به علت نوسات، قیمت را تلفنی چک کنید

قیمت لوله پلی اتیلن 1402

قیمت لوله پلی اتیلن 1402 - وزین پلاست

قیمت لوله پلی اتیلن در سال 1402 چقدر است؟

قیمت لوله پلی اتیلن به طور کلی در سال 1402 ثابت نخواهد بود و هر روز به علت تغییر قیمت موارد اولیه، دستمزد کارگر و غیره متغیر است. در این مطلب از وزین پلاست به بررسی تمامی نکات لازم در مورد قیمت لوله پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن کابلی، تست لوله پلی اتیلن چگونه است، لوله پلی اتیلن غلاف چیست، دوام و عمر لوله پلی اتیلن چقدر است برای شما عزیزان می‌پردازیم. اگر میخواهید همه چیز را در مورد قیمت لوله پلی اتیلن بدانید، تا انتهای مقاله حتما” همراه ما باشید.

لوله پلی اتیلن کابلی

لوله پلی اتیلن کابلی دارای کاربردهای گوناگونی است که از جمله آنها میتوان به مواردی مانند: پوشش و عبور کابل های برق، مخابراتی، فیبر نوری، کابل دوربین های CCTV و چراغهای راهنمایی و رانندگی اشاره کرد . لوله پلی اتیلن کابلی معمولا” با فشار کاری 4 و 6 اتمسفر و در شکلهای حلقه ای و شاخه ای در بازار موجود هستند. همچنین سایز این لوله ها متفاوت بوده و در کلاس های باری مختلف از 2 تا 40 بار قابل تولید هستند. از ویژگیهای لوله پلی اتیلن کابلی میتوان مواردی چون: انعطاف پذیری بالا، مقاوم در برابر ترک خوردگی و سایش، قیمت ارزان، نصب سریع و راحت و سبکی وزن را نام برد.

تست لوله پلی اتیلن چگونه است؟

تست لوله پلی اتیلن برای بررسی استحکام محصول در برابر فشارهای هیدرواستاتیکی، انجام می شود.

این تست بر روی خطوط لوله پلی اتیلن و نمونه‌های تولیدی لوله‌ها میتواند بصورت آزمایشگاهی انجام شود.

 لیست قیمت لوله پلی اتیلن
لیست قیمت لوله پلی اتیلن کابلی

انواع تست هیدرواستاتیک لوله پلی اتلین

آزمون کوتاه مدت هیدرواستاتیک

می‌ شود. وقتی نتیجه این تست قابل قبول باشد رفتار لوله از نوع چقرمه است.

آزمون بلند مدت هیدرواستاتیک

آزمون بلند مدت هیدرواستاتیک طول عمر لوله را در زمان کوتاهتر از طول عمر معمولی آن شبیه سازی می‌نماید .در این آزمون نمونه‌های لوله پلی اتیلن در حوضچه آب در دمای 20 درجه سانتی گراد به مدت 100 ساعت و یا در دمای 80 درجه سانتی گراد به مدت 165 ساعت تحت فشار داخلی ثابت قرار می گیرند و پس از طی زمان تعیین شده لوله‌ها نباید دچار ترکیدگی ، بادکردگی ، نشتی و یا هرگونه نقص دیگری شوند.

لوله پلی اتیلن غلاف چیست؟

لوله پلی اتیلن غلاف یکی از انواع لوله های پلی اتیلن در سایزهای ۱۶ الی ۲۵۰ میلیمتر است. این نوع لوله ها به عنوان غلاف کابلهای برقی و فیبرهای نوری مورد استفاده قرار می گیرند. لوله پلی اتیلن غلاف نه شکسته میشود و نه در برابر سرما و گرما کیفیت خود را از دست میدهد.

دوام و عمر لوله پلی اتیلن چقدر است؟

دوام و عمر لوله پلی اتیلن با توجه به مشخصات فیزیکی و شیمیایی محل قرارگیری آن که شامل آب، فاضلاب، گاز و خاک هستند، تعیین می‌گردد. در واقع شما می توانید با توجه به دوام لوله در این شرایط مشخص شده هزینه و قیمت واقعی آن ‌را محاسبه نمائید. به طور کلی در سیستم های قدیمی از لوله های فلزی استفاده می شد، با توجه به اینکه خوردگی و پوسیدگی لوله های فلزی منجر به مشکلاتی مانند رسوب گذاری و کاهش فشار آب در آبیاری و گرفتگی لوله ها و پایین آمدن ضریب بهداشتی آب شرب در مصارف خانگی می شد در نتیجه خسارات و هزینه های بسیاری را جهت تعمیر لوله ها به همراه داشت.

همچنین پوسیدگی و خوردگی لوله های فلزی هم از داخل و هم از خارج بر عملکرد هیدرو لیکی آنها تاثیر منفی می گذاشت. با توجه به همه این موارد در کشورهای غربی و ایران انتقال آب از طریق لوله های فلزی دیگر انجام نمی شود و منسوخ شده است.

در حال حاضر در اکثر پروژه ها از لوله پلی اتیلن استفاده می شود. این لوله ها برخلاف محصولات قدیمی، زنگ زدگی نداشته و شما می تواند در مدت زمان طولانی از آنها استفاده نمائید.

از دیگر ویژگی های مثبت این لوله ها میتوان به مواردی مانند: کارامد شدن هزینه ها و صرفه جویی در منابع اشاره کرد. همچنین لوله های پلی اتیلن دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی نسبت به لوله های فلزی سنتی بوده و در برابر خمیدگی بسیار مقاوم هستند.

قیمت روز لوله پلی اتیلن 1402

قیمت لوله پلی اتیلن در حال حاضر با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی هر روز متفاوت است. نکته مهمی که در مورد قیمت لوله پلی اتیلن لازم است به آن توجه کنید این است که هزینه این محصول به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن نیز وابسته است. همچنین لوله های لوله پلی اتیلن دارای قطرهای مختلفی هستند که از 20 میلیمتر شروع شده و به 2400 میلیمتر نیز می رسد. ناگفته نماند که قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیمی با فشار کاری لوله داشته و هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله شما نیز بالاتر می رود.

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه کننده محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی می باشد.

همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید تا قیمت های روز شنبه 1403/02/01 را دریافت نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن در تهران

شرکت وزین پلاست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن از ابتدای فعالیت خود به تولید محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی پرداخته است. شرکت وزین پلاست عرضه کننده تعداد زیادی از محصولات مورد نیاز این صنعت است. مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایند :
02166130280
02166140841
09128753518
و یا برای اطلاع از خدمات و ارتباط با ما می توانید به آدرس اینترنتی vazin-plast.com مراجعه نمایید
و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید
تهران آزادگان غرب به شرق بعد از ورودی فیروز بهرام خ شمس اباد ۲۰۰ متر داخل دست چپ خ قائم ال محمد کوی وحدت پلاک ۹

سوالات کاربران در خرید لوله سال 1402

لوله پلی اتیلن در چه مواردی کاربرد دارد؟

این مزایا آن را به یک ماده لوله‌کشی ایده‌آل برای کاربردهای مختلف مانند خدمات یا خطوط توزیع آب آشامیدنی، توزیع گاز طبیعی، آب پاش‌های چمن، فاضلاب، دفع زباله و خطوط زهکشی تبدیل می‌کند. مواد پلی اتیلن به طور کلی در برابر اکثر مواد شیمیایی معمولی مقاوم هستند.

ارزان ترین لوله چیست؟

ثابت شده است که لوله های پلاستیکی پی وی سی ارزان ترین هستند، اگرچه آنها متفاوت هستند زیرا برخی از لوله های PVC ممکن است گران باشند.

لوله پلی از چه چیزی ساخته شده است؟

پلی اتیلن. پلی اتیلن نام ماده ای است که لوله های پلی و همچنین سایر موارد مانند مخازن پلاستیکی آب را تشکیل می دهد.

 لوله پلی اتیلن کابلی
قیمت لوله پلی اتیلن کابلی

لوله های پلی‌اتیلن از نوع کابلی

لوله پلی ‌اتیلن کابلی معمولاً کاربرد های فراوانی دارد.از این نوع لوله بیشتر برای «کاورینک» یا پوشش ، عبور دادن کابل های برقی،عبور کابل های مخابراتی،فیبر نوری، سیم دوربین های CCTV، چراغ های راهنمایی و رانندگی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. فشار کاری این نوع لوله‌های پلی‌اتیلنی بین 4 تا 6 اتمسفر می­باشد. فروش لوله پلی ‌اتیلن به 2 شکل شاخه‌ای و حلقه می­باشد.از آنجایی که هیچ نوع سیالی از داخل لوله‌های پلی‌اتیلن کابلی عبور نمی‌کند چندان فشاری به داخل دیواره‌های لوله وارد نمی­شود، به همین دلیل احتیاجی به استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن با فشار کاری بیشتر از 6 اتمسفر وجود ندارد.

انواع و کاربردهای لوله پلی‌اتیلن کابلی

در هنگامی که می­خواهید لوله پلی‌اتیلن کابلی را خریداری کنید، باید بدانید که سایز لوله بر حسب قطر دهانه داخلی لوله و ضخامت و تعداد کابل بستگی دارد. برای به دست آوردن قطر دهانه داخلی لوله باید ضخامت لوله پلی‌اتیلن را در عدد 2 ضرب کرده و از قطر خارجی لوله کم کنید به این صورت قطر دهانه داخلی لوله به دست می‌آید.این نوع لوله‌ها دارای کاربرد های فراوانی هستند که برخی از آن­ها را در اینجا شرح می‌دهیم: این نوع لوله بهترین و مناسب‌ترین مدل لوله جهت کاورینگ و عایق‌بندی کابل های برق است. همچنین برای فیبر های نوری و کابل های مخابراتی نیز مناسب است. از لوله‌های پلی‌اتیلن کابلی برای محافظت کردن از سیم های برقی و مخابراتی در برابر نفوذ آب باران در زمان بارندگی. محافظت از سیم های برقی و مخابراتی در زمان حفاری که در برابر ضربه، فشار و برخورد اجسام سنگین مقاومت بالایی دارد و به سیم های هیچ آسیبی نمی­ رسد. ممانعت از سوختگی سیم­ها در زمان رعد و برق و آتش‌سوزی جلوگیری کردن از برق‌گرفتگی و قطع شدن سیم برق در زمان بارندگی و …. گاهی اوقات کشاورزان از این نوع لوله برای سیستم های آبیاری خود ( مثل آبیاری قطره‌ای، و انتقال دادن آب به مزارع استفاده می‌کنند. فروش لوله های پلی اتیلن -وزین پلاست لوله‌های پلی‌اتیلن کابلی دارای انواع مختلفی نیز می‌باشد. این نوع لوله‌های به 2 صورت شاخه‌ای و کلاف عرضه می­شوند.سایز و اندازه این لوله‌ها متفاوت است و در درجه‌بندی های باری ( از 2 تا 40 بار) تولید می­شوند.در شکل کلافی آن این نوع لوله‌ها در متراژهای بسیار زیاد تولید و عرضه می­شوند. همین موضوع تولید عمده باعث کمتر شدن هزینه تولید و فروش لوله پلی اتیلن می­شود.مزایای آن نوع لوله یکی این است که قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی دارند و از آنجا که از جنس پلیمر ساخته‌شده‌اند از ویژگی عایق‌بندی قدرتمندی برخوردار هستند. یکی از خصوصیات این نوع لوله‌های انعطاف‌پذیری بالای آن­هاست که باعث می­شود دچار شکستگی ، ترک‌خوردگی و ساییدگی نشوند.از دیگر مزایای آن ارزان تر بودن نسبت به سایر لوله‌ها ، سهولت در نصب و راه‌اندازی، وزن سبک و… می­باشد.

انتخاب سایز مناسب لوله

در هنگامی که می­خواهید لوله پلی‌اتیلن کابلی را خریداری کنید، باید بدانید که سایز لوله بر حسب قطر دهانه داخلی لوله و ضخامت و تعداد کابل بستگی دارد. برای به دست آوردن قطر دهانه داخلی لوله باید ضخامت لوله پلی‌اتیلن را در عدد 2 ضرب کرده و از قطر خارجی لوله کم کنید به این صورت قطر دهانه داخلی لوله به دست می‌آید.این نوع لوله‌ها دارای کاربرد های فراوانی هستند که برخی از آن­ها را در اینجا شرح می‌دهیم:

  1. این نوع لوله بهترین و مناسب‌ترین مدل لوله جهت کاورینگ و عایق‌بندی کابل های برق است. همچنین برای فیبر های نوری و کابل های مخابراتی نیز مناسب است.
  2. از لوله‌های پلی‌اتیلن کابلی برای محافظت کردن از سیم های برقی و مخابراتی در برابر نفوذ آب باران در زمان بارندگی.
  3. محافظت از سیم های برقی و مخابراتی در زمان حفاری که در برابر ضربه، فشار و برخورد اجسام سنگین مقاومت بالایی دارد و به سیم های هیچ آسیبی نمی­ رسد.
  4. جلوگیری کردن از برق‌گرفتگی و قطع شدن سیم برق در زمان بارندگی و ….
  5. گاهی اوقات کشاورزان از این نوع لوله برای سیستم های آبیاری خود ( مثل آبیاری قطره‌ای، و انتقال دادن آب به مزارع استفاده می‌کنند.
  6. ممانعت از سوختگی سیم­ها در زمان رعد و برق و آتش‌سوزی

لوله پلی اتیلن کارووگیت

لوله کاروگیت Corrugated Pipe از نمونه لوله‌هایی است از جنس پلی‌اتیلن دوجداره.سطح خارجی این نوع لوله از جنس فنری (اسپیرال) بوده و سطح داخلی آن صیقلی و یکپارچه است. این نوع لوله (کاروگیت) به لوله فاضلابی نیز شناخته می­شود.این لوله همان طور که گفته شد داری دوجداره جدا از هم (بیرونی موج‌دار و داخلی صیقلی) است که برای عبور دادن سیالات فاضلابی و پسماند های صنعتی به کار می­رود.

لوله کاروگیت دارای فشار بار داخلی نیست به این معنا که سیالات فاضلابی اسیدی در زمان عبور از دخل این لوله فشار بار داخلی ایجاد نمی‌کنند.این لوله عملاً به مثابه یک جوی آب زیرزمینی عمل می­کند که برای انتقال سیالات استفاده می­شود. این نوع لوله دارای یک سطح بیرونی کنگره‌دار و حلقه‌ای با استحکام بالا است و تمامی فشارهای موجود سطحی و زیرسطحی (بار زنده یا بار مرده) زا تحمل می­کند.دلیل اینکه لایه بیرونی را به شکل حلقه‌ای ساخته‌اند برای این است که استحکام لوله را بالا ببرند.

در یک نگاه کلی قیمت فروش لوله کاروگیت در مقایسه با سایر لوله‌ها (بتنی، سرامیکی، فلزی) ارزان تر است قیمت لوله کاروگیت با توجه به اینکه چه نوع استفاده­ای دارد ، چه اندازه و چه میزان بار فشار را تحمل می‌کند متفاوت است اما به شکل کلی قیمت آن از هر متر 12 هزار تومان تا هر متر 2 میلیون 400 هزار تومان متغیر است. در اینجا یک لیست به‌روز شده از قیمت انواع لوله‌های کاروگیت را به شما ارائه می­دهیم. وزین پلاست در فروش لوله پلی اتیلن حرف اول را می زند.

فروش اینترنتی اتصالات پلی‌اتیلن

برای خرید لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی‌اتیلن ابتدا باید وارد وب‌سایت فروشگاه‌های اینترنتی شده و انواع لوله و اتصالاتی را که به روش اینترنتی به فروش می­رسانند را بررسی کنید. یکی از یک وب‌سایت های معتبر و باتجربه در زمینه فروش لوله و اتصالات پلی‌اتیلن، فروشگاه «وزین پلاست» است که از روش فروش لوله پلی اتیلن اینترنتی تعداد بسیاری از محصولات خود را در معرض فروش گذاشته است.

این محصولات از باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین قیمت بازار در دسترس خریداران قرارگرفته‌اند که می­توانید از طریق شماره درج‌شده در وب‌سایت محصول خود را سفارش داده و آن را خریداری کنید. انواع اتصالاتی که می­توانید از طریق فروش لوله پلی اتیلن اینترنتی، خریداری کنید عبارت‌اند از:

اتصالات پلی‌اتیلنی

برخی از شامل موارد زیر می باشند:
  1. کوپلر الکتروفیوژن
  2. کمربند انشعاب گیر الکتروفیوژن
  3. درپوش الکتروفیوژن
  4. زانویی 45 ، 50 و 90 الکتروفیوژن
  5. کمربند سه راهی الکتروفیوژن

مزیت های خرید اینترنتی پلی اتیلن

  1. همچنین در خرید اینترنتی هر محصولی و به خصوص لوله پلی اتیلن واسطه ها در میان نیستند و شما میتوانید به صورت مستقیم از فروشنده خرید کنید و این یعنی خرید به صرفه تر و آسان تر.
  2. علاوه بر همه ی مزیت هایی که برای خرید اینترنتی لوله گفتیم، شما میتوانید با انواع لوله های پلی اتیلن و اتصالات آن ها آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در زمینه استاندارد محصول، اعتبار تولید کننده و ضمانت نامه کسب کنید.
  3. فروشگاه اینترنتی لوله پلی اتیلن مشاورانی دارد که میتوانند در زمینه خرید انواع لوله پلی اتیلن به شما کمک کنند.
  4. با این همه مزیت خرید و فروش اینترنتی لوله پلی اتیلن تنها موردی که مورد بحث است انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی لوله پلی اتیلن است؛ ما میخواهیم یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی را به شما معرفی کنیم.

نتیجه گیری و جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تمامی نکات ضروری در مورد قیمت لوله پلی اتلین را برای شما عزیزان ارائه کنیم. همچنین در این مقاله در مورد لوله پلی اتیلن کابلی، تست لوله پلی اتیلن ، لوله پلی اتیلن غلاف ، دوام و عمر لوله پلی اتیلن نیز توضیحاتی را ارائه کرده ایم. اگر برای انتخاب محصول موردنظر خود با قیمت مناسب مردد هستید. پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان مراجعه به سایت وزین پلاست به نشانی vazin-plast.com است.

وزین پلاست یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه انواع لوله پلی اتلین و قیمت لوله پلی اتیلن در ایران است که از طریق سایت به معرفی کالا و خدمات خود به صورت آنلاین می پردازد. شما می توانید با مراجعه به سایت وزین پلاست به منظور بهترین انتخاب با توجه به نیازها و اولویتهای خود، ابتدا از نکات تخصصی ارائه شده در این سایت استفاده نمائید و سپس محصول موردنظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انتخاب کرده و با آرامش خاطر سفارشات خود را در این سایت قطعی نمائید.