهایی که در آن­ها صرفاً استفاده از لوله‌های درجه دوم منطقی و درست می­باشد. یادآوری این موضوع در همین جا الزامی است که لوله­ های پلی‌اتیلنی کابلی در طبقه‌بندی لوله­ های پلی‌اتیلن با فشار کاری معمولی قرار می­ گیرند و شما می­توانید برای یافتن استاندارد این لوله ­ها عددی مثل 10 -6 و یا 13 اتمسفر را در نظر بگیرید.این نوع لوله ­ها به دلیل مقاومت بسیار عالی­ای که در برابر فشار بیرونی و یا ضربات محکم از خود نشان می­دهند، امروزه کاربرد بسیار گسترده­ ای پیداکرده‌اند.

همان طور که در مبحث قبل نیز گفته شد بسته به این که لوله­ پلی ‌اتیلن کابلی در چه گریدی قرار بگیرند، قیمت آن­ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد و برای اینکه بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین لوله را برای پروژه خود انتخاب کنید بایستی با تحقیق پیرامون تفاوت­های لوله­ های درجه2 و 3 و4 لوله ­های کابلی، بهترین نوع را برای پروژه خود انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی­ های این لوله‌ها مقرون و به صرفه بودن آن­ها در مقایسه با سایر انواع لوله است؛ شما می­توانید با پرداخت هزینه­ای بسیار کمتر از لوله­ های پلی‌اتیلنی کابلی استفاده کرده و بهترین بازدهی کاری دریافت کنید.

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز شنبه 1403/02/01 را دریافت نمایید.

خرید پلی اتیلن کابلی
لوله پلی اتیلن کابلی

لوله پلی ‌اتیلن کابلی

لوله پلی‌ اتیلن کابلی یکی از انواع لوله­ های پلی‌اتیلن است که در صنعت برق و مخابرات استفاده گسترده ­ای دارد. این نوع از لوله ­ها درست مثل انواع دیگر لوله­ های پلی‌اتیلن تشکیل‌شده از مواد اولیه پلی‌اتیلنی می­ باشد. از این لوله معمولاً جهت استفاده در صنایع برق و مخابرات استفاده می­ شود و از آن­ها به عنوان غلاف یا پوشش مقاوم جهت حفاظت کردن از انواع کابل­ها وسیم های برق، فیبر نوری و یا کابل­های مخابراتی استفاده می ­شود. این لوله ­ها در سایز­های مختلفی کاربرد دارند.از آنجایی که سیستم برق‌رسانی و مخابراتی یکی از حساس‌ترین حوزه ­های خدمات شهری محسوب می­ شود و کوچک‌ترین اختلال در آن‌ها باعث ایجاد خسارات جبران‌ناپذیری می ­شود بایستی برای محافظت از سیم­ های برق و مخابراتی از پوشش­ های مطمئنی استفاده کرد که دچار اشکال و خرابی نشوند.

لوله‌های پلی‌اتیلن کابلی یکی از این پوشش ­ها است که به دلیل کیفیات منحصر به فردش خیال کارگزاران برق را از هر گونه مشکل احتمالی راحت می­ کند.این نوع لوله ­ها جزو آن دسته از لوله­ های پلی‌اتیلنی هستند که دارای فشار کاری معمولی هستند، فشار استانداردی که برای این‌گونه از لوله‌های ثبت شده است بین 10.6 تا 16 اتمسفر می ­باشد که این عدد با توجه به استانداردهای خط تولید کارخانه­ای که سازنده لوله است تعیین می­ گردد. نکته مهمی که باید در رابطه با لوله­ پلی ‌اتیلن کابلی گفته شود این است که تمامی لوله­ هایی که برای فشارهای بالا مورد استفاده قرار می­گیرند بایستی ساخته‌شده از مواد اولیه بسیار مرغوب باشند و از دیواره (جداره) مقاومی برخوردار باشند.

از آنجایی که این‌گونه لوله­ ها برای فشارهای معمولی استفاده می­شوند، گاها پیش می­آید که کارخانه تولیدی از مقداری ضایعات پلیمری در مواد اصلی تشکیل‌دهنده لوله کابلی استفاده کنند. افزودن این ناخالصی­ها و ضایعات باعث پایین آمدن شدید کیفیت لوله کابلی می­ شود ولی این موضوع به معنای ناکارآمدی این نوع لوله­ ها در صنعت برق نیست. به این صورت لوله‌ پلی‌ اتیلن کابلی به درجات مختلف( درجه 2- درجه3 – درجه4) دسته‌بندی می­ شوند که هر کدامشان از ویژگی های مخصوص به خود برخوردارند و در صنعت مورد نظر کاربردهای متفاوتی دارند.

انتخاب سایز لوله پلی ‌اتیلن کابلی

لوله­ پلی ‌اتیلن کابلی معمولاً برای کاورینگ کابل­های برق، فیبر نوری، مخاراتی و… استفاده می­ شود. این نوع کابل­ ها در سایز­ها و استاندارد­های مختلفی موجود می ­باشند، اما عموماً در بازار کابل­هایی در اندازه­های 16 میلی‌متری تا 250 میلی‌متری عرضه می­ گردد.

هر کدام از سایزهای این نوع کابل­ها از نظر قطر داخلی نیز با یکدیگر تفاوت دارند برای به دست آوردن قطر هر اندازه باید توسط فرمول‌های ریاضی آن را به دست آورد.

قیمت لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر

قبل از قیمت لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر بهتر است کمی با آن آشنا شویم. این نوع از انواع لوله های پلی اتیلن هستند که، به جهت فشار کاری متوسط، یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین لوله های پلی اتیلن به حساب می آیند.

لوله های پلی اتیلن تک جداره به طور معمول از سایز ۱۶ میلی متر تا ۱۲۵ میلی متر به صورت کلاف های حلقوی تولید می شوند، که کلیه هزینه های بارگیری و حمل و نقل را به حداقل می رساند.

لوله های پلی اتیلن ۱۰ اتمسفر معمولا در کاربرد هایی همچون آبرسانی در شهرها و شرکت ها و شهرک های صنعتی، کشاورزی، انتقال آب دریا و دریاچه ها و مواردی این چنینی که صرفا جا به جایی آب را شامل می شوند، استفاده می شود.

این نوع لوله بر خلاف لوله پلی اتیلن کابلی، طبق استاندارد های جهانی و بین المللی تولید می شوند. لوله های پلی اتیلن ۱۰ اتمسفر همانند لوله پلی اتیلن کابلی به صورت کلاف های ۱۰۰ متری و هم به صورت شاخه های ۶ و ۱۲ متری موجود می باشند. نوع مواد مصرفی در تولید و استاندارد لوله ها بر خلاف لوله پلی اتیلن کابلی ، بر روی لوله تولید شده حک می شود.

قیمت لوله پلی اتیلن ۱۰ اتمسفر با توجه به قیمت مواد اولیه در یک بازه زمانی خاص می تواند متغییر و متفاوت باشد، به صورتی که به دلیل شرایط موجود بر بازار، مواد اولیه پلی اتیلن در مقطعی از زمان متغییر و متفاوت می باشد و امکان اعلام لیست قیمت به صورت کتبی وجود ندارد. بنابراین باید جهت خرید لوله پلی اتیلن کابلی و 10 اتمسفر با وزین پلاست در ارتباط باشید.

لوله پلی اتیلن کابلی pe100 شرکت وزین پلاست
لوله پلی اتیلن کابلی

قیمت لوله پلی اتیلن گازی

قیمت لوله پلی اتیلن گازی متفاوت است؛ لوله پلی اتیلن گازی در اندازه های 25 ، 63 ، 90 ، 125 و 160 میلی متر به صورت شاخه ای و کلافی (طبق سفارش) و منطبق با SDR11 و SDR13 تولید و و روانه بازار می شود.

نوار زرد رنگی که در امتداد جانبی لوله پلی اتیلن وجود دارد، نشان دهنده نوع استفاده آن است که برای انتقال گاز می باشد. این لوله ها را به روش جوش الکتروفیوژن به یکدیگر متصل می شوند.

تمامی این لوله ها باید تاییده اداره گاز داشته باشند؛ در صورت نداشتن گواهی تایید از اداره گاز، اجازه بهره برداری داده نمی شود. بر خلاف لوله پلی اتیلن کابلی در این نوع لوله تاریخ تولید باید بر روی لوله درج شده باشد. به طور معمول لوله هایی که 6 ماه از تولید آن ها می گذرد قابل استفاده نیستند.

مقدار MFR در مواد اولیه به کار رفته در این لوله ها نباید بیشتر از 20 درصد و نیز کربن به کار رفته در آن نباید بیش از 2 تا 5/2 درصد وزن هر متر باشد.

برای گرفتن قیمت لوله پلی اتیلن گازی و لوله پلی اتیلن کابلی با وزین پلاست در ارتباط باشید.

قیمت لوله پلی اتیلن مخابراتی

بطور معمول از آنجا که لوله پلی اتیلن مخابراتی برای کاور کردن سیم ها استفاده می شود چندان تحت فشار نیست؛ بنابراین معمولا از لوله پلی اتیلن کابلی برای این موارد استفاده می شود.

پس قیمت لوله پلی اتیلن مخابراتی برابر با قیمت لوله پلی اتیلن کابلی است. البته باید توجه داشت که از دیگر لوله های با کیفیت پلی اتیلنی بسته به نوع کاربرد برای استفاده های مخابراتی، استفاده می شود؛ لوله هایی که کیفیت آنها بیشتر از لوله های کابلی است.

لوله پلی اتیلن کابلی در تهران

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن از ابتدای فعالیت خود به تولید محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی پرداخته است. شرکت وزین پلاست عرضه کننده تعداد زیادی از محصولات مورد نیاز این صنعت است. مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایند :

02166130280
02166140841
09128753518

و یا برای اطلاع از خدمات و ارتباط با ما می توانید به آدرس اینترنتی vazin-plast.com مراجعه نمایید

و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید

تهران آزادگان غرب به شرق بعد از ورودی فیروز بهرام خ شمس اباد ۲۰۰ متر داخل دست چپ خ قائم ال محمد کوی وحدت پلاک ۹

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز شنبه 1403/02/01 را دریافت نمایید.

لیست قیمت پلی اتیلن کابلی
لیست قیمت لوله پلی اتیلن کابلی

رنگ بندی لوله کابلی پلی اتیلن

لوله‌های کابلی پلی‌اتیلن معمولاً در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. این رنگ‌ها برای شناسایی و تمایز بین نوع و کاربری مختلف لوله‌ها استفاده می‌شوند. البته، رنگ بندی دقیق بسته به تولیدکننده و استانداردهای محلی ممکن است متفاوت باشد. در ادامه این مقاله، رنگ‌های معمول برای لوله‌های کابلی پلی‌اتیلن را برای شما لیست می‌کنیم:

  1. مشکی: لوله‌های کابلی پلی‌اتیلن با رنگ مشکی عموماً برای کابل‌های قدرت و انتقال انرژی بکار می‌روند.
  2. آبی: رنگ آبی برای شناسایی لوله‌های کابلی مخابراتی و انتقال داده‌ها استفاده می‌شود.
  3. سفید: لوله‌های کابلی پلی‌اتیلن سفید معمولاً برای کابل‌های تلفن و شبکه‌های ارتباطی استفاده می‌شوند.
  4. قرمز: رنگ قرمز برای شناسایی لوله‌های کابلی اطفاء حریق و امنیتی استفاده می‌شود.
  5. زرد: رنگ زرد برای شناسایی لوله‌های گاز و پروپان استفاده می‌شود.
  6. سبز: رنگ سبز معمولاً برای شناسایی لوله‌های آب و فاضلاب استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید که این فهرست تنها رنگ‌های معمول است و ممکن است در برخی موارد دیگر نیز رنگ‌های متفاوتی برای لوله‌های کابلی پلی‌اتیلن مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، برای استفاده صحیح و اطمینان از شناسایی صحیح، بهتر است با تولیدکننده یا تامین‌کننده محصول مورد نظر خود تماس بگیرید و رنگ‌بندی دقیق را از آنها دریافت کنید.

لوله کابلی - لیست قیمت
لوله کابلی - لیست قیمت

عوامل موثر بر قیمت لوله کابلی

قیمت لوله‌های کابلی ممکن است تحت تأثیر عوامل متعددی قرار گیرد. در زیر، عواملی که ممکن است بر قیمت لوله‌های کابلی تأثیرگذار باشند را برای شما ذکر می‌کنیم:

  1. نوع مواد اولیه: نوع مواد اولیه استفاده شده در تولید لوله کابلی می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشد. مثلاً لوله‌های کابلی پلی‌اتیلن با کیفیت بالا و مشخصات فنی بهتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  2. قطر و ضخامت: قطر و ضخامت لوله کابلی نیز می‌تواند به قیمت تأثیر بگذارد. لوله‌های با قطر بزرگتر و ضخامت بیشتر معمولاً قیمت بیشتری دارند.
  3. استانداردها و گواهی‌ها: استانداردها و گواهی‌هایی که لوله کابلی باید با آنها تطابق داشته باشد، می‌توانند به قیمت تأثیر بگذارند. لوله‌هایی که استانداردها و مشخصات فنی معتبر را دارند و گواهی‌های لازم را به‌دست آورده‌اند، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.
  4. نوع و کاربرد: نوع و کاربرد لوله کابلی نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. برخی از لوله‌های کابلی مخصوصاً برای کاربردهای خاص مانند مخابرات، اطفاء حریق و انتقال انرژی قدرت، قیمت بیشتری دارند.
  5. بازار و عرضه و تقاضا: وضعیت بازار و نرخ عرضه و تقاضا نیز می‌تواند بر قیمت لوله‌های کابلی تأثیر بگذارد. در برخی موارد، در دوره‌های بازار روندهای افزایشی، قیمت لوله‌های کابلی نیز ممکن است افزایش یابد.
  6. هزینه تولید و توزیع: هزینه‌های مربوط به تولید و توزیع لوله‌های کابلی نیز می‌تواند بر قیمت آنها تأثیر بگذارد. این شامل هزینه‌های مواد اولیه، زمینهای تولید، تجهیزات و نیروی کار است.

همچنین، مهم است به‌یاد داشته باشید که قیمت لوله‌های کابلی ممکن است بین تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف متفاوت باشد. برای به‌دست آوردن قیمت دقیق،می‌توانید با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان محصولات لوله‌های کابلی تماس بگیرید و از آنها قیمت‌ها و عوامل موثر بر آن را دریافت کنید.

لوله کابلی - خرید لوله کابلی
لوله کابلی - خرید لوله کابلی

لوله پلی اتیلن کابلی برق چیست؟

لوله پلی‌اتیلن کابلی برق یک نوع لوله است که برای حفاظت و انتقال کابل‌های برق استفاده می‌شود. این لوله‌ها از مواد پلی‌اتیلن با کیفیت بالا تولید می‌شوند و دارای خواصی همچون انعطاف‌پذیری، مقاومت در برابر خوردگی، عایق برقی و مقاومت در برابر شرایط جوی متفاوت هستند.

استفاده از لوله پلی‌اتیلن کابلی برق به عنوان حفاظت برای کابل‌ها دارای مزایا و مهم است. این لوله‌ها به صورت عمودی یا افقی روی کابل‌ها نصب می‌شوند و از آسیب‌های محیطی مانند رطوبت، ضربه، خوردگی و نفوذ مواد خارجی به کابل‌ها جلوگیری می‌کنند. علاوه بر حفاظت فیزیکی، لوله پلی‌اتیلن کابلی برق نیز به عنوان یک عایق الکتریکی عمل می‌کند و کابل‌ها را از تماس مستقیم با عناصر خارجی جدا می‌کند.

لوله پلی‌اتیلن کابلی برق در انواع پروفیل‌ها و قطرها تولید می‌شود تا بتواند به انواع کابل‌ها و نیازهای مختلف در سیستم‌های برقی و انتقال انرژی پاسخ دهد. نصب و استفاده صحیح از این لوله‌ها، امنیت و عمر مفید کابل‌های برق را افزایش می‌دهد و از خطراتی همچون کاهش جریان، خرابی و حوادث الکتریکی جلوگیری می‌کند.

تاثیر نور خورشید بر لوله کابلی

تابش نور خورشید می‌تواند تأثیراتی بر لوله‌های کابلی داشته باشد. در ادامه مقاله از سایت وزین پلاست، تأثیرات اصلی نور خورشید بر لوله‌های کابلی را برای شما توضیح داده ایم:

  1. تغییرات دما: نور خورشید می‌تواند باعث افزایش دما در لوله‌های کابلی شود. در مناطق با آب و هوای گرم و آفتابی، تابش نور خورشید می‌تواند لوله‌ها را به دماهای بالا برساند. این تغییرات دما می‌توانند تأثیری بر عمر مفید لوله‌ها و عملکرد کابل‌ها داشته باشند.
  2. انقباض و انبساط: لوله‌های کابلی تحت تأثیر تغییرات دما، انقباض و انبساط ممکن است تجربه کنند. زمانی که لوله‌ها به تابش نور خورشید مستقیم معرض شوند، از گرم شدن و انبساط می‌کنند و در شرایط سایر، مانند شب یا هنگامی که به نور خورشید مستقیم دسترسی ندارند، ممکن است خنک شده و انقباض کنند. این تغییرات مکانیکی ممکن است به مدت طولانی بر روی کابل‌ها اثرگذار باشند و به طور ناخواسته تنش و فشار را بر روی کابل‌ها ایجاد کنند.
  3. تأثیر UV: نور خورشید حاوی اشعه فرابنفش است که می‌تواند تجزیه و زاییدن برخی مواد پلیمری در لوله‌های کابلی را تسریع کند. این تجزیه و زاییدن ممکن است باعث کاهش خواص مکانیکی و مقاومت به شکست لوله‌ها شود. برای مقابله با این مشکل، برخی لوله‌های کابلی با پوشش‌های مقاوم در برابر UV عرضه می‌شوند تا از تأثیر مستقیم نور خورشید بر روی لوله‌ها جلوگیری شود.
  4. عایق حرارتی: لوله‌های کابلی ممکن است برای عملکرد بهینه نیاز به عایق حرارتی داشته باشند. نور خورشید می‌تواند عملکرد عایق حرارتی را تحت تأثیر قرار دهد و به دلیل جذب انرژی نور، باعث افزایش دما درون لوله شود.

لوله کابلی پلی اتیلن 4 بار

لوله کابلی پلی‌اتیلن 4 بار یک نوع لوله است که برای حفاظت و انتقال کابل‌های برقی و انتقال آب استفاده می‌شود. این لوله‌ها از پلی‌اتیلن با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و دارای دیواره‌های مقاوم و ضخامت بالا هستند که به آنها امکان تحمل فشار و ضربه را می‌دهد.

کاربردهای لوله کابلی پلی‌اتیلن 4 بار

    انتقال آب: این لوله‌ها برای انتقال آب به منظور آبیاری، سیستم‌های آبدهی روستایی، سیستم‌های آبیاری قطره‌ای و سیستم‌های آب‌شور استفاده می‌شوند. به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار آب، می‌توانند در سیستم‌های آبیاری تحت فشار استفاده شوند. انتقال فاضلاب: لوله‌های پلی‌اتیلن 4 بار برای انتقال فاضلاب و فاضلاب صنعتی نیز استفاده می‌شوند. این لوله‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و خوردگی قابل استفاده در شرایط محیطی و صنعتی سخت هستند. انتقال گاز: لوله‌های پلی‌اتیلن 4 بار در سیستم‌های انتقال گاز طبیعی، گاز شهری و گاز صنعتی استفاده می‌شوند. این لوله‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار گاز، انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر خوردگی، انتخاب مناسبی برای انتقال گازها هستند. انتقال کابل‌های برقی: لوله کابلی پلی‌اتیلن 4 بار در صنعت برق برای حفاظت و انتقال کابل‌های برقی استفاده می‌شود. این لوله‌ها به دلیل خواص عایقی و مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف، کابل‌ها را در برابر آب، رطوبت، خوردگی و ضربه محافظت می‌کنند.

به طور کلی، لوله کابلی پلی‌اتیلن 4 بار به عنوان یک راه حل مقاوم و قابل اعتماد برای انتقال آب، فاضلاب، گاز و کابل‌های برقی در برخی از صنایع و بخش‌ها استفاده می‌شود.

قیمت لوله کابلی 4 بار

برای استعلام قیمت و خرید لوله کابلی پلی اتیلن 4 بار با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

لوله کابلی پلی اتیلن 6 بار

لوله کابلی پلی‌اتیلن 6 بار یک نوع لوله است که برای انتقال کابل‌های برقی و انتقال آب با فشار بالا استفاده می‌شود. این لوله‌ها از پلی‌اتیلن با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و دارای دیواره‌های مقاوم و ضخامت بالا هستند که به آنها امکان تحمل فشار بالا را می‌دهد.

کاربردهای لوله کابلی پلی‌اتیلن 6 بار

  1. انتقال آب فشار قوی: این لوله‌ها برای انتقال آب با فشار بالا مانند آب شهری، آب آتش‌نشانی و سیستم‌های آبی با فشار قوی استفاده می‌شوند. به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار آب و قابلیت تحمل تغییرات دما، می‌توانند در سیستم‌های آبی با فشار بالا و استفاده‌های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.
  2. انتقال فاضلاب فشاری: لوله‌های پلی‌اتیلن 6 بار برای انتقال فاضلاب فشاری و فاضلاب صنعتی با فشار بالا استفاده می‌شوند. این لوله‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و خوردگی، انتخاب مناسبی برای سیستم‌های فاضلاب فشاری هستند.
  3. انتقال گاز فشار قوی: لوله کابلی پلی‌اتیلن 6 بار در سیستم‌های انتقال گاز طبیعی، گاز شهری و گاز صنعتی با فشار بالا استفاده می‌شود. این لوله‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار گاز و خصوصیات عایقی آنها، به عنوان راه حل مناسبی برای انتقال گازها در فشار قوی محسوب می‌شوند.
  4. انتقال کابل‌های برقی فشار قوی: لوله کابلی پلی‌اتیلن 6 بار برای حفاظت و انتقال کابل‌های برقی با فشار قوی استفاده می‌شود. این لوله‌ها به دلیل خواص عایقی و مقاومت در برابر شرایط جوی و فشار، کابل‌ها را در برابر آب، رطوبت، خوردگی و ضربه محافظت می‌کنند.

به طور کلی، لوله کابلی پلی‌اتیلن 6 بار به عنوان یک راه حل قوی و مقاوم برای انتقال آب، فاضلاب، گاز و کابل‌های برقی با فشاربالا در برخی از صنایع و بخش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله کابلی - فروش لوله کابلی
لوله کابلی - فروش لوله کابلی

قیمت لوله کابلی 6 بار

برای استعلام قیمت و خرید لوله کابلی پلی اتیلن 6 بار با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

لوله کابلی پلی اتیلن 10 بار

لوله کابلی پلی‌اتیلن 10 بار یک نوع لوله با قدرت تحمل فشار بسیار بالا است که برای انتقال کابل‌های برقی با فشار بالا و انتقال آب در شرایطی که نیاز به مقاومت فشار بالا دارد، استفاده می‌شود. این لوله‌ها از پلی‌اتیلن با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و دارای دیواره‌های ضخیم و مقاوم هستند که می‌توانند با فشار بالا وضربه‌های مکانیکی مقابله کنند.

کاربردهای لوله کابلی پلی‌اتیلن 10 بار

  1. انتقال آب فشار قوی: این لوله‌ها برای انتقال آب با فشار بالا مانند آب شهری، آب آتش‌نشانی و سیستم‌های آبی با فشار قوی استفاده می‌شوند. به دلیل قدرت تحمل فشار بالا، می‌توانند در سیستم‌های آبی با فشار قوی و استفاده‌های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.
  2. انتقال فاضلاب فشاری: لوله‌های پلی‌اتیلن 10 بار برای انتقال فاضلاب فشاری و فاضلاب صنعتی با فشار بالا استفاده می‌شوند. این لوله‌ها به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و خوردگی، مناسب برای سیستم‌های فاضلاب فشاری با فشار بالا هستند.
  3. انتقال گاز فشار قوی: لوله کابلی پلی‌اتیلن 10 بار در سیستم‌های انتقال گاز طبیعی، گاز شهری و گاز صنعتی با فشار بسیار بالا استفاده می‌شود. این لوله‌ها به دلیل تحمل فشار بالا و خصوصیات عایقی آنها، برای انتقال گازها در فشار قوی مناسب هستند.
  4. انتقال کابل‌های برقی فشار قوی: لوله کابلی پلی‌اتیلن 10 بار برای حفاظت و انتقال کابل‌های برقی با فشار قوی استفاده می‌شود. این لوله‌ها به دلیل خواص عایقی و مقاومت در برابر شرایط جوی و فشار، کابل‌ها را در برابر آب، رطوبت، خوردگی و ضربه محافظت می‌کنند.

با توجه به توانایی مقاومت در برابر فشار بسیار بالا، لوله کابلی پلی‌اتیلن 10 بار به عنوان یک راه حل قوی و مطمئنبرای انتقال کابل‌های برقی و آب با فشار بالا در برخی صنایع و بخش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت لوله کابلی 10 بار

برای استعلام قیمت و خرید لوله کابلی پلی اتیلن 610 بار با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

لوله کابلی پلی اتیلن 16 بار

لوله کابلی پلی‌اتیلن 16 بار یک نوع لوله با قدرت تحمل فشار بسیار بالا است که برای انتقال کابل‌های برقی با فشار بالا و انتقال آب در شرایطی که نیاز به مقاومت فشار بسیار بالا دارد، استفاده می‌شود. این لوله‌ها از پلی‌اتیلن با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و دارای دیواره‌های ضخیم و مقاوم هستند که می‌توانند با فشار بسیار بالا وضربه‌های مکانیکی مقابله کنند.

کاربردهای لوله کابلی پلی‌اتیلن 16 بار

  1. انتقال آب فشار قوی: این لوله‌ها برای انتقال آب با فشار بالا مانند آب شهری، آب آتش‌نشانی و سیستم‌های آبی با فشار قوی استفاده می‌شوند. به دلیل قدرت تحمل فشار بسیار بالا، می‌توانند در سیستم‌های آبی با فشار قوی و استفاده‌های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.
  2. انتقال فاضلاب فشاری: لوله‌های پلی‌اتیلن 16 بار برای انتقال فاضلاب فشاری و فاضلاب صنعتی با فشار بالا استفاده می‌شوند. این لوله‌ها به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و خوردگی، مناسب برای سیستم‌های فاضلاب فشاری با فشار بالا هستند.
  3. انتقال گاز فشار قوی: لوله کابلی پلی‌اتیلن 16 بار در سیستم‌های انتقال گاز طبیعی، گاز شهری و گاز صنعتی با فشار بسیار بالا استفاده می‌شود. این لوله‌ها به دلیل تحمل فشار بالا و خصوصیات عایقی آنها، برای انتقال گازها در فشار قوی مناسب هستند.
  4. انتقال کابل‌های برقی فشار قوی: لوله کابلی پلی‌اتیلن 16 بار برای حفاظت و انتقال کابل‌های برقی با فشار قوی استفاده می‌شود. این لوله‌ها به دلیل خواص عایقی و مقاومت در برابر شرایط جوی و فشار، کابل‌ها را در برابر آب، رطوبت، خوردگی و ضربه محافظت می‌کنند.

با توجه به توانایی مقاومت در برابر فشار بسیار بالا، لوله کابلی پلی‌اتیلن 16 بار به عنوان یک راهپوچ و معنی‌دار لوله کابلی پلی‌اتیلن 16 بار به عنوان یک راه حل قوی و مطمئن برای انتقال کابل‌های برقی و آب با فشار بالا در برخی صنایع و بخش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت لوله کابلی 16 بار

برای استعلام قیمت و خرید لوله کابلی پلی اتیلن 16 بار با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

قیمت لوله کابلی در تهران

در صورت ثبت سفارش و خرید لوله کابلی پلی اتیلن از پایپ لاین، واحد باربری و ارسال، اقدام به ارسال لوله کابلی و سایر محصولات پلی اتیلن و تحویل سریع به شهر تهران خواهد نمود. جهت اطلاع از شرایط و جزئیات بیشتر، با ما در تماس باشید.

قیمت لوله کابلی در همدان

در صورت ثبت سفارش و خرید لوله کابلی پلی اتیلن از پایپ لاین، واحد باربری و ارسال، اقدام به ارسال لوله کابلی و سایر محصولات پلی اتیلن و تحویل سریع به شهر همدان خواهد نمود. جهت اطلاع از شرایط و جزئیات بیشتر، با ما در تماس باشید.

قیمت لوله کابلی در کرج

در صورت ثبت سفارش و خرید لوله کابلی پلی اتیلن از پایپ لاین، واحد باربری و ارسال، اقدام به ارسال لوله کابلی و سایر محصولات پلی اتیلن و تحویل سریع به شهر کرج خواهد نمود. جهت اطلاع از شرایط و جزئیات بیشتر، با ما در تماس باشید.

قیمت لوله کابلی در گیلان

در صورت ثبت سفارش و خرید لوله کابلی پلی اتیلن از پایپ لاین، واحد باربری و ارسال، اقدام به ارسال لوله کابلی و سایر محصولات پلی اتیلن و تحویل سریع به شهر گیلان خواهد نمود. جهت اطلاع از شرایط و جزئیات بیشتر، با ما در تماس باشید.

سوالات پرتکرار خرید لوله کابلی

آیا می توان از لوله پلی برای لوله های برق استفاده کرد؟

مجرای پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ماده ترجیحی برای نگهداری و محافظت از کابل های برق و مخابرات است. مقاومت در برابر خوردگی و شیمیایی بی نظیری ارائه می دهد، انعطاف پذیر، بادوام و در طول قرقره های طولانی برای کاهش اتصالات و زمان نصب در دسترس است.

بهترین لوله برای سیم کشی برق چیست؟

کدام لوله برای سیم کشی برق بهتر است؟

لوله پی وی سی: از نظر اقتصادی یک انتخاب عالی است و همچنین از جذب آب از دیوار مرطوب محافظت می کند. …

غیر فلزی انعطاف پذیر در برابر مایعات: LNFC برای استفاده در مکان های مرطوب طراحی شده است و کاملاً در برابر شعله مقاوم است.

کدام لوله برای سیم کشی مخفی بهتر است؟

لوله های PVC مخفی نه تنها از نظر زیبایی ظاهری جذاب به نظر می رسند، بلکه احتمال برق گرفتگی را نیز کاهش می دهند.

خرید پلی اتیلن کابلی
جدول قیمت لوله پلی اتیلن کابلی

سوالات پرتکرار در خرید لوله پلی اتیلن کابلی

مزایای لوله پلی‌ اتیلن کابلی چیست؟

لوله‌ پلی ‌اتیلن کابلی در صنایع مختلفی بکار برده می­شود و از نمونه لوله‌هایی است که بسیار مورد استفاده قرار می­گیرد.در این مقاله درباره ی این مزایا صحبت شده است.

جنس لوله پلی ‌اتیلن کابلی از چیست؟

لوله‌ پلی ‌اتیلن کابلی عموماً از مواد درجه دوم پلی‌اتیلنی ساخته می­شوند و به خاطر اینکه از این لوله‌ها تنها برای ساپرت و کاربرد محافظتی در برابر انواع ضربات و فشار های وارده در پروژه‌های مختلفی چون حفاری، ابرسانی ، کابل‌کشی برق و… استفاده می­شود، موادی که تشکیل‌دهنده این نوع لوله‌های هستند چندان مواد عالی نیستند و بیشتر از زائده‌ها و مواد بازیافتی لوله‌های پلی‌اتیلن ساخته می­شوند.

چرا لوله کابلی درجه 2 است؟

با توجه به نوع استفاده از لوله‌ پلی‌ اتیلن کابلی می­توان از جنس درجه دوم برای پروژه­های خود استفاده کرد.ممکن است که لوله­های درجه دوم کابلی از کیفیت و مرغوبیت لوله‌های پلی‌اتیلنی آبرسانی برخوردار نباشند،اما این امر به هیچ‌وجه نشانگر بی‌کیفیت بودن و خارج از استاندارد بودن این لوله‌ها نیست.